Üdv! Konkrétan nincs beleütve hogy 510ccm pedig mind a kettő 510! Évjáratból adódó név változás van a kettő között az 520asokat kb 2001-ig gyártották utánna 525 néven futott tovább ennyi! A hengeren illetve a hengerfejen viszont van 2 szám 89 vagy 95 ha 89 akkor az 450-es ha 95 akkor 525-ös elvileg!
A csapággyal nincs terv...csak a blokkal.. :) Ha széttöröm a kosarat, akkor a házat már nem tudom ütni, mert a házhoz csak az egyik oldalról lehet hozzáférni... :/
A szavaidból azt veszem ki, hogy terved van még azzal a csapággyal...így nincs ötlet. Ha cserélni fogod, akkor meg törd szét nyugodtan a bakelit kosarat, és mindjárt ott a perem, amit tudsz ütni...
Gázégővel melegítettem, óvatosan ütöttem(erősebben nem mertem, mert a csapágyfészeknél elég vékony az anyag)...de semmi. Ütni is nehéz, mivel ez a hengergörgős csapágyas oldal, és a főtengely furat jóval kisebb, mint a csapágy belső átmérője, így a csapágyházat nem is lehet ütni, csak a hengergörgős bakelit csapágykosarat...
meg egy kis ..törődést..:
az 5dik másodpercnél a tsávónak nem tört ki a nyaka.. de ott amikor egy kéttenyérniy vér kilyött a fejéből..azért senki nem mert e volna rámondani.. nem É sumakker mellé kerül az ember.. mert bebaszta a fejét rendessen.. http://youtu.be/ioosvuzPTxI
hály skacok..
látom gyúrtok kátélyemmel rendessen..
ne rágódjatok rajta feleslege..
inkább nézzetek egy kis eksztrémen ktm gyúrást.. http://youtu.be/F5OYoaxtGEY
üdv mindenkinek
Érdeklődnék hogy mennyit lehet elkérni egy KTM EXC 525 mociért ami 2002évj ,ami elmondás alapján jó állapotú nem ütötték nem vágták egy erdész srácé..nem 2003tól van egyépként az 525ös?
köszönöm válaszotokat
Sziasztok
Lécci segítsetek, van a hengerfejen(KTM LC4 600) a szelepfedélen (ahol a szelepeket állítják) két gumicső amely a manual szerint belemegy a vázba (gondolom a karter, motorszelőztetés) , itt az a kérdésem hogy a vázon van 2 cső egymásmelett egy vastagabb és egy vékonyabb, a manualban ugy látom hogy a 2 vastag megy rá a vastag csőre viszont melette a vékony arról nem tudok semmit . Mit kellene arra rákötni? Sajnos a manualban nincs arról semmi.
Megírnátok nekem hogy az EXC 520 hengerébe hány ccm3 van beleütve?
lletve az 525 hengerébe?
az 5dik másodpercnél a tsávónak nem tört ki a nyaka.. de ott amikor egy kéttenyérniy vér kilyött a fejéből..azért senki nem mert e volna rámondani.. nem É sumakker mellé kerül az ember.. mert bebaszta a fejét rendessen..
http://youtu.be/ioosvuzPTxI
látom gyúrtok kátélyemmel rendessen..
ne rágódjatok rajta feleslege..
inkább nézzetek egy kis eksztrémen ktm gyúrást..
http://youtu.be/F5OYoaxtGEY
Legalábbis a későbbi LC4-eken úgy van.
Érdeklődnék hogy mennyit lehet elkérni egy KTM EXC 525 mociért ami 2002évj ,ami elmondás alapján jó állapotú nem ütötték nem vágták egy erdész srácé..nem 2003tól van egyépként az 525ös?
köszönöm válaszotokat
Lenne valakinek ötlete 2002-es sx 250 főtengely csapágyának a kiszedésére? Főleg a hengergörgősre! Csapágykiszedőm nincs...
Köszi!
Lécci segítsetek, van a hengerfejen(KTM LC4 600) a szelepfedélen (ahol a szelepeket állítják) két gumicső amely a manual szerint belemegy a vázba (gondolom a karter, motorszelőztetés) , itt az a kérdésem hogy a vázon van 2 cső egymásmelett egy vastagabb és egy vékonyabb, a manualban ugy látom hogy a 2 vastag megy rá a vastag csőre viszont melette a vékony arról nem tudok semmit . Mit kellene arra rákötni? Sajnos a manualban nincs arról semmi.