Sziasztok!
Motor: 2003 EXC 250. Hogy tudom a hidraulikus kuplung (magura) olaját leengedni utána pedig feltölteni? Légy szíves írja le nekem valaki részletesen. A kuplung karnál lévő egyik tartó fül eltört és le kell vennem az egészet. Még azt szeretném kérdezni milyen olajjal töltsem föl, mert a kezelési azt írja ne használjak ásványi olajat.
Előre is köszi!
Üdv mindenkinek!
Olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy: Ki tudja hogy az lc4-en (vagy duke-on) a leömlők,és a rendszer első fele milyen felületkezeléssel van ellátva?! Krómozva lehet tán? Vagy lakkozva? A helyzet az hogy a kisebbik darabot lekaptam róla és lecsiszoltam fémtisztára, viszont a 650C-fok ig hőálló lakk képességeiben már erősen kételkedek :D
faterom esztergályos volt aztán az mondta hogy inkább ad pénzt az új tárcsára mint hogy esztergával kínlódjon
ami teli tárcsa még csak-csak menne
a cagivámon (amihez nem lehetett kapni tárcsát) egy bútorlapra ragasztott smirglivel hoztam egész jól síkba, de az még öntött tárcsa volt nem lemez
Motorhoz féktárcsát leszabályoztatni nem érdemes, ha kicsit üt, a helyén ki kell centírozni/finoman puha anyaggal megütni ahol kell/. Jó ha van állványos mérőóra. A leszabályozáshoz megfelelő felfogást elképzelni sem tudok, a sík köszörűnél a probléma a mágnesasztal leszorításnál van, mert itt csak olyan tárcsát lehet köszörülni amelynek legalább egyik oldala sík. A felengedéskor visszarugózik a tárcsa. Esetleg esztergára felfogva , mindkét oldalát egy befogással. Elég macerás ez így.
Szerintetek egyébként megéri egy tárcsát felszabályozni? Nem fog pár km-en belül ugyanúgy ütni? Mert ami most van rajta a motoron, az enyhén üt. Nagy görbület nem lehet benne, mert alig szorul azon a ponton ahol a görbület van benne, a kormány sem szitál, meg a fékkar sem pulzál. Csak éppen hallani azt a hangot amikor a tárcsa beleér a fékbetétbe.
Egy 320 mm-es tárcsa kellene egy DRZ 400-ra. De Supermoto szett van benne most a motorban, és az SM szett KTM Behr típusú. Szóval tulajdonképpen mondhatni azt is hogy KTM féle tárcsa kéne.
És egyébként nem valami silány szar anyagból gyárt tárcsát? Őszinte leszek először Kopaszkak1-el akartam gyártatni, de ha jól tudom ő már nem gyárt, pedig sok elégedett embert hallottam már hogy ő milyen jó anyagból gyártotta a tárcsát.
Motor: 2003 EXC 250. Hogy tudom a hidraulikus kuplung (magura) olaját leengedni utána pedig feltölteni? Légy szíves írja le nekem valaki részletesen. A kuplung karnál lévő egyik tartó fül eltört és le kell vennem az egészet. Még azt szeretném kérdezni milyen olajjal töltsem föl, mert a kezelési azt írja ne használjak ásványi olajat.
Előre is köszi!