A nagyszakálú az egyik legjobb barátom!Ö a szerelőm,és tanácsadó is egyben!Per pillanat csak gondolkodunk a probléma felett,de megoldjuk ezt is!Na jóccakát mindenkinek!
de így vaktába manual szerint.. meg képek alapján.. ilyet biztos nem csinálnék.. kitámaszt azt elég a szelep.. meg letörik a feje.. azért ez nemvicces :D
Fél órája értem haza, kicsit elhúzódott az after... szerintem délen is simán fújtam volna olyat a rendőrnek hogy fejbe lő érte. De megérte, nagyon megérte, soha életemben nem ittam ennyi pálinkát
ha apu nem szerelő lenne.. biztos is lehetsz benne h hozzá se nyúlnék.. de mivel mindig is az volt, és álltam mellette sokat, 6 éves korom óta.. így azért 1 kevés dolog megmaradt.. nem az iskolába tanultam.. ezért nekimerek állni.. ha valami baj van.. apu úgyis megcsinálja
én viszont bunkóságból írtam..
mert amúgy ezeket a gépeket ..nem lehet tönkre tenni...
soha semmivel
elég hozzá ha az ember szerelt már ..otthon biciklit... vagy..babakocsit..
Hali
Service Manualban elég jól leírja. Ott vannak képek is. lc4-et még nem néztem de ami előtte volt motorom az összesen otthon mértem és állítottam. Nem kell hozzá diploma......Egy hézagmérő nem árthat hozzá:link
Illetve ajánlott egy nyomaték kulcs is, az összerakáshoz.
Üdv
kösz szépen ezt a sok érdekes választ , nem vagyok teljesen hülye hozzá , akármilyen szerszám van itthon kókányolás távól áll tőlem nagyon csak ilyet még nem csináltam érdekelt volna ti hogy csináljátok ennyi
ne bántsd lyancsikát. . ő mindent tud. .mindent és mindenkinél jobban. .. gg már bizonyított
mindjárt el is olvasom a következő leckémet ..
az cr 500as
totál se kép se hang hogy mi kell hozzá.. halvány lila göze van..a embernek... képek alapján.. meg fogja tudni csinálni...
max egy két csavar szakad bele....esteleg azt sem fogja tudni hogy a szelephézagot hogy is kell mérni.. hát mért ne álljon neki..csak egy okot mondj
Vedd meg a súbet tűmet meg hozzá való 158-162 főfúvókát (400-asba lehet kicsit nagyobb kell), és láss csodát
Az amcsiknak rohadt sok pénzük van dyno-n beállíttatni a motorokat, mindenhol azt írják a gyári KTM súberek túlzottan lefojtják a karbikat, annyira, hogy a főfúvóka cseréje sem segít, mert nem tud a benzin mellette "kiáramlódni"
Én már hiszek nekik
sziasztok, ktm 640 lc4-em szeretnék szelephézagot állítani ebbe szeretnék segítséget kérni mit kell leszedni a szelep fedélen , milyen mérő kell hozzá vagy esetleg valaki képet is tudna róla mutatni vagy valami videót, előre is köszi .
mert amúgy ezeket a gépeket ..nem lehet tönkre tenni...
soha semmivel
elég hozzá ha az ember szerelt már ..otthon biciklit... vagy..babakocsit..
Service Manualban elég jól leírja. Ott vannak képek is. lc4-et még nem néztem de ami előtte volt motorom az összesen otthon mértem és állítottam. Nem kell hozzá diploma......Egy hézagmérő nem árthat hozzá:link
Illetve ajánlott egy nyomaték kulcs is, az összerakáshoz.
Üdv
mindjárt el is olvasom a következő leckémet ..
az cr 500as
totál se kép se hang hogy mi kell hozzá.. halvány lila göze van..a embernek... képek alapján.. meg fogja tudni csinálni...
max egy két csavar szakad bele....esteleg azt sem fogja tudni hogy a szelephézagot hogy is kell mérni.. hát mért ne álljon neki..csak egy okot mondj
Ezeket nem is tudom melyik mesekönyvből olvassák.
Az amcsiknak rohadt sok pénzük van dyno-n beállíttatni a motorokat, mindenhol azt írják a gyári KTM súberek túlzottan lefojtják a karbikat, annyira, hogy a főfúvóka cseréje sem segít, mert nem tud a benzin mellette "kiáramlódni"
Én már hiszek nekik