Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Estét.
Hát ja ezt mondom én is.
Egy dolog biztos igy jóóó és kész.
Érdekes mert az indíthatósága is jobb lett tőle.
De biztos igazad lehet én nem értek hozzá csak leírtam az én tapasztalatom a dologgal kapcsolatban.
Ui:értem én hogy villanymotor de mi hajtja?
Szép estét
Igazából nekem csak néha durrog. Nem is zavar. De előfordul hogy normál használatnál visszaengedem a gázt behúzom a kuplungot és leáll. Na ezt ha a levegő csavart a "gyári" 2-es értékre állítom akkor kb minden lámpánál, most 2.5ön van így már jobb.(de néha így is leáll) (mikor megvettem a motort így volt állítva csak gyári alapjárati fúvókával és akkor nagyon durrogot,kicseréltem 45-ösre). Közben elégett egy vezeték és letestelt így meg-meg szakította a gyújtást ami bezavart a képletbe rendesen.
Gyári adataim: 165-ös főfúvóka helyett most 180-as van bent 42-es alapjárati helyett 45-ös levegő csavar 2 helyett 2.5. Azt mondod hogy ha még csavarok kicsit akkor talán jobb lesz? A lényeg hogy ne álljon le.
nekem azt mondták az a spéci kuplung még a defekt ellen is véd
szelepállításkor akkor ránézetek az emberrel, nekem nincs fúvókám, és nem is akarok kínlódni vele
már felidegel az ilyen dolog, fiatalabb koromban még megcsináltam
A motorféken való durrogásról, még egyszer. Az alapjárati fúvóka kitisztítása, vagy nagyobbra cserélése, a benzin mennyiségi csavarral még lehet finomítani. Ha az alapjárati fúvókát egyel nagyobbra cseréljük a mennyiséget állító csavarral kell pontosan beszabályozni.Kifelé tekerve lesz dúsabb a keverék A fő fúvókát nem kell ilyenkor babrálni, hiszen a jelenség visszaengedett gáznál jelentkezik, a fő fúvóka ilyenkor úgy is zárva van. A durrogás oka az elszegényedett keverék, gáz visszaengedéskor. Ha dúsítjuk a keveréket ebben az esetben, még az indulási képesség is jobb lesz különösen hidegebb időjárás esetén, ez az én tapasztalatom.
Tényleg nem okoskodás. Az egyetlen értelmes hozzászólás amiből az alapvető műszaki ismeretekkel megkérdőjelezhetően rendelkező próbálkozó világtalanok is erőt meríthetnek... A hüvelygomba ellen is védő akciós oprtwrtghkbgdrzui tű és a durrogásmentesítőnek vélt rekluse kupplung ( tudod egyáltalán mi az?) mellett.
Napot uraim.
Erlőre leszögezném nem akarok okoskodni bele"durrogni"
csak és kizárólag a saját tapasztalatom írom le.
Motor típus KTM sx-f 250.
Tudom tudom nem ugyanaz de a jelenség igen.
motorfék durrog durrog .
Egy ideig élveztem de féltem hogy megb...sza a szelepet vagy valami mást .Főleg azért mert kollégának ugyanilyen motorja van és nem durrog sőt nem is pukkant motorfék ........semmi .
Általában hűvösebb időben jelentkezett a dolog.
A lényeg én is úgy gondoltam hogy marad anyag a csőben és az durranik be.Megnéztem a manualt fúvoka stb minden a szentírás szerint és csak durrog.
"lassújárati"fúvóka csere 45-48-ra "fő"fúvóka 175-ről 178-ra
"keverékállító "csavar 1/4ford.ki és láss csodát nincs pukk sőt dinamikusabb lett tőle a motor.
Tehát nem kissebb nagyobb .
Nekem így oldodott meg a durrogás.
Ui:Na persze nem én jöttem rá egy öreg varázsló adta az instrukciókat és részben ő igazgatta a porlasztót is.
Ismétlem ez csak az én tapasztalatom.
CSőváz emberek.
full gyári a kipuff és hangos is meg durrog is.
nekem az is jó lenne ha egy halk durrogásmentes kipuff kerülne rá, még be is áldoznák pár lovat, úgy is disznómód vad a gép 3.teligáz és máris 80 fölött van, én meg alig tudok kapaszkodni ilyenkor
simán meglehet csinálni hogy ne durrogjon, amikor ilyen kényes helyre érsz mint pl: lovak kikerülése, behúzod a kuplungon és gurulsz egy kicsikét úgy, utána meg mehet a móka tovább.
Én ha akartam bárhol elmentem vele úgy hogy kettőt sem durrogott.
Falun belül végig kicsike gázzal mentem és ott sem csinálta.
Olyat nem lehet hogy gyári kipufogó és se nem durrog se nem hangos?
agyalok a rekluse kuplungon ott nincs motorfék aztán nem fog durrogni
mert ha behúzom a kuplungot nem durrog
akkor zavar leginkább amikor easy soft üzemmódba kellene menni(lovak, tehenek stb mellett) aztán nemigen lehet megcsinálni
Erre van egy egyszerű megoldás, állandóan húzd a gázt neki és nem fog durrogni.
az enyém is durrogott aztán tekertem kijjebb a levegő üzemanyag keveréken éa már nem is.. ha mondjuk 4 félgázról visszarakom 3 ba akkor se durrog.. meg ha kihuzom 2 be és visszaengedem akkor is nagyon kicsit.. de időjárástól függ.. hidegbe meg baszhatom.. mert durrog össze vissza.. pl nyáron megyek napközbe 30 fokba, akkor oké, estére 22 be mondjuk már durrog.. kicsit engem is idegesít de legjobban a körülöttem élőket.. zavaróbb a durrogás mint h hangos a motor..
Nekem is gyári volt itt még, aztán amikor rákerült a Leo és hozzá lett állítva még jobban durrogott.
Meg ugye jóval hangosabb lett, igaz engem nem zavart, sőt szerettem benne.
Akkor mitől durrog vagy hogy lehet állítani rajta? Igazából nem zavar csak jól esik ha tudom hogy mükszik.
enyém is ugyanígy durrog
most tesztelgettem hiába tekergetek a levegőcsavaron marad a durrogás
lehet ilyen gyárilag
Tegnap kint voltunk erre haverral,jót csapattunk. Tiszta volt az út is illetve nagy meglepetésünkre F.gyepűnél vadi új az aszfalt, lehetett dönteni.
Pedig az a legszebb benne ahogy visszadurrognak, a Husqi volt olyan hogy az minden másodpercbe legalább 5 durrogott ha elengedtem a gázt.
Ezt imádtam benne nagyon.

1:10nél kezdődik.
Érdeklődök, hogy az lc4 gyári 16-42 enduro áttétellel kinek mit tud végre? Óra szerint ill. valós seb.is érdekel.Köszi
Most nézem elhagytam két rugót a kipufogóból. Kell szereznem gyorsba.
Probaljatok ki az ocemp suberem, mar csak 4500 Ft postaval..
Az alapjarati benzin mennyisegere van hatassal a csavar, semmi masra elvileg. Az alapjaati fuvokat lehet vele finomhangolni kulso homerseklethez, maassaghoz.
Hali
Most én is ezzel játszok! Igaz engem nem zavar annyira,de egy próbát megér.
Ha kicsit több levegőt adok neki akkor nem durrog,de gyengébb is lett. Lehet a főfúvókát 1-el kisebbet rakok bele és akkor meglátjuk.
Szerintem ezzel ellehet egy darabig játszani.