Kérdés a karburálás tudóinak!Kérdeztem a fuvóka méreteket,meg is kaptam,persze megtaláltam a saját könyvemben is.Szóval beleraktam a 178 főfuvókát,a diagnózis,hogy nem mindig esik vissza alapjáratra azonnal a motor ha vissza engedem a gázt hanem fent marad a fordulat!A bovdenek ujjak,és hallani hogy vissza esik a suber kocsi a karbiban.Vissza tettem a 182 fuvókát,de ugyan az.A keverék csavart tekergetem ki-be,szerencsére valami tuning külső csavar könnyen hozzáférni,de nem találom a helyes beállítást,vagy nagyon durrog,vagy befullad,vagy pörög.Gyakorlatilag a gyári dob került a kiberhelt helyére ennyi változott.Előtte nem csinálta!Valami okosság?
Hogy van e VEREB aki meghalgassa a szokásos ÁRIJJÁT:
Rágyöttem hogy mégse ez az én világom,az asszony is haragszik érte,gyerek gyött,gyerek megy,külföldi munka szalag melett,eltöri a lábam a berúgókar,gyött a villanyszámla, és hasonló okosságok...:)
OCEMP subert kapott a 450 EXC 2007, az ajanlott 158-160 fofuvoka helyett 165-tel, zeger a 3. rovatkaban. Nagyon jo lett! Nem veletlenul dicserik annyira kulfoldi forumokon. Maradt egy alig hasznalt ilyen tu elado, ha valakit erdekel. Minden Keihin karbihoz jo. 5eFt postaval, fuvokat sajnos nem tudok adni. 4 ilyen alig hasznalt tut rendeltem, 1 havere, 2 enyem, 1 elado. Rez, nem alu mint a gyari KTM.
Üdv! Szeretnék kérni tanácsot, van egy 620-as Lc4 (97) motorom, és nem akar beindulni vagyis ment és egyszer csak megállt utána csak beindult és ment megint kb 500 métert és megállt azóta meg nem indul, én a gyújtásra gondolok mivel megnéztem a szikrát gyertyapipával nem adja de csupasz kábellel véggel is alig adja. Szeretnék tanácsot kérni tőletek h ti mit tennétek ilyen helyzetben. Válaszokat előre is köszönöm!
Ne aggodj nem gyarapitom gyere el mecsekbe a banki visszafoglalt 950supermotoddal aztan meglátod hogy tevedsz fudejovagynak nem szolok hogy epsegben maradj
ERRŐL beszéltem...megegyezel még az árban is,meg hogy mikor mécc érte, aztán jelentkezik valami másik GYÖKÉRGYURI aki még ráigér pár ezer forintot...és innentől kezdve NINCS BECSÜLET...de az ijjen EMBERNÉL aki ebbe belemegy eddig se vót...
De legalább nyüszítene ŐSZINTÉN egyet:Figyejj haver,elviszik többért,ennyiért nem tudom mégse odaadni...ne haragudj...
Még így is másabb...nem patkány módra bujkálni meg hazudozni...
Az ijjennek SOHA ne legyen több péze attól mint amennyivel eladja drágábbán..:)
Persze mondhassuk AZT is hogy mindenki AZT csinál a DOLGAIVAL amit akar...és annak aggya EL akinek AKARJA...de ettől még lehet KORREKTNEK LENNI...
elég sok ilyen van
múltkor már a futó a kocsin volt aztán hívom az embert hogy indulok, erre benyögi hogy este már elvitték
de szerda óta ámított hogy csak vasárnap lesz otthon, de valahogy mégis elvitték a motort szombat este
de alkatrészes emberrel is jártam már így.......
ezért nem is kínlódok a telefonnal amit leír annak nyoma van
Rágyöttem hogy mégse ez az én világom,az asszony is haragszik érte,gyerek gyött,gyerek megy,külföldi munka szalag melett,eltöri a lábam a berúgókar,gyött a villanyszámla, és hasonló okosságok...:)
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_450_sx-f_vadiu
j_0_uzemora-7687545
http://youtu.be/NDE30nMqvc4
Szójjál NEKI nyugottan...meg azt is hogy TÖBBEN gyöjjenek...mert akkor NAGYOBB az eséjj hogy ODAtalálnak...
De legalább nyüszítene ŐSZINTÉN egyet:Figyejj haver,elviszik többért,ennyiért nem tudom mégse odaadni...ne haragudj...
Még így is másabb...nem patkány módra bujkálni meg hazudozni...
Az ijjennek SOHA ne legyen több péze attól mint amennyivel eladja drágábbán..:)
Persze mondhassuk AZT is hogy mindenki AZT csinál a DOLGAIVAL amit akar...és annak aggya EL akinek AKARJA...de ettől még lehet KORREKTNEK LENNI...
múltkor már a futó a kocsin volt aztán hívom az embert hogy indulok, erre benyögi hogy este már elvitték
de szerda óta ámított hogy csak vasárnap lesz otthon, de valahogy mégis elvitték a motort szombat este
de alkatrészes emberrel is jártam már így.......
ezért nem is kínlódok a telefonnal amit leír annak nyoma van