Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

olajcsere..
nagyon fontos!
veri importánt!
a blokk alatt a blokk közeénél ferdén álló imbusz(nekem 45 torx volt) olajszivattyú előszűrőjét.. és a másikat is ..ami a gyújtás mogött alatt avan...mindég ki kell szedni..minden olajcserénél!
ha papítrszűrőt csak 2étolajcserénként cserélsz az belefér.. de az másik két (olajszivattyú elő) szűrőlyét mindég szedd ki..
az elős az imbuszos alatt... 2,5-3 deciliter olaj van!
mikor kiszeded csak csordigál a másikhoz képest.. de ha egy külön teknőbe fogod fel.. csodálokzol majd a végén hogy ..jé itt ilyen sok olaj kifolyt..pedig épp csak csordigált..
és ha egy 1,3-4 deci olajjjal ellátott motorból 3 decit nem cserélsz le..az több mint hanyagság..
+ én pl ott vettem észre mikor letört a ft csapágy támgyűrűlye!
annk pl semmi hangj nix. de a szűrönél ott voltak a fémdarabok.. mondom.. lyé mi eze...
hát nem ment bele az úly olaj..hanem ugrott szét a blokk..igy időben el lett kava a dolog..
ha ezeken "sok" forgácsot találsz akor ott bajság van..
hy! kérdezném töletek hogy 300 exc nek (2004) mi a jó átétele supermotonál? 14-42 nagyon sok ? vagy mi az ajánlot?
Valami elérhetőséget küldhetnél nekem sms-ben ami amúgy nem PUBLIKUS valamikor összehozhatnánk valami gurulást mindegy mivel, talán még Viktort is meghívhatnánk. Ha ez nem megy iszunk!
Am én is most vettem, hasonlóképpen fest a jószágom ( '03 ).
Viszont tudom az előéletéből, hogy versenyzett, majd elkerült a második gazdához, aki a teljes generál végére megutálta és túladott rajta az eddigi szerető gazdájának, aki láthatóan normálisan foglalkozott vele. Mióta felújították, 2409 km ment bele főleg időhiány miatt, fele supermoto ( kaptam 2 kerékszettet, az enduró nekem is DID, de nem bánt ). Most nyár elején átvizsgálva, egyedül szelepcsere nézett ki, kapott is sx-ét.
Nem ismertem személyesen eddig a gazdit, de az egyik barátom igen, a gépet is és nem cáfolta az állításait. Műszaki is van. Mi kellhet még?

Nem csodás, nem patika, nem fizettem érte két vagyont ( 660 mindenestől+1-2 apróság ), DE KIBASZOTTUL ÉLVEZEM!
Van még 2 szett RFS blokkra való (250-400-450-525-560) tuning vízpumpa. Értelmes ajánlat esetén megválnék tőlük...giraffe64@freemail.hu
Na erre nagyon rápihentél, az utóbbi pár hónap legjobb kommentje(ki is mentem innen) hilyába KÁTÉJJEM csak 1 van és a milyenk mint a magyar narancs! Azon meg nem kell csodálkozni, hogy szült ez a fórum 1 KÁTÉJJEMET.
Én így csinálom és inkább öntök rá mint, hogy leszívni kelljen belőle!
üdv srácok tudnátok 1-2 tippet mondani mi lehet a probléma EXC 525nél..
öninditoval nem müködik, kijelzö egyszer felvillan egyszer nem, néha hibát ir ki, rugásra 1szer indul 1szer nem, tolásra indul.
ez mind egyik percröl a másikra.
a világitás eddig tökéletesen müködött ha nem járt a moci, most csak akkor ha az akksit felteszem töltöre.akksi uj, ha leveszem töltöröl nincs világitás.
fesz szabályzóra tippelnék , de akkor az öninditot miért nem forgatja meg? ha beindul és leállitom ugyanezek vannak.
köszönöm
Sziasztok!

Segítsetek dönteni!
Motort vennék 2002 től Ktm sx450,520,525 vagy Ktm exc 520,525
hobbi célra szeretném használni de mennék vele nagyobb turát is 180-200 km naponta.Plusz nagyobb hegyet is szeretnék vele mászni!A súly is számítana de ezek között csak 5-8 kg eltérés van,én 115 kg vagyok és 189cm magas. Az sx mennyire szereti ezt?És a 4 sebesség ne kevés?Exc 520-am volt nagyon szerettem!
Köszönöm srácok a segítségeteket!
Na olajtéma olvasom itt az okosságokat.Beröff a motor kicsit melegít aztán tekerd szépen ki az olajleeresztő csavart.Váltókar mellett is van egy hatlapfejű azt is szedd ki ott is lesz egy fémhálós szűrő na meg a blokk alján egy imbuszcsavar azt is szedd ki mert ott is van egy ugyanilyen szűrő.Mosd ki faszán benzinbe aztán ahogy kivetted nem fordítva hanem úgy ahogy kijött rakd is vissza.Én ezeket minden 3-ik olajcserénél kiszedem.Ha ezeket is kiszeded akkor nyugodtan mehet bele 1,4 liter olaj.Ha csak a két papírszűrőt cseréled amit ugye mindig ki kell cserélni akkor 1,3 liter.
Ezek amiket írtál hogy olaj meg légszűrőolaj stb..ezek alapvető tartozékok a motorhoz de ha csak olajat cserélsz a motorban attól még lehet neki kehe.Nézesd át!Szelepek,vezérműlánc,kuplung,kompressziómérés,főtengely hajtókarcsapágy stb...Én nyugodtabban nyesem a gépnek ha tudom ezek rendben vannak.
KTM Zsembery...
NA...RÁpihentem oszt MEGNÉZTEM hogy mit VETTÉL...HÁT jól bevásároltál GYURMAgyuri...szép BALESET...ez egy KOTVÁNY...

LÁTOTT ez 166 órát...VALAMIKOR...ez komám FORGOTT a hegyódalban mint a VADDISZNYÓ a dagonyában...elmentél EGYEDÜL...ÉSZ nélkül...azt HITTED megfogod az ISTEN lábát...vagyis a CSODAKÁRRTÉJJEM kerekét...ami még VÉLETLENÜL se GYÁRI...repedéssel FÜSZEREZVE...szóval EGYvalamiben IGAZAD van...NE REKKLÁMOZD...

AZT a VÉGRE ITTHON-feliratot szerintem HAMAR át fogod ÉRTÉKELNI...egy HASONLÓRA: VÉGRE tűnne pár el a portáról...DE ide se KELLETT vóna hozni...

De vásár után OKOS a cigány...amikor már KÉSŐ...bár a TE esetedben még erről se beszélhetünk mert TE még akkor se gyöttél RÁ hogy mit vettél...csak mikor RÁDszólnak páran...

NADE jóvanaz...
olaj...
1,3 at ir a gyár.. véletlen sem 1,2!
ami kevés lesz hogy olajszűrő olajcsere beinditás után az ablak aljáig is érjen.. egy kettő az meg...
1,4 kezd...de nekem 1,45 volt a jó.. azzal ablak 3/4 volt... és nem is fogyott sokáig belőle(ezt még nem nyomja a kartercsövön sem ki!)...

haver a kerékagyra..csúnyán rászaladtál.. bakker az nem kis pénz ha ..akár hogy is csinálod...
talán volt akinek meghegesztették és jó lett..
én vettem annó egy tartalékot.. 11 ezer ft ér.. kiverődött kerékagy..18as did felni...és a kis festékrepedésnek tűnő.. kb 180 fokos repedéssel...mert az a festékrepedés.. az nem csak a szinter hibálya
na elvittem okos haverhoz aki olyan faxául meghegesztette hogy a kerékagyban a csapágyfészek az 47,1 ról(gyári az 46,95-7...lett vagy 47,3-4 konkrétan ...
szét baxta.. plusz még annyir a felhevitette az állat az agyat hogy a küllők tövét 3-4nél kiszakitotta magát az agyból..
szóval kell a jó haver aki alut is hegesztett már.. de ez full hiba volt elvinni hozzá..
konkrétan kikukáztam az egészet..(küllő ráf miatt tudtam eladni)

ugyhogy kérj okos megoldásokat.. és nagyon körültekintőne járj el...
mondjjuk én is azt hittem igy csinálom..mert nem a szokásos hegesztőm höz vittem aki csak alut ivel már 30 éve..
hane kroccos haverhoz..mondom ő motoros is ..alut is heggeszt.. ez lesz a legfaszább..hát nem kicsit tévedtem
hát erről irtam a múltkor srácok...

hogy a retekbe lehet venni 10 évesen normál lehartszoltság mellett egy...160 üzemórás motort ...
hát sehogy..
még ha janó féle patika is a gép... vigyázni a hasraeséstől...
mert mondjuk soah nem látott kroccpályát meg csak a városba használta azember a bótba járni..
csak azt felejti el memmé irni...
bót...1km... ebinditottam 2 perc múlva meg csőgáz egykerék a boltig...
csak szuperlotyó szettel használtam.. tapaostam a féket egy kerekezés közben miközben csutin volt a gáz

de gyugyó...ezzel sincs gond..
ezt már megvetted.. olyan amilyne.. életben kell tartsd! hogy ókat motorozz vele.. mert ..mert jókat lehet egy ilyen ktm mel menni

de a valóság...
kb egy ilyen motorban...400-600 óra lehet...normál használat mellett is!
de ezzel sincs gond...
nekem a 600(minimum 600!)üzemóra volt sx 525 ben,de még a gyári dugó volt gyári hajtókarral patika hang mellett
télen cseréltem benne a szelepeket...azok ha nem rendeltem volna le az úlyakat.. mentek volna vissza helyükre...mert mind hoszban mind tányérbeülés , beverődés szempontjából jók voltak...nem jók.hibátlanok
patika váltó, kuplung az már cserés volt...2,5 éve mikor vete makkor rakták bele az úlyat,de az még most is fullos volt, mind lamella vastagságban mind szinben szinte gyári!
sajnos okádék összekarmolta a hegy a külcsinyt.... de belül..ami a drága! a belbecs minden patent volt

de eről irtam is a neten a múltkor...
vevő nnyira okosnak nézi eladót... hogy elhisz mindet...nem ért hozzá..(a repedt kerékagy..ktm betegség(lánctúlhúzásból adódó baromság inkább..mert az én gépemben a 10 éves kerékagy sem repedve sem csapágykiverődve nem volt!)

de ezekkel ne foglalkoz.. a gép a tiéd.. tartsd faxán ..és sok örömet okoz6 majd
Akkor a patika állapot nem jött össze?
És a ktm-nél hiánycikk?
A légszűrő sprét meg dobd jó messzire.
Sziasztok
2007-es 525 exc-be kellene új vezérműlánc.
Ha szűrőket is cserélsz elvileg 1,2l tölts bele majd indítsd el járasd picit aztán leállítás után várj vagy tíz percet és nézd meg a kémlelő ablaknál ha egyenesen áll a motor félig legyen.
Na ebben van kb. annyi amit te hiszel a tiedre. Azért van némi külömbség!
Akkor ezt is benéztem! Látszik hogy egyedül vettem meg a motort! :(
A pénzem már elfogyott de az alapvető dolgokat már beszereztem! Olaj, olajszűrő, lánc és légszűrő spray! Kérdeznék még valamit amit még én sem értek hogy-hogy felejthettem el megkérdezni! Mennyi olajat rakjak a gépezetbe? Előre is köszönöm a segítséget és a tanácsokat srácok! :)
Az a blokk olyan érintetlen mint az 5-ös út menti lányok, a berugókar csavarja meg még szép is.
Ha még maradt egy kis pénzed akkor mielőtt még használnád vidd el egy normális szerelőhöz és nézesd át rendesen.Én ezt tenném egy 10éves motornál ami kitudja mit kapott.Csak hogy ne érjen meglepi mert egy ilyen motornál érhet nem is kicsi.