Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ki az a Budapesti jóérzésű ktm tulajdonos aki keni vágja a szerelés témát idom ügyileg és szereti az INGYEN sört?
Remélem jó kis motor lesz ez az sxf
Na és milyen a volt exc-ém?
Elmész ám a tudod hova
Én meg az EXc-eddel enyhítettem a motorozási kényszeremet a hétvégén
Csatlakoznék a KTM tulajokhoz
Én pedig KTM-hez keresek (SUPERMOTO projekt miatt) BREMBO vagy akár utángyártott elsőfék adaptert, ami 320as tárcsához van méretezve a gyári tárcsaméret helyett
Keresek ktm sx mx exc gs 125-ös alkatrészeket. 1991-1993-ig
Akkor ti nem 1 személy vagytok?!
Kicsit vissza olvastam, és az írásotok, a bekezdéseitek a fél mondataitokat elválasztó 3 pont...
Annyi hogy KÁTÉJJEM kiemel NAGYBETŰVEL egy csomó SZÓT, de a j/ly betűk meg ilyen egyéb helytelen írások... :D
Nem bántja a szemeteket a helyesírás javító miközben írtok? Mert oké, hogy az ember szlengbe beszél most már a legtöbb internetes fórumon, chat-en, de hogy az ÚLY-at LY-vel, miközben még több idő és fáradtság leírni
Nem kötekedés, (minden tiszteletem a tiétek, mert tényleg írtok sok-sok jó és hasznos dolgot, szóval nem osztásként írom)de ha már szanaszét offolva van ez a KTM topik, holmi CR500-akkal
hárvi...
eddig összesen 3 rfs blokos 525 szedődött szét a kezem alatt...és rakódott össze...(hobbi szerelő vok, nem ez kenyerem.. csak élem a szerelést meg hogy jó gép jön ki a kezem alól nem véltelne vállaltam el a vödörben érkezett berget is)
lényeg..
első ilyent úgy lett szétszedve hogy kopogott és a ft nj206 csapágyai nagyon ki voltak kopva.. vagy 2tized milit mozdult!.de minden jó volt csak a hézaga volt oltári nagy kopódva már......
abba a hajtókart azt prox-ra cseréltem..és athena dugót raktam bele...azt én fél évig küldtem.. annka soha semmi bajsága nem volt..
bár itt többen panaszkodtak prox hatókarokra..mondom nekem azzal bajság nem volt...
amit ebből a gépből kiszedtünk hajtókat..amibe a prox ment...
haver gépe ette meg...úly tűgörgőkkel..mert amúgy annak nem volt baja..csak akor csináljanak már neki valamit..na...az is ment utána még évekig...a gyári alko dugóval úly gyűrükkel..

a mostani ktm em is kapott úly gyűrűt..egy ft cspágyat.. 6206 c4et.. két éve...oszt az is fut...

ha tennék bele.. athena dugot azt tuti..azzal nagyon nagyot ment a gép.. valahogy könnyebb vagy a fax tudja ..azzal nagyon vette a lapot a berg is ..a ktm is..szoval dugó az athena...
de a hajtókart ....amit én rakatma bele prox.. az neke totál bejött..de volt aki azt irta a prox enki behalt..ezért ezt nem tudom 100%mondani...
ft csapágyat egyik oldalt kötelezően a 6206 c4.. a másik oldalt csak a szerelhetőség miatt!..nj 206..az is c4 vagy gyári...persze fag koyos skf..vagy valami minőségibb európai..
blokkba c3...mindehova..

de hátha jön még tapasztaltabb .. nem melléirogatos...rigabubus
levi..nem is merek erre válaszolni..mert látom én is.. imáim meghalgatódtak.. .

köszönet néked...

kátélyem ..sok sok ilyen hirdetést nekik...hagy nyalják be...500forintért úly varadeLLó eladó..túrhadobozzal dzsipp íesszel...
csak imélre válaszolok..de a röhögés az garantált


hanga..
bakker.. a ruhatárba vagy ..figyelj oda kinek az ingét veszed magadra..ugyan is
ha nem inge ne vegye magára .
Az meg még rátesz egy lapáttal, megfizethetetlen.
nem is az h exc.. FEKETE 8D KARBON FÓLIÁS EXC..99-es évjárat! a legjobb!
Az LC4 előtt jó!
Ne vicceljünk már, hogy van merszed hasonlítani egy EXC-hez?
igen.. miért nem? csak viccelünk a gabivall... ő mondja h az a legjobb a 640 után
Te láttál már fehér szenet is?
Az még annál is jobb, képzeld el mennyivel mintegy 640!
de a 250 es 99 es exc FEKETE KARBONNAL a legjobb volt mindközül!
Hali !
2002 es exc 520 ra keresek oldalkitámasztót .
szia.ez a kérdés engem is foglalkoztat,pár dologgal kapcsolatban van már tapasztalatom,ha gondolod írj kiskatonka@citromail.hu Mondjuk jó lenne,ha valami segítőkész ember valami jó forrásból tudna olcsóbban bármit.
Jól van, de amúgy én rám is igaz ezzel a géppel kapcsolatban.
Dehogyis, nem rád céloztam. Nem is szoltal hozzam
Ha a fogalmatlan nekem szólt akkor azért eléggé tévedésben vagy.
Az hogy pont ehhez a típushoz nem volt szerencsém az egy dolog de KM-nek a legnagyobb 2T gépéhez igen.
Úgy hogy fogalmatlan véletlen sem vagyok sem ezen a téren sem más stílusú motorokkal kapcsolatban.
Hála az égnek és a hobbimnak sok motor megfordult már a kezem alatt.
Zarandog szerencsed van, ez a fogalmatlan most meg belem szerelmesedett
olyan ez a káikszötszáz dolog mint a nagycsőcsű manőken szépségkirálynő... mindenki meg akarja dugni, legalább egy-kétszer de együtt élni senki nem akar vele ,,már akinek van esze...
ÉN is BÍZOM benne hogy EZEN a KÁJJIKSZ meg CÉJJERÖCCÁZ témán TÚL leszünk mint a KISmalac aki túr az óperencijjás tengeren túl...ha nem a HÉTEN akkor a JÖVŐ héten...

De ez is egy ÉLMÉNY...ÖRÖM...és lassan má KALAND...REDITORÉSSZ!