Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem azt írtam, hogy ez ahhoz való...Mikunit bontottan 10 körül simán kapsz...mármint egész karbit...
nekem mikuni bst 40 van.. a peti valami 8 ezret mondott.. de elvileg ez is jó.. merthát eddig jóvolt míg szétnem basztam az úszószintet..
Ezért jó otthon 'kókányolni'... 3.610,- pénz a Keihin-hez például a komplett mix csavar, alátéttel, 'O' gyűrűvel...
A meneten van az alátét, így o-gyűrűt is hiába raksz rá, a menet mellett szelelhet.. Az meg, hogy eddig miért nem csinálta?! Haver vett 520-ast, kipucolta a karbit, fulladt állandóan.. Átjött hogy nézzük át a karbit, de mire odaért, megjavult, azóta is jó. Lelkük van
nekem nincs O gyűrűm.. amúgy teljesen méretarányos a csavar és teljesen betekerve zár mint a gyári.. ugyan akkora a kúpolása is mert a vége kiesett a gyárinak, csak a menet része rohadt szét és abból lett kiszámolva a kúp.. de és eddig akkor miért volt jó? eddig se volt O gyűrű..
Ha ott falsot szív az o-gyűrűnél, az is lehet gond elvileg.
KTM 660 SMC kuplung szett eladó!
Gyári, új!
oké,szólok!Hali!
balra az enyém jobbra a gyári.. jó az enyém is? itt nem lehet gond? keverék állító csavar.. emiatt lehet torpanás? azért lett kicserélve mert a gyári belerohadt.. ezt meg esztergáltam magamnak :P
Ha esetleg rendeltek 48-as üresjáratit nekem is hozass 1-et aztán szólj ha van és beugrok érte.
Ja az utcánkban kifogyott a benya , úgyhogy ez kap eleget Tamási oda vissza meg amit ott mentem 10liter. A motorodhoz meg ff.182, üresjárati 48, súbert középre, mix csavar 1és3/4 ki a benzinszitet nem kell buzerálni ha gyárin van. Ennek így jó kell lenni!
ezt a dőlésszöget nem értem.. vagyis.. értem de sztem ezt nem így kell.. nekem eddig úgy emlékszem csak akkor folyt a túlfolyón 1 kicsi.. ha mondjuk stoppiezni akartam.. szóval hirtelen megálltam elsőfékkel utána mindig lett alatta 1 kevés.. de pl ezt se tudom h normális e.. mondjuk a peti csinálta.. szal biztos.. igazából már kurvára bánom h hozzá lett nyúlva.. előbb kellett volna telefonálni aztán barmolni :D de most már megtanultam.. ebből tanulunk.. :D mondjuk más hibájából okosabb tanulni :D
most voltam hétvégén szerpentinezni.. 1x sem torpant be.. de ha mondjuk 3. ba megyek alapjáraton vagy 2. ba és hirtelen odahúzom akkor megtorpan.. 4. 5. be nem az biztos, de a 3. se biztos.. de 1-2 be igen.. meg alapjáraton álló helyzetbe, azért nem akarok semmi rugót meg súbertűt állítani mert előtte jó volt.. csak az a baj h sehol nem írja mi a jó benzinszint.. mondtam h most h van.. felnyomott úszónál zár lejjebb engeded mondjuk 3 mm t nem tudom mennyit nem mértem és már nem emlékszem.. akkor jön az anyag egyből.. és nem tudom h most azért torpan mert még mindig kevés vagy azért mert hirtelen sok és ugye ha fordulaton van vagy fokozatosan húzom akkor elfogy annyi anyag h utána már nem torpan..
a benzinszint nagyban befolyásolja az egészet..
ha magasabb volt.. persze hogy nem torpant úgy be..mert egyből könnybebn berántja a benyát ha kissebbet kell emelni a légnyomáskülönbség 6ására...nem mindegy hogy 3mm emel..vagy mondjuk 6mm..ez mindjárt a duplálya..
(hogy a benyaszint a torok szinteje alat mennyivel van)
de az sem jó ha túl magas..mert igaz hogy egyből ugribugri.de mikor kicsit megdöltöd már folyik is...

igazándiból endúróban!ugy a jó ha 45 fokos eldöltés és 60 fokos eldöltés között folyik...(magyarul 45ok ..ha félig eldölve..illetve..a 60 fok.. a szarva kb 45cm re van a földtőt..ha e között folyik akkor jó..)városikanál lehet kicsit hamarabb is folyni..de azt nem akarom igy megmondani..de kb a 45 fok oda is jó..)

ha igy belöve megnézed hogy menniy a két szint közötta különbség..hihetetlen..de 3mm körüli lesz a csökkenés mint az előt volt..még igy is bőségessen ott a benzin mindenhol.. de már az alapjárat körüli depressziónál..ez számit.. a hirtelen gázvételnél...

de ha élet hejzetben nem kerülsz oda hogyez zavaró legyen...tehát menet k9özben nem csinál semmi furcsát..cska ha alapon jár és te buzulsz a gázzal akkor torpan be.. akkor ezzel szerintem...ne foglalkozz..
ez 4t... alig jár ..de te azt akarod hogy bajkker ugorgy nagyot... hát ahhoz idő kell neki..vagy sok benzin..
de ha a ff vagy a subert állitod ..az sem biztos hogy jo..ide a gyorsito az ami kell.. de azzzal is vigyázni mert ha egyből belövi a benyát.. akkor a további gyorsitáshoz már szegényebb lesz a keverék...ezáltal alul hirtelenebb lesz..de a gyorsitás többi fázisában a tejes kipörgése meg lanyhul..

ugyhogy ha csak a garagéban gázrángatás közbe van ilyen szitu..élethejzetben jól műkszik a motornem ..akkor hagyd a gecibe...
Uszoszintet baszogattad utanablett szar, mondtam az uszot a gyari szintre allitsd, uszoval nem karburalsz csak eltolod hogy melyik rendszer hogy mukodjon.
és eddig miért volt jó? 1edül azt a fém szart állítgattuk ami a tűszelepet nyomja.. semmi mást.. átcsiszoltam a stekkereken a sarukat, befújtam az összeset kontaktsprével átnéztem a csöveket nem e szív falsot.. van amelyiket kicseréltem.. cseréltem gyertyát.. miután átcsiszoltam a stekkereket és cseréltem gyertyát és kicseréltem 1 kartlegáz csövet ami a szelepfedélre megy rá azóta tartok itt, h nem csak szivatóval tudok menni... más jó minden csak megtorpan.. esetleg ha a gázállás érzékelőn tekernék vmerre? vagy ahhoz inkább ne nyúljak mi? arra gondoltam hátha kikopott.. dehát 1ik napról a másikra az se hinném..
Automata dekompresszor is belepofázhat elvileg, ha alacsony az alapjárat.. EXC-re 1500-1800 RPM-et ajánlanak minimum. Esetleg gyorsítópumpa, erősebb rugóval lehet nem torpanna
Sziasztok, érdeklődők, hogy 2002-es lc4 640-be(fekete blokkos) elfér-e az 5.0-s sm hátsó felni 160-s gumival, vagy ha az nem akkor 4.5-s felni+160-s gumi? Előre is köszi a segítséget!
nekem meg olyan.. leírom az egész sztorit.. minden rendbe volt a motorral, a túlfolyón folyt a benzin, reggelre mindig/általában volt 1 tócsa a motor alatt, gondoltam/tuk itthon hogy valamiért (utólag ökörség, de hát saját hibájából tanul az ember) elállítódott a benzinszint, ezért szétszedtük és elkezdtük állítgatni az úszószintet, hol félig volt a tálca hol háromnegyedig hol pedig alig benne.. sose ment a motor.. mindig torpant.. eljutottunk oda hogy most ha teljesen felnyomod az úszót h zárjon és épphogy megengeded lefele már jön is az anyag.. így megy a motor minden tökéletes indul akármikor hidegen melegen gombra rúgásra akárhogy.. DE! ha alapjáraton van a motor ugyan azon mint eddig és hirtelen odarántasz neki adsz neki 1 kis gázfröccsöt betorpan.. ha van 1 kicsit nagyobb fordulat mint az alapjárati ott már rángathatod .. megy, pörög minden tuti.. ez miért van? mi lehet a rossz? vagy mi? sok az anyag most? vagy még mindig kevés? mondom ment a motor, annyi h az úszónál azt a kis fém buziságot állítottuk el ami a tűszelepet nyomja.. ja és a túlfolyó benzin hibája az volt h a túlfolyónál van 1 kis O gyűrű na az volt a rossz... most már nem folyik a benzin mert ugye új az O gyűrű csak most ilyet csinál... tipp esetleg van? karbit 1x már kipucoltam mondjuk így olvasva a dolgokat az alapjárati fúvókát azt hiszem nem szedtem ki.. csak a főfúvókát meg a keverék állítónál azt a részt meg ahol az üzemanyag megy azt..
A keverék csavar előtte is benne volt.Ami változott,hogy a szétbarmolt dob helyett lett a gyári,és a 178ff.A csavaron minden rendben o gyürű a helyén,karbi kipucolva.Megpróba a 42-vel,aztán csak lesz valami!De most meló ezerrel,füstölnek a villanymotorok........Kösz a tanácsadást!
jól mondja...
dobi.. az az alapjárati az szar 45tel..

42..
én próbáltam a melegen járatás miatt.. a 40 is.. az meg már most télire nagyon vékony lett...
a benzinszintet is lejjebb vette...
és akkor került vissza a régi...és a magasabb benyaszintel egy 185 ff el volt jó a nyitottt 30as végű dob...de az alacsonyabb szintel.. a 188as ff a jóa 42 alapjáratival(a magasabb benyaszintel..185...40 az votl a jó...)
a benyaszint akkor tünt fel hogy sok ..mert kis eldőléseknél is már folyt a túlfolyón
Az a 45-ös 7%-kal nagyobb a gyári 42-nél.. Szerintem a levegő-benzin csavart így nagyon be kell csavarnod, egy fordulatnál kevesebbre.. De ez csak tipp
Szia!
A keverékállító csavart kiszedted? Kifújtad a járatokat? Csak azért,mert nem lehetséges hogy az O gyűrű bent maradt a fészkébe,és kifújtad onnan? Írtad hogy nem gyári keverékállító csavar van már benne....előtte is benne volt,vagy most került bele? Azért kérdezem mert én is vettem az enyémbe ilyen könnyen állítható tuning csavart,és az gyárilag szar volt,nem lehetett beállítani vele a karbit. Nekem a gyári fúvóka méretekkel tökéletesen működik,egyedül a tű más benne(OBDTR),mert Akra van a motoron. Főfúvóka: 178-as, alapjárati:42-es,a keverékállító csavar 1,5-re van kitekerve.
Alapjárati 45.Az volt benne,azt benne is hagytam!

Janó!Hazaértél vasárnap?Minden ok?!
dobi
az is lehet hogy egyszerűen ...eldugult ..valami..(nem =vécé vagy mosogató lefolyó )
az a leböffenés ez tipikus...
szedd szét takaritsd ki a ..főleg az alpjárati részt nézd át...
kipufogó főleg majd terhelésen lesz érezhető a teljesitményben.. ..a a folytot dobokkal épp az a helyzet hogy szebb tisztább biztoságosabb alapjáratot adnak..(szebb tisztább biztonságosabb..pont mint a fővárosi.....nem soká felcsúdi... főútcák )
de tényleg...
ugyan is az alapjáraton sokkal nagyobb kipufogó oldali folytás kell.. különban nagyon ki tud szellőzni ez a 4t...(mert elég nehéz úgy belőni egy kipufogó folytást hogy alapon is jó legyen meg ..full throttlén is.. meg halk is!

az alapjárati csavar...nekem pont 1en van...ekkor tűz forrón buta helyzetben is kafin indul...és ha eldölök is! alapjáraton kaparja a hegyet tovább ...tehát még kellően stabil is!
de pl ugyan ez a fc 450 bergnél..2,75 levegőcsavarnál volt..
ugyhogy ..meg ne kérdezd miért és hogy ..de ez lett kikisérletezve...

alapjáratid mekkora.. 42?