Értem köszi szépen hogy szóltatok, akkor ezt inkább nem is reklámozom! A blokkja még bontatlannak tűnik nekem legalábbis volt 2 8 ezer km-el vett motorom azokon is ilyen érintetlen csavarok voltak, de most meg már attól fosok hogy lehet ez ment már 20 ezret meg 500 üzemórát és rám vár majd a nagy generál mert akkor a tökömbe szúrom a nagy kést!
Hát neharagudj de azt a 160órát duplázd meg vagy az tényleg intenzív versenykörülmények közt volt használva.Enyémbe van ténylegesen 330óra de annak fele ennyire sincs megkopva a deklije meg a váltókarja.Hátsó féktárcsámnak még válla sincs pedig az még a gyári ezen meg már lecserélték.Ettől független lehet jó motor meg nem lesz vele gondod adja isten csak ebbe a km-be meg üzemórába tényleg ne éld bele magad.
Hello igen a ráfok D.I.D. a sebességváltókar, nekem is feltűnt hogy kopottabb a kelleténél de gondoltam hogy csak csizmával használták és ezért esetleg hamarabb elkezd kopni, ugyanúgy mint a váz! Az agyat azt honnan tudod amúgy ? Látszik a fotókon vagy már nézted ezt a gépet! Kormányt idővel egy Renthal Fatbart akarok rá azok azt mondják elég jók!
A dudát meg vagy fordítsd el vagy vedd le mert összetöri az idomot, a hátsó gyári féktárcsa sem igen szokott még 160 óránál cserés lenni csak esetleg ha görbül.
Pár apróság bár lehet te is észrevetted, de talán akkor nem mondanád jó állapotúnak. A ráfok nem gyáriak, a hátsó kerékagy repedt, a kormányt inkább cseréld mert az első komoly odacsapásnál hajlik, a 160 óra meg mese nézd a seb. váltókar szinte félig kopva és a váz is. Ennek az óráját oda állítod ahova akarod miután kivetted az elemet és visszarakod. De azért SZÉP mert KTM.
Sziasztok! Lc4 szakik,lenne egy problémám.Van egy 620asom amire vásároltam egy keihin flat 39es karbit ami elvileg valamilyen 450es gépezeten volt.Befúvókáztam azok az adatok szerint amit összefórumoztam és hidegen pöc-röff de itt kezdődnek a bajok.Ha menet közben alapjárat közelébe kerül a fordulat akkor a karbiban és a levegőszűrőben csattog és hajlandó lenne leálna ha nem tépném oda neki.Kigyorsitáskor pedig tiltás előtt pedig mint ha elfogyna az anyag. ...Gyári 38as dellortóval szépen dolgozott csak kellene a nagyobb karbi mert nyitott factory replika utánzatú kémény van rajta illetve nyitott légszűrő.Ha van valami ötletetek irjatok.Kösz srácok!
Sziasztok kb 1 hete írtam hogy szeretnék venni jó állapotú EXC-t! Hát sikerült, remélem kiszolgál pár évig és nem hagy ott sehol!
2004 ktm exc 450 6700km és 166 üzemóra!
Jelenleg 1000 fontosabb dolgom van annál hogy motorozzak.
Látom te nagyon rá lennél kattanva egy ilyen EXC-re, el is hiszem én is rá lennék ha csak egy LC4em lenne!
gabi.. nem kellett volna eladni azt a 250 eset a maga 130 lóerejével és bődületes 120 Nm nyomatékával BRUTÁLIS motor volt.. azóta szopóágon vagy úgylátom :(
lyaÚ reggelt.
gabi hát ez tipikus gyúlytás problem...kicsit járasd meg.. aztán mikor leáll..nézd csak meg.. nem lesz szikrád...aztán mikor erre rályöttél lehet keresni hogy merre veszik el a szikra
Helló!ha jól tudom akkor 1990es 300-as mx-nek a gyújtását nem tudja valaki h h kell beállítani? mert van 3tekercs és nem tudom h pontosan melyiknek h kell állnia ha valaki tudna képet mutatni az nagyon jó lenne
Most nyugodtam meg...
Már a vásárlásra készülve olvasgattam ezt a fórumot, és úgy láttam, van itt jópár értelmes ember is.
Kösz a megerősítést
Ha akad valaki borsodból, még közös csavargás is érdekel, egyelőre szigorúan aszfaltmentesen, mert nem kívánom eltiltatni magam a "közúti járművezetéstől" és a kategóriától sem. Pláne akkor, ha el tud viselni egy "kezdőt".
Teljesen értelmeset kérdeztél és jó ha még időben csinálod meg a problémát.Az már mástészta hogy itt egyesek nem a kérdéssel foglalkoznak hanem azzal hogy te minek akarod azt használni perpillanat.És az ilyen okos emberek írják tele ezt a fórumot amitől egyre kevesebben mernek itt bármit is megkérdezni.Persze van a másik véglet amikor eleve faszságot kérdeznek és még ők vannak felháborodva mikor felvilágosítják őket hogy az amit kérdeznek mekkora nagy baromság.
Magamból indultam ki! Én sokszor a városba is használtam a gépeimet és elég sűrűn sportcipőbe csak!