Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

FASZari...elhiszem hogy TÉGED EZ a LÁTVÁNY nem riaszt EL,neked NEM tűnik fel...mert TÉGED ijjen állapotú DOLGOK vesznek KÖRÜL...annak a SZERENCSÉTLEN ESSIKSZNEK a képe ÖRÖKRE megmaradt BENNEM...

ANNAK a szerencsétlen HUSSABERGÁNAK is meg vannak számlálva a NAPJAI...de hát FELŐLEM azt csinálsz VELE amit akarsz...
NEM ARCból mondom...mielőtt még valamék CSÖVINGERT INGER érné...de ha IJJEN HULLADÉKVASAKKAL foglalkoznék a POFÁMRÓL égne LE a BŐR...mármint VÉTEL tekintetében...ELADÁS meg ugye EGYÉRTELMŰ...ha VÉTEL nincs akkor ADÁS se...

NEM foglalkozok VELE...ELHIHETED...csak LEÍRTAM a LÁTVÁNYT...mint egy SZÉP kiránduláson...
Pakolom a garázst. Rengeteg gyári KTM alkatrész kerül elő amitől minél előbb szabadulnék mert már nekem nem kell....

Gyári spoiler szett: 7730805410030D
21400 Ft van ráírva....kész rablás...
Legyen 14900,-
Komoly érdeklődővel biztos találok közös árat....
A jobb oldali volt a fix, vagyis azzal kezdtem, ugyanis az idom csavarja volt az egyik fix pontom, oda csak hosszabb csavart kellett raknom és alulra ahova kiadta, oda fúrtam egyet. A bal oldalit pedig 2x is fúrni kellett, mert nagyjából egy vonalba csak így adta ki, a felső csavarja bal oldalon már bele ért a fekete műanyagba ami eltakarja a vázat (légszűrő box)
elküldtem
piszer22@freemail.hu jöhet
Ugyanilyen zöld blekidekim van
2005-től nincs ha jóltudom.A 2006-on meg 100% hogy nincs
Kösz!
A kép sokat segített. Pontosan a jobb oldal érdekelt, gyanítottam, hogy ott simán nem fér el. Jól látom, hogy az idomon keresztül kellett csavarozni?
Esetleg lc4 utaslábtartó párban valakinek kis pénzért?
Én anno simán átfúrtam a segédvázat és LC4 lábtartót raktam fel.
Na majd meglátom mit hoz a jövő akkor
Nincs. Automata teszi a dolgát a vezérműtengelyen.
Az 90%nak mondhatod hogy ami a konyv szerint jo az jo...mert az a jo ami motul jelenleg... aztan nyugond a lelek es nincs baj
olaj...
mit is tegyél bele?
hát először is .. mi a választék..ugye..ami könnyen beszerezhető számodra...
adzsip? minerva? motoreksz? elf? motul? fuksz? elf? repsol? kasztrol?
aztán jön az ára...
sokan azt hiszik az a jó ha minél drágább
ez is kérdés...
de 1870x2 plusz posta 1000ft pikpakk pontokon...szóval a két liter esetén durván 2400 ft / litertől... a motul vagy 5000-7000 ft/liter áráig..mind jó lesz...
Motul 5100 olyan viszkozitassal amit a konyve ir aztan csokolom
Amit akarsz

Nekem most ilyen van benne, eddig jónak tűnik (mondjuk mentem vele olajcsere óta vagy 200 km-t), előtte meg Motul 7100 (10W-60), azzal se volt gond (~10000 km alatt)
üdv srácok
2006 EXC 525-ön gyárilag van kézi dekompresszor?
Tehat vegulis mit tegyek bele?:D
ezt nem értem
ezt megszólod.. de pl a használt henger fejtömítést árulta valaki a múltkor ..4t hez..aztatat.....azt meg nem ?
csak nem olyat használ az ormosbányai pöpec laca .
Ha még a gyártó sem favorizálja Motorexet akkor milyen olajat ajánlanál 2011-es 450 exc-be?
Motul-t vagy Gulf-ot érdemes tenni bele?
Tisztában vagyok vele a kapcsolat inkább anyagi mint érzelmi!
Viszont ettől függetlenül talán tudnak normális olajat csinálni...egy olyan országban ahol qvára nincsen olaj,de svájcban ezt is megoldják.
A gyár nem 'hisz' a Motorexben...ez pusztán üzlet...
Gondolom azért vettél KTM-et mert hiszel benne,a gyár pedig a Motorexben hisz,akkor mi lehet még a kérdés?
Elég régóta kéz a kézben járnak,válaszd ki hogy mit ajánlanak aztán öntsd bele:
http://www.motorex.com/index.c...
jó, de abból az omega 3&6-ost az E-vitaminost a Sejtőrt a Mediterránt vagy esetleg valamelyik olivást?