Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok

A véleményetek érdekelne. Motorvásárlás előtt állok de nem üzemórás gépet akarok. Ktm 620 as okat néztem meg a 625 ösöket.
A 620 öregebb 96-97 es évjárat a 625 ös lc4 pedig 2002 esre van írva, fekete blokkos. A kérdés az hogy melyiknek van több típushibája, esetleg tapasztalatokat akiknek volt ilyen motorjuk hogy melyik megbízhatóbb mik az általános hibák amiért nem választaná, itt nem a hanyag karbantartásból adódóakra gondolok. Laza endurozásra használnám.
nemááár ini, te nagy dumás vagy, és citromail-t használsz?!
Nem jött semmi...
Ugyanmá SIPAK...mitőrjöngsz? Gondolkozz...

AZT legalább ELVITTE a bank...( persze csak a FÓBIJJÁD szerint ugye)...mert ÉRT valamit...de a TIJJÉDET még a VASAS cigány is RÍVVA dobná fel a FUTÓRA...az ÉRTÉKES hulladék közé...mert OTT is csak a HEJJET foglalná...
a címet megkaptad? mintha akadozna a citromail
Üdv.!

Tudnál küldeni a felni másik oldaláról képet küldeni? mxc 300-ba kellene.
Köszi előre!
Vázvédő mennyi?
Esetleg ha valakit érdekelne,
2010-es SXF hasznát gyári idomgarnitúra, új telóvédő, új kuplungmunkahengervédő egyben
2011-es új idomok egyben
98-2007 EXC 2T hűtők párban
minden alkatrész eredeti KTM.
egy ilyen keverékszabályzó csavarra én is vevő volnék,ha valakinek hánykolódik egy otthon.kiskatonka@citromail.hu
Na te csak kussoljál!
Nem az én motrimat vitte el a bank fitymafej!
sziasztok pár ktm idom 1 kerék ha érdeke valakit
MIT fillérbaszóskocc SIPAK? LEGalább ENNYI jó és ÚJ allkatrész legyen a FOStalicskádba...mit sajnálod TŐLLE...má így is hullik SZÉT mint az MSZP koalícijjó...
Tiszta aprópénz...
giraffe64@freemail.hu
írj egy mailt küldöm a címet
Tessék, itt van egy eladó. 4.000,-
egyenlőre ezt találtam
de majd körbenézek hátha van ingyen postás vagy európai eladó mert egy ilyen kis kacatnak is 10-15 usd a postája
de ha csináltattok esztergályossal akkor érdekelne egy
a honda jó volt 100 méteren 40 fokban is meg 1800méteren 0 fokban is(és vízszintesen is )
a husky úgy néz ki kifinomultabb cucc mindig basztatni kell
A benzin beszabályozó csavar működéséhez még annyit, általában a teljes becsavarás után/lazán felül/ vissza 3/4-2,5 fordulatig, ha ezen fordulatok közt nem lehet beszabályozni, akkor alapjárati fúvóka csere, és a játék kezdődik előröl. Azt, hogy az esztergályos meg tudja csinálni, kell egy minta darab, vagy jó rajz, e feltételek mellett én is el tudnám készíteni.
Bár szerintem esztergályossal érdemesebb lenne csináltatni mert az gyorsabb is meg nincs ott a rizikó hogy esetleg nem lesz jó a mérete vagy valami mert ugye ezeknél az utángyártott vackoknál előfordul.
Másold be a linket én rendelek ha kell akkor többet, szerintem haveromnak is kell. Mondjuk nem 2 nap lesz mire megjön az tuti.
ezt a hosszú fajta keverékcsavart hol lehet beszerezni az fcr41es karbihoz?
ebay-en találtam nem is nagy összeg, de onnan nem tudok rendelni
Addig tekerd kifelé a csavart míg nő az alapjarat. Gyár egy új karbira írja hogy 2fordulat de koszolodhat, kophat stb az a 2fordulat nem szentírás
eladó. valós 207óra!
Üdv.!
Valakinek van 300-as ktm-hez hátsó kereke, vagy agya?
Azért lett jobb mert sikerült eltalálnod az adott hőmérséklethez az ideális alapjárati benzin-levegő arányt. Ha lehűl a levegő és az egységnyi térfogatához tartozó oxigén mennyisége megnövekszik, (szegényedik a keverék) akkor dúsítani kell. Ha pedig a július-augusztusi 36-38 C fokokra gondolsz akkor pedig szegényíteni, mert melegben már túl dús lesz. Ha szét van kopva a karbid akkor pedig a jó Isten segítsége is kevés hogy használható motorod legyen akárki állítja.