FASZari...elhiszem hogy TÉGED EZ a LÁTVÁNY nem riaszt EL,neked NEM tűnik fel...mert TÉGED ijjen állapotú DOLGOK vesznek KÖRÜL...annak a SZERENCSÉTLEN ESSIKSZNEK a képe ÖRÖKRE megmaradt BENNEM...
ANNAK a szerencsétlen HUSSABERGÁNAK is meg vannak számlálva a NAPJAI...de hát FELŐLEM azt csinálsz VELE amit akarsz...
NEM ARCból mondom...mielőtt még valamék CSÖVINGERT INGER érné...de ha IJJEN HULLADÉKVASAKKAL foglalkoznék a POFÁMRÓL égne LE a BŐR...mármint VÉTEL tekintetében...ELADÁS meg ugye EGYÉRTELMŰ...ha VÉTEL nincs akkor ADÁS se...
NEM foglalkozok VELE...ELHIHETED...csak LEÍRTAM a LÁTVÁNYT...mint egy SZÉP kiránduláson...
A jobb oldali volt a fix, vagyis azzal kezdtem, ugyanis az idom csavarja volt az egyik fix pontom, oda csak hosszabb csavart kellett raknom és alulra ahova kiadta, oda fúrtam egyet. A bal oldalit pedig 2x is fúrni kellett, mert nagyjából egy vonalba csak így adta ki, a felső csavarja bal oldalon már bele ért a fekete műanyagba ami eltakarja a vázat (légszűrő box)
Kösz!
A kép sokat segített. Pontosan a jobb oldal érdekelt, gyanítottam, hogy ott simán nem fér el. Jól látom, hogy az idomon keresztül kellett csavarozni?
Esetleg lc4 utaslábtartó párban valakinek kis pénzért?
olaj...
mit is tegyél bele?
hát először is .. mi a választék..ugye..ami könnyen beszerezhető számodra...
adzsip? minerva? motoreksz? elf? motul? fuksz? elf? repsol? kasztrol?
aztán jön az ára...
sokan azt hiszik az a jó ha minél drágább
ez is kérdés...
de 1870x2 plusz posta 1000ft pikpakk pontokon...szóval a két liter esetén durván 2400 ft / litertől... a motul vagy 5000-7000 ft/liter áráig..mind jó lesz...
Nekem most ilyen van benne, eddig jónak tűnik (mondjuk mentem vele olajcsere óta vagy 200 km-t), előtte meg Motul 7100 (10W-60), azzal se volt gond (~10000 km alatt)
ezt nem értem
ezt megszólod.. de pl a használt henger fejtömítést árulta valaki a múltkor ..4t hez..aztatat.....azt meg nem ?
csak nem olyat használ az ormosbányai pöpec laca .
Tisztában vagyok vele a kapcsolat inkább anyagi mint érzelmi!
Viszont ettől függetlenül talán tudnak normális olajat csinálni...egy olyan országban ahol qvára nincsen olaj,de svájcban ezt is megoldják.
Gondolom azért vettél KTM-et mert hiszel benne,a gyár pedig a Motorexben hisz,akkor mi lehet még a kérdés?
Elég régóta kéz a kézben járnak,válaszd ki hogy mit ajánlanak aztán öntsd bele: http://www.motorex.com/index.c...
ANNAK a szerencsétlen HUSSABERGÁNAK is meg vannak számlálva a NAPJAI...de hát FELŐLEM azt csinálsz VELE amit akarsz...
NEM foglalkozok VELE...ELHIHETED...csak LEÍRTAM a LÁTVÁNYT...mint egy SZÉP kiránduláson...
Gyári spoiler szett: 7730805410030D
21400 Ft van ráírva....kész rablás...
Legyen 14900,-
Komoly érdeklődővel biztos találok közös árat....
A kép sokat segített. Pontosan a jobb oldal érdekelt, gyanítottam, hogy ott simán nem fér el. Jól látom, hogy az idomon keresztül kellett csavarozni?
Esetleg lc4 utaslábtartó párban valakinek kis pénzért?
mit is tegyél bele?
hát először is .. mi a választék..ugye..ami könnyen beszerezhető számodra...
adzsip? minerva? motoreksz? elf? motul? fuksz? elf? repsol? kasztrol?
aztán jön az ára...
sokan azt hiszik az a jó ha minél drágább
ez is kérdés...
de 1870x2 plusz posta 1000ft pikpakk pontokon...szóval a két liter esetén durván 2400 ft / litertől... a motul vagy 5000-7000 ft/liter áráig..mind jó lesz...
Nekem most ilyen van benne, eddig jónak tűnik (mondjuk mentem vele olajcsere óta vagy 200 km-t), előtte meg Motul 7100 (10W-60), azzal se volt gond (~10000 km alatt)
2006 EXC 525-ön gyárilag van kézi dekompresszor?
ezt megszólod.. de pl a használt henger fejtömítést árulta valaki a múltkor ..4t hez..aztatat.....azt meg nem ?
csak nem olyat használ az ormosbányai pöpec laca .
Motul-t vagy Gulf-ot érdemes tenni bele?
Viszont ettől függetlenül talán tudnak normális olajat csinálni...egy olyan országban ahol qvára nincsen olaj,de svájcban ezt is megoldják.
Elég régóta kéz a kézben járnak,válaszd ki hogy mit ajánlanak aztán öntsd bele:
http://www.motorex.com/index.c...