de szokott.. kortiszék házánál.. ahol ők vannak 2 en kátéjemmel.. és szopkodják egymás csunyáját.. na ők szoktak klántalit szervezni.. 2 en vannak.. mert más nem áll velük szóba amúgy nem hiszem..
Ez olyan mikor közlekedek vele mint ha mindig dörögne az ég felettünk nagyon jó az öreg asszonyom dobálják is utánam a kapát mikor kint csinálgatják a kertjüket az utcán :)
Az élményel nincs is bajom és tényleg meg adok a motornak mindent,most is azért vittem be hogy legyen minden gyári ujra ki cserélve szeretem meg minden csak most ezek a problémák hmmmm remélem jó lessz :)
Egyébként igy ahogy olvasom a forumot elég sok gyerekbetegsége van a ktmeknek. Most is ahogy be vittem a szervizbe hogy inkább ők csinálják meg kb 25 volt szét szedve :(
ha jó lesz, 5X annyit ad majd mint 1 xt660x élményben, vagy mint akármelyik konkurens márka! aztán ha még törődsz is vele.. kivisz a világbÚÚÚl! :P ha kell valami írj mailt azt megduma..
Egyébként nem itt neten akarok szerelni csak a tapasztalatokra lettem volna kiváncsi. Nekem ez az első egyhengeresem , ezelött mindig gyorsaságiaim voltak sor4 és azokkal sosem volt ennyi gond pedig szine mindet 1-2ezer km el vettem és most ezzel csak a bajom van egy kicsit el veszi a kedvem a ktm-töl.
fudejovagy6@gmail.com a mailom írj és adok 1 telszámot ahol sok alkatrész van és korrekt az eladó.. :)és tutifix h szart nem ad el.. de sztem ne rohanj ennyire előre a problémákkal, de amúgy neten nem szerelünk! :D
nekem is így kezdődött, nem tekerte át az önindító a motort.. de egyáltalán nem.. azt hittük h szabadonfutó és vezérmű tengely is.. aztán ki lett cserélve a szabadonfutó és megszűnt a probléma.. már csak akkor nem tekeri át mikor gyenge az akksi vagy pont úgy állt meg a motor h nem tudja átfordítani, olyankor kis deko és START! :) azóta már lett szétbontva a motor felső része is és a vez tengely tök jó állapotba van!
Sziasztok! Lenne hozzátok egy olyan kérdésem, hogy KTM SX 125-ös motoromból a motornál lévő (nemtudom pontosan mi a neve) kis nyúlványból, ahova a kuplungcső bemegy, és ennek a tetején található a kuplung feltöltésére szolgáló csőnek a helye is. Na ennek az aljáról szivárog az olaj, már szinte semmi kuplungom nincs. Azt értem, hogy tömítés csere, csak olaj kellene bele, és hogy milyet ajánlotok? Ha jól tudom fékolaj is jó bele, csak milyen márka tipust ajánlotok esetleg webáruházat..
Előre is köszönöm!
Fudejovagy még annyit szeretnék kérdezni hogy a szabadon futó problémám tudott-e olyat csinálni hogy volt hogy nem tekerte az öninditó a motort mert olyan mint ha valami meg fogná de ez csak hidegen. Iletve mikor nem ezt csinálta akkor meg a tipikus szabadon futó hangot hallotam hogy csak pörög de nem történik semmi. Szoval lehet hogy nekem a szabadon futón kivül rossz lehet az automata dekom is? Vagy ha rossz az automata deko az milyen hibát produkál értem én ezt olyanra hogy csak hideken nem akarja tekerni vagy csak melegen csinálja vagy berugásnál is észre lehet venni?
kortisz: köszi még átgondolom. Azért kellett új blokk bele, mert az előzőben sem volt rendes autómata dekompresszor és a sok rugdosástól kiment egy fogaskerék és szétvert mindent...nem szeretnék hasonlóan járni, ráadásul új motorral.
cimbi évekig rugdosta az lc4-et, sóher volt megcsinálni az önindításhoz szükséges valami amit már elfelejtettem mi volt
de az a lényeg hogy lehet rugdosni ameddig csak bírod
Előre is köszönöm!
de az a lényeg hogy lehet rugdosni ameddig csak bírod