Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

bebaszna ha nem férne be.5col széles SM felni 160-as gumival is bement akkor ennek is be kell amúgy ja ezzel szerelik gyárilag is.Vagy szerelték.
a tök9m se tudja
de a fim e-betűs szóval aszfalton is használható
Tényleg? Miért, mit jelent a F.I.M. jelölés?
akkor inkább ez?

http://olx.hu/hirdetes/cross-g...

vagy keressem meg ezt a srácot? (majd tavasszal...)

http://www.jofogas.hu/borsod_a...
a fim az nem csak terepgumi
meg aztán meg is kell közelíteni a terepet
pl a románoknál egyszer sem sikerült úgy közlekedni hogy ne legyen aszfalt magunk alatt
ott rengeteg murvás út lett aszfaltos az elmúlt 5-6 évben
5000ft egy ilyen kopott gumiért pénzkidobás
A 250/300 2T meg a 450/525 4T gyárilag 140-essel van szerelve.
Leltem 6napost még őszre alkalmas állapotban, csak nem tudom, befér-e a 140-es a 450 hátsó villájába..

http://www.jofogas.hu/somogy/M...

szerintetek?
Hali!
Valaki tudna nekem segíteni 93 as Lc4 600 Er
kérdésekben?
Nem is értem, hogy egy kimondott terepguminál miért szempont az aszfalt, akár nedves, akár száraz...
avval van csak bajom
a márkával nincs most rendeltem épp c10et
mondjuk a fim hátul nekem nagyon csúszott vizes aszfalton a 6days vegyesen sokkal jobb
mondjuk az meg elöl szar pillanatok alatt letöredezik a széle
Mi bajod a Mitas gumival? Elől EF08, hátul meg XT754 Sportextreme...csak ezzel járok...
Teljen megfelelő, huzamosabb ideig ennél nagyobb tempót nem is lehet menni egy SM motorral.
15:42 teljesen jó kompromisszum városban és országúton. 120-at még a vibráció túlzott megjelenése előtt viszi kényelmesen.
Értelek!
Számodra melyik áttételt vált be jobban, melyike használod hozzá közúton?
Van lc4 2006 sm is.
Köszi a válaszod!
Ahogy az adatlapodon látom neked SM610 van.
Azon nekem is 15:45volt és 155-160 volt a vége.
Úgy nézem LC4nél a gyári 17:40 helyett ideálisabb a 15:40, ott is kb hasonló sebesség lenne.
Mellette rugalmas lenne és közúti használatnál sem pörögné szét magát huzamosabb 100-120 tempónál.
15-42-vel 165km/h, 15-45-el 155-158 csak, de így 2-ben kuplung nélkül is ugrik kerékre.
? Láttam tettél képeket a vasról, tegyél előre 15-ös lánckereket így a hátsó kerék előrébb kerül és még az áttétel sem lesz túl rövid, kerékre is jobban jön majd.
Azt már elvitték, de sárra krossz gumi kell nem enduro!
Köszi!
Találtam én is róla infót, 175öt írnak az SMC625-re 17:40 áttétellel.
15:40 akkor jónak is tűnhet, ezzel rugalmas lehet és túlságosan nem pöröghet 100-120 között sem.
a gyárival 170 km/h körül megy
szerintem ebből kellene leszámolni 1 fogat elölről, vagy hátra pluszba
sárra-fűre a 6napostól nincs jobb, persze csak ha aszfalton is használod mellette
Sziasztok tudna valaki segíteni ktm gs 125-höz powerszelep ügyben?
Nem találok sehol ujjat, de használtat se.
Válaszotokat várom köszi!
Na fasza!
Nem volt még ilyen gumim, csak megtetszett a mintája. Pont sárra/fűre kellene!
A másik az Pirelli, jól látom? Az sem egy dagonyagumi. Vagy jobban szolgált?

Az én 450-em 38 kW, de 2 személy!