A véleményetek érdekelne. Motorvásárlás előtt állok de nem üzemórás gépet akarok. Ktm 620 as okat néztem meg a 625 ösöket.
A 620 öregebb 96-97 es évjárat a 625 ös lc4 pedig 2002 esre van írva, fekete blokkos. A kérdés az hogy melyiknek van több típushibája, esetleg tapasztalatokat akiknek volt ilyen motorjuk hogy melyik megbízhatóbb mik az általános hibák amiért nem választaná, itt nem a hanyag karbantartásból adódóakra gondolok. Laza endurozásra használnám.
AZT legalább ELVITTE a bank...( persze csak a FÓBIJJÁD szerint ugye)...mert ÉRT valamit...de a TIJJÉDET még a VASAS cigány is RÍVVA dobná fel a FUTÓRA...az ÉRTÉKES hulladék közé...mert OTT is csak a HEJJET foglalná...
Esetleg ha valakit érdekelne,
2010-es SXF hasznát gyári idomgarnitúra, új telóvédő, új kuplungmunkahengervédő egyben
2011-es új idomok egyben
98-2007 EXC 2T hűtők párban
minden alkatrész eredeti KTM.
MIT fillérbaszóskocc SIPAK? LEGalább ENNYI jó és ÚJ allkatrész legyen a FOStalicskádba...mit sajnálod TŐLLE...má így is hullik SZÉT mint az MSZP koalícijjó...
egyenlőre ezt találtam
de majd körbenézek hátha van ingyen postás vagy európai eladó mert egy ilyen kis kacatnak is 10-15 usd a postája
de ha csináltattok esztergályossal akkor érdekelne egy
a honda jó volt 100 méteren 40 fokban is meg 1800méteren 0 fokban is(és vízszintesen is )
a husky úgy néz ki kifinomultabb cucc mindig basztatni kell
A benzin beszabályozó csavar működéséhez még annyit, általában a teljes becsavarás után/lazán felül/ vissza 3/4-2,5 fordulatig, ha ezen fordulatok közt nem lehet beszabályozni, akkor alapjárati fúvóka csere, és a játék kezdődik előröl. Azt, hogy az esztergályos meg tudja csinálni, kell egy minta darab, vagy jó rajz, e feltételek mellett én is el tudnám készíteni.
Bár szerintem esztergályossal érdemesebb lenne csináltatni mert az gyorsabb is meg nincs ott a rizikó hogy esetleg nem lesz jó a mérete vagy valami mert ugye ezeknél az utángyártott vackoknál előfordul.
Azért lett jobb mert sikerült eltalálnod az adott hőmérséklethez az ideális alapjárati benzin-levegő arányt. Ha lehűl a levegő és az egységnyi térfogatához tartozó oxigén mennyisége megnövekszik, (szegényedik a keverék) akkor dúsítani kell. Ha pedig a július-augusztusi 36-38 C fokokra gondolsz akkor pedig szegényíteni, mert melegben már túl dús lesz. Ha szét van kopva a karbid akkor pedig a jó Isten segítsége is kevés hogy használható motorod legyen akárki állítja.
A véleményetek érdekelne. Motorvásárlás előtt állok de nem üzemórás gépet akarok. Ktm 620 as okat néztem meg a 625 ösöket.
A 620 öregebb 96-97 es évjárat a 625 ös lc4 pedig 2002 esre van írva, fekete blokkos. A kérdés az hogy melyiknek van több típushibája, esetleg tapasztalatokat akiknek volt ilyen motorjuk hogy melyik megbízhatóbb mik az általános hibák amiért nem választaná, itt nem a hanyag karbantartásból adódóakra gondolok. Laza endurozásra használnám.