Nálam is motorféken durrogott az RMz250. Az alapjárati fúvókát kellett kitisztítani. Tehát kitisztítani, vagy nagyobbra cserélni. Hidegebb időben ez a jelenség még erősebben előjött. Valószínű, hogy e jelenség oka ,a hirtelen leszegényedett keverék,gáz visszaengedéskor, lehet még kipufogó rendszer miatt is, de nálam a fent írt megoldás orvosolta a hibát. A nagyobb fordulaton való durrogás, valószínű, hogy a rossz szelep zárás.
szerintetek be lehet állítani úgy ezt az fcr41es karbit hogy motorféken ne durrogjon?
vagy csak kipufogócserével(kicsit visszafojtva)
egyre jobban idegesít ez a durrogás, egy minimálisat sokat kaphat mert óvatosan kormolja a rendszámot, de szemmel nem látszik semmi füst
Szia,
frissített elektronikával már másképp viselkedik a motor. Mellesleg most tudtam meg, hogy az ülés alatti kapcsolóval a gyújtásgörbe három állásban kapcsolható. Köszönet a KTM Ócsá-nak.
Valakinek van esetleg elfekvőben hátsó fék folyadék tartály sapkája?
LC4-é vagy olyan ami ugyan akkora bár sejtem elég sok típuson ugyan az.
Enyémet elhagytam...
http://www.kepesmotor.hu/ktm-e...
SE futómű...SE komfort...igénytelen,OLCSÓ megoldások...használati ÉRTÉKE nem SOK...
De ez IJJEN...GYÁRILAG...
a keverékcsavart még nem piszkáltam, mert a durrogást leszámítva hibátlanul üzemel
vagy csak kipufogócserével(kicsit visszafojtva)
egyre jobban idegesít ez a durrogás, egy minimálisat sokat kaphat mert óvatosan kormolja a rendszámot, de szemmel nem látszik semmi füst
http://youtu.be/Q7qzz5f6DUQ
frissített elektronikával már másképp viselkedik a motor. Mellesleg most tudtam meg, hogy az ülés alatti kapcsolóval a gyújtásgörbe három állásban kapcsolható. Köszönet a KTM Ócsá-nak.
Engem is érdekelne pár cucc, tudsz egy telefonszámot küldeni a david122@citromail.hu címre?
LC4-é vagy olyan ami ugyan akkora bár sejtem elég sok típuson ugyan az.
Enyémet elhagytam...