a fim az nem csak terepgumi
meg aztán meg is kell közelíteni a terepet
pl a románoknál egyszer sem sikerült úgy közlekedni hogy ne legyen aszfalt magunk alatt
ott rengeteg murvás út lett aszfaltos az elmúlt 5-6 évben
avval van csak bajom
a márkával nincs most rendeltem épp c10et
mondjuk a fim hátul nekem nagyon csúszott vizes aszfalton a 6days vegyesen sokkal jobb
mondjuk az meg elöl szar pillanatok alatt letöredezik a széle
Köszi a válaszod!
Ahogy az adatlapodon látom neked SM610 van.
Azon nekem is 15:45volt és 155-160 volt a vége.
Úgy nézem LC4nél a gyári 17:40 helyett ideálisabb a 15:40, ott is kb hasonló sebesség lenne.
Mellette rugalmas lenne és közúti használatnál sem pörögné szét magát huzamosabb 100-120 tempónál.
? Láttam tettél képeket a vasról, tegyél előre 15-ös lánckereket így a hátsó kerék előrébb kerül és még az áttétel sem lesz túl rövid, kerékre is jobban jön majd.
Köszi!
Találtam én is róla infót, 175öt írnak az SMC625-re 17:40 áttétellel.
15:40 akkor jónak is tűnhet, ezzel rugalmas lehet és túlságosan nem pöröghet 100-120 között sem.
Na fasza!
Nem volt még ilyen gumim, csak megtetszett a mintája. Pont sárra/fűre kellene!
A másik az Pirelli, jól látom? Az sem egy dagonyagumi. Vagy jobban szolgált?
de a fim e-betűs szóval aszfalton is használható
http://olx.hu/hirdetes/cross-g...
vagy keressem meg ezt a srácot? (majd tavasszal...)
http://www.jofogas.hu/borsod_a...
meg aztán meg is kell közelíteni a terepet
pl a románoknál egyszer sem sikerült úgy közlekedni hogy ne legyen aszfalt magunk alatt
ott rengeteg murvás út lett aszfaltos az elmúlt 5-6 évben
http://www.jofogas.hu/somogy/M...
szerintetek?
Valaki tudna nekem segíteni 93 as Lc4 600 Er
kérdésekben?
a márkával nincs most rendeltem épp c10et
mondjuk a fim hátul nekem nagyon csúszott vizes aszfalton a 6days vegyesen sokkal jobb
mondjuk az meg elöl szar pillanatok alatt letöredezik a széle
Számodra melyik áttételt vált be jobban, melyike használod hozzá közúton?
Ahogy az adatlapodon látom neked SM610 van.
Azon nekem is 15:45volt és 155-160 volt a vége.
Úgy nézem LC4nél a gyári 17:40 helyett ideálisabb a 15:40, ott is kb hasonló sebesség lenne.
Mellette rugalmas lenne és közúti használatnál sem pörögné szét magát huzamosabb 100-120 tempónál.
Találtam én is róla infót, 175öt írnak az SMC625-re 17:40 áttétellel.
15:40 akkor jónak is tűnhet, ezzel rugalmas lehet és túlságosan nem pöröghet 100-120 között sem.
szerintem ebből kellene leszámolni 1 fogat elölről, vagy hátra pluszba
Nem találok sehol ujjat, de használtat se.
Válaszotokat várom köszi!
Nem volt még ilyen gumim, csak megtetszett a mintája. Pont sárra/fűre kellene!
A másik az Pirelli, jól látom? Az sem egy dagonyagumi. Vagy jobban szolgált?
Az én 450-em 38 kW, de 2 személy!