Hali!
Új vagyok itt ( !t-k terén is), nem régiben vettem egy 07-es 450 exc-t úgy hogy ezentúl a narancsok táborát gyarapítom. Már is egy kérdéssel fordúlnák hozzátok, exc-m némi karbi hangolásra szorul. Alpjáratról hirtelen gázadásra befullad, plróbáltam álligatni a keverék csavart 1-3 fordulat között, de sehogy se volt jó. 1 fordulatnál, még rosszabb volt, ergo keveset kap, kicsi volna az alapjárati fúvóka?
Ma bátorkodtam szétszedni a karbit ( FCR 3900 CUIII), ezekre beállításokra bukkantam: főfúvóka(178), tű(OBDT R) felülről a 3. rovátkában, alapjárati fúvóka(42).
Ha valaki talál vmi rendelleneset az adatokban, kérem jelezze, illetve örülnék pár jó tanács a behangoláshoz
Annyit még hozzá tennék h a gumiharangot mozgató pálca állító csavarja a gyári értékhez képest el van tekreve. Az nagy taragádia, vagy nem kimondottan befolyásol?
KTM re való 52 fogas edzett c-60 anyagból lánckerekek eladók
az egyik 99% a másik 90%, superproxal megegyező élet tartam
együtt 8 ezer ft(külön..5 és 4)
Üdv!
Segítségeteket kérném. 450 exc és xc-w között mik az alapvető különbségek? Tudja valaki? Vagy a két modell ugyan az csak más névvel illetik idehaza és a tengerentúlon...
Sziasztok !
Egy kis segítségre lenne szükségem valaki akinek KTM LC4-ese van le tudná nekem mérni a tank idomot ? Nagyon fontos lenne .
Mellékeltem képet is ahol a fekete vonalak vannak ott kellene megmérni .
Köszönöm szépen aki segít !
Utcára is több mint elég de nem oda való szerintem.Akinek van elég kesh csereberélni a motorokat újabbra annak viszont utcára elég ütős dög lehet.Versenymotor terepre való nem nehéz lomha dög.LC4-es nem kéne még a könyebb verziók sem.A válasz meg tök egyszerű próbáld ki a kettőt ugyanott és rájössz
Tudod mit beszéltünk anno, hogy a KX500 az csak SM-ként állná meg a helyét.
Terepre nem is akartam egy olyan szörnyeteget.
Az Supercomp meg oda is megfelel majd az elvárásaimnak.
Nagyon szerettem volna egy olyan gépet, mindig is egy álom lesz, remélem lesz majd egyszer.
Most viszont be kell érnem majd egy másik motorral, de még az is hol van, talán jövőre, talán.
Meg vagyok vele elégedve.Régóta megvan már és meg is marad még jó ideig.Ami jó azt minek cseréljem le?Jobbat ennél az árából úgyse kapok.Főleg hogy ez tudom mit kapott újkora óta.
Köszi az infót!
Igen azt hallottam hogy az EXC akár 600 üzemórát is elmennek nagy szerviz előtt.
Igaz ez attól is függ ki mennyire használja el a motort.
Igazából csak kíváncsi voltam rá hogy a tiedbe mennyi van és mennyire vagy megelégedve vele.
Mostanság nem lesz semmi véve majd ha mégis akkor lehet egy SC625 Supercomp amit bevállalok.
Halihó.
330 üzemóra és kb 12500km. Eddig semmit se kellett cserélnem a blokkban csak olajat.Hozzáteszem én tudom hogy megkímélten használom a motoromat és nem volt soha szarrá forgatva.Ha most veszel egy bármilyen EXC-t ami annyi idős mint az enyém akkor lehet sok is az a 330üzemóra.Ezt csak azért mondom hogy ezek az üzemóra/kilóméter adatok nem mindig mérvadóak a motorblokk állapotához.Amúgy normál használat és szervizelés mellett ennek az üzemórának a dupláját is elfutják motorgenerál nélkül.
Új vagyok itt ( !t-k terén is), nem régiben vettem egy 07-es 450 exc-t úgy hogy ezentúl a narancsok táborát gyarapítom. Már is egy kérdéssel fordúlnák hozzátok, exc-m némi karbi hangolásra szorul. Alpjáratról hirtelen gázadásra befullad, plróbáltam álligatni a keverék csavart 1-3 fordulat között, de sehogy se volt jó. 1 fordulatnál, még rosszabb volt, ergo keveset kap, kicsi volna az alapjárati fúvóka?
Ma bátorkodtam szétszedni a karbit ( FCR 3900 CUIII), ezekre beállításokra bukkantam: főfúvóka(178), tű(OBDT R) felülről a 3. rovátkában, alapjárati fúvóka(42).
Ha valaki talál vmi rendelleneset az adatokban, kérem jelezze, illetve örülnék pár jó tanács a behangoláshoz
Annyit még hozzá tennék h a gumiharangot mozgató pálca állító csavarja a gyári értékhez képest el van tekreve. Az nagy taragádia, vagy nem kimondottan befolyásol?
az egyik 99% a másik 90%, superproxal megegyező élet tartam
együtt 8 ezer ft(külön..5 és 4)
Tegnap ezt találtam épen és sérülésmentesen.
Egyszer sem használtam, de úgy döntötten nem is fogom!
Szabadulási ár 5900,-
torpapaktm@gmail.com
Segítségeteket kérném. 450 exc és xc-w között mik az alapvető különbségek? Tudja valaki? Vagy a két modell ugyan az csak más névvel illetik idehaza és a tengerentúlon...
Egy kis segítségre lenne szükségem valaki akinek KTM LC4-ese van le tudná nekem mérni a tank idomot ? Nagyon fontos lenne .
Mellékeltem képet is ahol a fekete vonalak vannak ott kellene megmérni .
Köszönöm szépen aki segít !
Majd a téli pihenő idején remdnehozom.
Ennek az ÜZEMÓRÁSDINAK SOSE lesz VÉGE...neki és NEKIfutnak emberek...százaggyára is...
Terepre nem is akartam egy olyan szörnyeteget.
Az Supercomp meg oda is megfelel majd az elvárásaimnak.
Nagyon szerettem volna egy olyan gépet, mindig is egy álom lesz, remélem lesz majd egyszer.
Most viszont be kell érnem majd egy másik motorral, de még az is hol van, talán jövőre, talán.
a ktm ekx 500
nem ad6od fel ilyen könnyen.. egy sima 4t ktm ami gyári.. .
Mivel te szinte csak ott használod nagyon jobbat nem is találhatnál.
Igen azt hallottam hogy az EXC akár 600 üzemórát is elmennek nagy szerviz előtt.
Igaz ez attól is függ ki mennyire használja el a motort.
Igazából csak kíváncsi voltam rá hogy a tiedbe mennyi van és mennyire vagy megelégedve vele.
Mostanság nem lesz semmi véve majd ha mégis akkor lehet egy SC625 Supercomp amit bevállalok.
330 üzemóra és kb 12500km. Eddig semmit se kellett cserélnem a blokkban csak olajat.Hozzáteszem én tudom hogy megkímélten használom a motoromat és nem volt soha szarrá forgatva.Ha most veszel egy bármilyen EXC-t ami annyi idős mint az enyém akkor lehet sok is az a 330üzemóra.Ezt csak azért mondom hogy ezek az üzemóra/kilóméter adatok nem mindig mérvadóak a motorblokk állapotához.Amúgy normál használat és szervizelés mellett ennek az üzemórának a dupláját is elfutják motorgenerál nélkül.