Jaja er valami inger, elsz a kis alomvilagodban azt hiszed hogy vagy valaki, ordit az irasodbol hogy egy senki vagy es csak lehuzod a szinvonalat a te szintedre de ezt nem latod csak azt latod hogy egy isten vagy aki tudja szopni a sajat faszat. Nembaj 50eves letedre csak megjon egyszer az eszed, majd a sargafold jot fog tenni az agyadnak
Egy szóval sem mondtam, hogy kér a szívatót +30ban, csak tudjátok olyan idióta vagyok, hogy amikor új vas érkezik a portára, szeretem átnézni, mi hogy és hol van rajta, hogyan műkszik pontosan. Így ha netán kaka van valahol, nem kell annyira vakarnom a fejem, hogy baszomalássan hova is kellene nyúlni..
Skacok!
Gyerekeknek hoztam egy FYM F49 Quadot ami 4 ütemű.
Olyan problémával szembesülök hogy nagy gázon lefullad, durrog a kipufogó és egy idő után elfogy belőle ez erő.
Ehhez kell kb 30 perc motorozás, aztán hirtelen hiába adsz neki gázt csak kapkod a levegő után és megáll, hagyom pihenni kb 15-20 percet utána megint jó.
Próbáltam a karbin is állítani kapott egy karbi felújító szettet de semmi eredménye, a jelenség ugyan úgy előjön.
Ha tudtok valami jó tanácsot adni szerintetek mi okozhatja szívesen hallanám mert nagyon szeretnek a gyerekek vele menni.
Csak így nem lehet vele elmenni messzire.
TÉGED mindig ÉR valai INGER te CSÖVinger...csak NÉZEL mint KEZDŐ buzi a GŐZfürrdőben...aztán HA valamit NEM értesz(és EZ van LEGgyakraBBan) akkor meg ELKEZDESZ keménykedni mint a ZŐD lucerna utáni LIBAFOS a mezőn...
az azért van mert megkopott mér a fénye a benttartó gumi & műanyag kombónak...
nagyon nem sok mit van kezdeni vele..ha nem akarsz egyből úly karbit venni....akkor ha leveszed a tankot...és látod ezt a kis fekete gombfej mögötti kisúly vég méretű gumiharangot a tengelyen..
abban van ez a műanyag bütymürütty ami kint tartja normál esetben a szivatót..
na ha erre raksz egy 2,5mm es kis kötegellőt a közepére......és ovatossan elkezded húzni..mármint a kötegelőt...aztán meg a gombot kihúzgálod ki be..és érzed hogy kezd .. beakadni a külső pozícióba akkor már közeledsz a megoldáshoz...feszitessz még egy két kattanás a kötegelőnés ott vagy...faxán kinnamarad..de persze ha hülyére húzod...akkor azért az nem jó...de ha ésszel..akkor simán beálitasz egy jó kintmaradó de mégis működő állapotot...
nem lesz ennyire bonyolult,de működik faxán..(2t karbikon is szokott igy lenni hogy kint tartja amig be nemm melegszik.. aztán meg .... oda is működik ez a megoldás..)
nem túl gépészes..de hibátlan
Csak kérdés volt, nem vagyok ilyenhez szokva. Azt hittem, ha kihúzod, ott marad, de ezek szerint ez normális..
Másik:
Valaki tudja, a fedélzetihez hol lehet letölteni kezelési útmutatót? valahogy kalibrálni kellene a supermoto kerékhez.
Egy szóval sem mondtam, hogy kér a szívatót +30ban, csak tudjátok olyan idióta vagyok, hogy amikor új vas érkezik a portára, szeretem átnézni, mi hogy és hol van rajta, hogyan műkszik pontosan. Így ha netán kaka van valahol, nem kell annyira vakarnom a fejem, hogy baszomalássan hova is kellene nyúlni..
Azért köszönöm a tanácsokat, infókat mindenkinek!
Gyerekeknek hoztam egy FYM F49 Quadot ami 4 ütemű.
Olyan problémával szembesülök hogy nagy gázon lefullad, durrog a kipufogó és egy idő után elfogy belőle ez erő.
Ehhez kell kb 30 perc motorozás, aztán hirtelen hiába adsz neki gázt csak kapkod a levegő után és megáll, hagyom pihenni kb 15-20 percet utána megint jó.
Próbáltam a karbin is állítani kapott egy karbi felújító szettet de semmi eredménye, a jelenség ugyan úgy előjön.
Ha tudtok valami jó tanácsot adni szerintetek mi okozhatja szívesen hallanám mert nagyon szeretnek a gyerekek vele menni.
Csak így nem lehet vele elmenni messzire.
mÉR a másik fele mi..répa
nagyon nem sok mit van kezdeni vele..ha nem akarsz egyből úly karbit venni....akkor ha leveszed a tankot...és látod ezt a kis fekete gombfej mögötti kisúly vég méretű gumiharangot a tengelyen..
abban van ez a műanyag bütymürütty ami kint tartja normál esetben a szivatót..
na ha erre raksz egy 2,5mm es kis kötegellőt a közepére......és ovatossan elkezded húzni..mármint a kötegelőt...aztán meg a gombot kihúzgálod ki be..és érzed hogy kezd .. beakadni a külső pozícióba akkor már közeledsz a megoldáshoz...feszitessz még egy két kattanás a kötegelőnés ott vagy...faxán kinnamarad..de persze ha hülyére húzod...akkor azért az nem jó...de ha ésszel..akkor simán beálitasz egy jó kintmaradó de mégis működő állapotot...
nem lesz ennyire bonyolult,de működik faxán..(2t karbikon is szokott igy lenni hogy kint tartja amig be nemm melegszik.. aztán meg .... oda is működik ez a megoldás..)
nem túl gépészes..de hibátlan
kb 2 ezerből meg is van
vagy rendelj többet és kupeckodhatsz vele mint jó páran
Az nem lehet, hogy azért úszik vissza, mert nincs rá szükség?
A Honda TRX-emen így műkszik..
http://ktmdirtquestions.com/wp...
Itt megtalálsz mindent!
Ára : 10.000 Ft
Érd : 0620-5497-727 v. 0620-5711-215
koszta.marci@hotmail.com
Másik:
Valaki tudja, a fedélzetihez hol lehet letölteni kezelési útmutatót? valahogy kalibrálni kellene a supermoto kerékhez.
Mondjuk ha 30+ fokban is szivató kell neki az indításhoz, akkor nem biztos hogy sokáig leszel boldog tulaj...