Valószinűleg a tűszeleped körül van a probléma. Nem zár el. Ennek több oka is lehet. Valami kosz került a tűszelep alá vagy megsérült a hegye. Az úszó is okozhatja ezt, de az nagyon ritkán szaródik el. Javaslom első körbe vedd le a karbit és szedd le az alját, takaritsd ki aztán néz meg zár-e megfelelően a tűszelep és ha igen akkor hol zár.
Sziasztok!
Segítségeteket kérném, mert ezek a jelenségek épp ésszel fel nem foghatóak nálam. Egy KTM EXC 125-ről lenne szó, következők a jelenségek: szombaton motorozni indultam, beindítottam a motort és az alapjárat vagy a kétszeresére nőtt, és a slussz poén, hogy az alapjárat állító csavarra nem is reagált. Na de ez mitől? Valami manó eltekergette a karburátoron lévő csavarokat? Egyébként ugyan úgy vette a lapot, minden normális volt csak az alapjárat.
Aztán ma gondoltam elmegyek egyet motorozni, benzincsap kinyit, rúg, indul, aztán leveszem a bakról és látom, hogy a karburátor alján lévő túlfolyó csőből folyik a benzin... WTF? Mitől emelkedik meg a benzinszint ha hozzá se nyúltam a karburátorhoz?
Kicsit besokalltam.
ÁMULVA nézem...és NÉHA a szám is TÁTVA marad hogy "emberek"micsoda PROBLÉMÁKKAL szemeSÜLNEK...a
MEGOLDÁS VÉGEláthatatlan GALAKTISZTIKUS problémának sejlik...az UNIVERZUMBAN...pedig NA...nembonyolult...
MINDEN drága...ha VALAMI EGY azaz 1 FORINTÉ van akkor má asse JÓ...mer MÉNEM ingyé VAN...
..ezen túl vagyok... 7 ezer alatt még nem találtam... De azért köszi....bízom benne akad valaki akinek azért kerül eladásra mert bőség van otthon.... :)
REJTVÉNY!
2000-es évjáratú 640 adventure 38-as dellorto PHM40SD karburátorral.
Tünetek: hirtelen gázra megtorpan, de üresben nem, csak terhelésen.
Amit eddig csináltam: -légszűrő tiszta
-fúvókaméretek gyáriak(fő=155)
- szívató elzár, úszószint gyári
- súbertű minden helyet bejárt már
Gyertya fekete, kormos.
Átraktam mindent egy dellorto phm40-be is, ugyanezt produkálta.
Mi lehet a hiba?
Elérhetőség az adatlapomon!
Segítségeteket kérném, mert ezek a jelenségek épp ésszel fel nem foghatóak nálam. Egy KTM EXC 125-ről lenne szó, következők a jelenségek: szombaton motorozni indultam, beindítottam a motort és az alapjárat vagy a kétszeresére nőtt, és a slussz poén, hogy az alapjárat állító csavarra nem is reagált. Na de ez mitől? Valami manó eltekergette a karburátoron lévő csavarokat? Egyébként ugyan úgy vette a lapot, minden normális volt csak az alapjárat.
Aztán ma gondoltam elmegyek egyet motorozni, benzincsap kinyit, rúg, indul, aztán leveszem a bakról és látom, hogy a karburátor alján lévő túlfolyó csőből folyik a benzin... WTF? Mitől emelkedik meg a benzinszint ha hozzá se nyúltam a karburátorhoz?
Kicsit besokalltam.
Itt meg a fékbetét AP racing
http://www.nagyvas.hu/motoralk...
http://universalmotor.hu/terme...
HangyaGabi Pinkmotorsnál pl találsz applikációs listát és árlistát is...de most komolyan miért nem használjátok a keresőt?
https://www.google.hu/#q=ktm+e...
vagyis jobb oldalt
tudnátok nekem ajánlani exc 200 ashoz 2003 évjáratúhoz hátsó fékbetétet?
egy internetes linkenk örülnék ahonnan tudok rendelni!
előre is köszi!
MEGOLDÁS VÉGEláthatatlan GALAKTISZTIKUS problémának sejlik...az UNIVERZUMBAN...pedig NA...nembonyolult...
MINDEN drága...ha VALAMI EGY azaz 1 FORINTÉ van akkor má asse JÓ...mer MÉNEM ingyé VAN...
http://www.advrider.com/forums...
2000-es évjáratú 640 adventure 38-as dellorto PHM40SD karburátorral.
Tünetek: hirtelen gázra megtorpan, de üresben nem, csak terhelésen.
Amit eddig csináltam: -légszűrő tiszta
-fúvókaméretek gyáriak(fő=155)
- szívató elzár, úszószint gyári
- súbertű minden helyet bejárt már
Gyertya fekete, kormos.
Átraktam mindent egy dellorto phm40-be is, ugyanezt produkálta.
Mi lehet a hiba?
giraffe64@freemail.hu
Ilyen rendszámtábla tartót honnan tudok szerezni!? Esetleg valakinek eladó lámpával?!
tudnátok nekem ajánlani exc 200 ashoz 2003 évjáratúhoz hátsó fékbetétet?
egy internetes linkenk örülnék ahonnan tudok rendelni!
előre is köszi!