Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ilyen van nekem is eladó, csak a nagytestvére...
Nálam is motorféken durrogott az RMz250. Az alapjárati fúvókát kellett kitisztítani. Tehát kitisztítani, vagy nagyobbra cserélni. Hidegebb időben ez a jelenség még erősebben előjött. Valószínű, hogy e jelenség oka ,a hirtelen leszegényedett keverék,gáz visszaengedéskor, lehet még kipufogó rendszer miatt is, de nálam a fent írt megoldás orvosolta a hibát. A nagyobb fordulaton való durrogás, valószínű, hogy a rossz szelep zárás.
Jó a színe
Írtam mailt Kollega.
Egyébként ez már kapott 1 kis teló tuningot más rugók és állítható lett!
kivételesen egyet rétek veled, futóműre gyengébb mint a hornet és hiába az a +150ccm többet vártam tőle
Reméljük nem mindenki ilyen igényes mint te!
Nekem már csak nagyon magas fordulat után durrog, hogy kb. jól lehet a karbi belőve..
NA JÁNOS....ERRE mondom AZT hogy EGY TRÁGYALÉ...kezet vagyis KORMÁNYT FOGHAT az IKSZTÉ hathatvannal...

SE futómű...SE komfort...igénytelen,OLCSÓ megoldások...használati ÉRTÉKE nem SOK...

De ez IJJEN...GYÁRILAG...
a kipufogónál se fújhat ki az látszódna, meg ha befogom leáll
a keverékcsavart még nem piszkáltam, mert a durrogást leszámítva hibátlanul üzemel
Ha valaki ilyenre vágyna!
Mire gondolsz?
kipupaszta az illesztesekhez, levego-benzin csavar, ha legolcsobban akarod meguszni.. ha utana is durrog, akkor fuvokak, suber
karbinál nem szív falsot, körbefújkáltam féktisztítóval
OCEMP tuvel be lehet ;) veletlenul van elado :D amugy lehet a kipuilleszteseknel is, hogy falsot szivsziv
szerintetek be lehet állítani úgy ezt az fcr41es karbit hogy motorféken ne durrogjon?
vagy csak kipufogócserével(kicsit visszafojtva)
egyre jobban idegesít ez a durrogás, egy minimálisat sokat kaphat mert óvatosan kormolja a rendszámot, de szemmel nem látszik semmi füst
pedig neked nem is indult felhő mentesen a 300as szezon
egy kis ktm-es endúrózgatás..
http://youtu.be/Q7qzz5f6DUQ
De az a kezelési könyvben is benne van, kereskedés sem kell hozzá...
Szia,
frissített elektronikával már másképp viselkedik a motor. Mellesleg most tudtam meg, hogy az ülés alatti kapcsolóval a gyújtásgörbe három állásban kapcsolható. Köszönet a KTM Ócsá-nak.
Szia!

Engem is érdekelne pár cucc, tudsz egy telefonszámot küldeni a david122@citromail.hu címre?
Valakinek van esetleg elfekvőben hátsó fék folyadék tartály sapkája?
LC4-é vagy olyan ami ugyan akkora bár sejtem elég sok típuson ugyan az.
Enyémet elhagytam...
Ha athegesz(te)ted a segedvazat, kicsereled a legszurohazat is, akkor jo lehet az 520-hoz is