Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

MINDENNEK van ÉRTELME...

VIKTOR....TE írtad...NEKEM...emléxel?: ÖRÖMSZERZÉS,ÉLMÉNY...

Na...hát ez a LEVIféléknek is AZ...ÖRÜLNEK,BIZAKODNAK...és persze ÍMÉLEZGETNEK...abban a boldog HITBEN megfogták az ISTENKE lábát...vagyis a ÁLOMMOTOR kormányát...és ezért NE bánncsuk ŐKET...mert boldogok a LELKI szegények...(ehhez még csak annyit tennék hozzá hogy itt a szegénységhez az AGYATLANSÁG is hozzájáccik...mert a KINCS az az ami NEKIK nincs:):)
KX500-nál is van biztos durvább de már minek?Szerintem még az is sok de ha ez az álma hát hajrá.Kiváncsi leszek nagyon a végkifejlettre na meg hogy mennyire válik be.Az mondjuk biztos hogy nem lesz gyenge.De hogy túl erős az tuti
kb fc 550 ugyan az...
az az a köbcenti amiből kijön a fordulat is .. meg a lóerő is.. és ha ez egyszerre van ott..akkor az első kereket ki lehet szerelni belőle...

kár hogy gabi csak 2t fánk..
ugyhogy ezért nem is mondtam ezt az sx 525alapú 540..550..560 gépeket...
azért az tuti hogy a kx 500at senki nem nyalatja el..
csak azért oda pilóta is kell..aki nem piskóta(pilóta-piskóta..győri édes )
Hangab nem is mondtam hogy van olyan 4T motor ami hasonló élvezetet talán még nagyobb csokit nyom a gatyádba.Haver 540SXS motorja.Na az mögött a CR500 is elbújhat a picsába.Nembeszélve arról hogy minden fordulat tartományba egy idegbeteg állat.Ezek a 660SMC-k sincsenek sehol.Én nemtudom mi volt abban a motorban de 14-42-es áttétellel olyan volt mint egy mozdony.Kétkeréken nem is lehetett vele menni.Csak érdekességképp nem azért hogy ezt vegyél.Mondjuk én tuti ezt venném ha állatkodni akarnék.Vagy egy 560SMR-t
http://youtu.be/c00fZfJWQTA
jó..lehet hogy nem 14..42volt..hanem 15
arra már nem emlékszem tisztán....2003ban volt...
de hátul 42...mondta is hogy ez nem jó terepre.. hát nem mert olyan hosszú volt minden fokozatam mint atom..de mondom betegállat...

haver akivel beszéltem mondta hogy ezt imádja benn..endúró igy meg úgy...de mondta hogy 60 alatt nem szeretne vele menni..mert az meg kész szenvedés ha keretek közé zárod a 70 lóerőt..ami minden pillanatban ...a legkissebb gázfreccse is kitörni készül

de ...
lesz neked is olyan dont vörri.. ha veszel...
mert amit nekem előadott tegnap a srác.. ...abból neked nem lesz ..soha
szóval ha komolya prolyekt...prodzsekt
akkor megveszed a cuccost..és leviszed neki..de lehet hogy a krovakészletet is vinned kéne

vagy ha szerzel egy exc 380at..mondom zsiráfal beszélj..
próbáld ki...
lehet hogy fél úton leszel a 45lóerős 250 exc és a 70lovas 500 kx hez képest..de az a 62-3 lóerős em szar annyira...
mert 13-50 még azért 5dikben is gázfreccsle jönnek one kerékre a 360-80as kátéemek is .-.azt azért az sem szar...
csak mondjuk könnyebben elérhető az az álom. . akkor az már nem is lyó álom .
rámhalagatol azt csinálsz amit akarsz ...mert ha rályuk halgatol...hiába viszel oda fél misit.. 1misit..ha ugy kezdődik hogy ők is beszerzik valahonnan.. de ha te hozol neki kaz a jobb..akkor azért az elég nagy gáz szerintem
14:42es áttétel volt rajta, ne viccelj az már utcai áttétel, nekem is az van a 250en, 170 repít vele.
És úgy is alapon fordulaton 5.ben wheele?
Ez kell nekem!
Supermoto szett eladó http://www.kepesmotor.hu/teles...
amúgy mi értelme van olyan nemlétező motorokat meghirdetni amik..nem is léteznek..persze 50% árban?

az meg ah telifonszám nix..akkor meg ..Ímélezgetni
amig van ímélcimed... addig van kapott levél is . .
ferenc...
a kérdésedre nekem is van kérdésem...
kell neked a ventillátor?
motorozásonként forralod a jószágot?(mint itt mi is ezt tettük venti nélkül...)
mert olyan helyeken mész ..ahol nix hűtés de nyírod a motort 1-2ben ..mert ha igen..akkor a kérdésed nem is kérdés.. akkor kell az a venti...

excnél itt amit csináltam...kellett az egyenirányitás...sima 1250ft graetz hid...és már egyen is az az áram..(lüktető..de egyen...és tökéletessen meghajtja a ventit...)csak azt nézd meg hogy mennyi is az ...itt a lámpakapcsolóról szedtük le az áramot(mivel nix neki lápás fejidomja).. ott 12volt válóáram volt azt iránytja egyne a graetz...oszt jónapot..
ha van aksid is amit töltött eddig akkor az meg tuti egyenirányitott ÉS szabályzott feszkó..azzal megaztán tényleg semi dolgod sincs..
amúgy a multiméter az nem árt6 ha villanyságot ohajtasz szerelni..meg kis jártasság...sem...

de ha cska kijön a drót a gyujásból..sehova men megy.. annak a végén8-30 voltig lesz a feszkó ...váltóáram..azt minimum graetzelni kell.. és ha a venti nem szivja le az összes erőt amit ad.. (nekem az utólag rátekercselt tekercsem épp 50Wos..az pont a ventit tudja forgatni...azt nem is kellett szabályozni!...de ah a tiéd gyári exc tekercs..az azért jóval erősebb azt tuti kell szanbályozni különben a 30on volt elég hamar tönkre bassza a kis ventidet
napos időt.. sok éjszakai esővel

cápa...
az a gond hogy nem is tudom hogy kerültél a képbe..mert bugic 300vs 525 gondolata csapott meg kicsit...

sajna én amivel annó 2006ban mentem 1996os cr 500assajna az nem jött át..mert abba volt bajság mert nem húzott rendessen..legalább is ..nem éreztem azt hogy hú apám ez erősebb mint egy 650husaberg...főleg hogy az én régi bergem..még 60lóerős sem volt
szóval nekem a cr 500al jó tapasztalatom még nix...
kx 500 ami volt ..az már a póverszelepes volt ...hát az odabaszós volt..
amit meg 1995össel mentem...14-42 lk átéttel.. az meg az hogy 80..5dik alapjárat és ahogy húztam a gázt az úgy jött kerékre..hogy az már nem kicsit beteg abba tuti ott volt keréken az a 70körüli lovacska...
persze betonon.. az lószar..de szupermotóban..meg az 50 lóerő sem szar..de a 70 lóerő az már odabasz kategória..
szoval csak lóerőtekintetében ..elméletileg a sx 525....50páron lóerővel és kb ugyan ennyi nyomatékkal van..a 300as sem több
az hogy egy 2t 500az meg legyen már minimum 65-70 lóerő..szeritem az simán el is vár6ó...

az hogy pályána...kroccpályán endúrókroccban meg egy 450 gép az ideális...még a nagy menőknek is.. az meg nem a véletlen műve..és hogy ronix is mondta a nagy 500as 2t kihaltak..az meg már az előbbiekből kötelező is volt..
az hogy mindenki szeretne egy olyat..az meg azért van..mert álmodni jó...csak nem minden álom jó ha valóra válik

az meg hogy a másik részét azt a hanga úrnak irtam azt meg megint nem jól adta a topik..

neki ajánlottam fel hogy a 250 felét küldje át a többit meg tartsa meg és már is spóroltam neki ha nem kukázza emezekre
Hát igen, PRO GRIP markolat.
Kátéjjemnél volt nagyszervizen
woaoooooow!
what a fucök?
Üdv. Olyan kérdésem lenne hogy Exc 250-re érdemes szerelni ventilátort? Ha igen akkor a bekötés mennyire bonyolult? Gondolok itt arra hogy kell-e hozzá egyenirányitó és stb...
Köszönöm szépen a válaszod! Mindenképpen át fogom nézni!
Valóban jobb...mert amennyit EZZEL fogsz menni attól az ÉLETBE nem fog tönkremenni:):)

Sok killómétert és boldog együtt töltött ÉVEKET kivánok HOZZÁ:))
(ja....a NAÍV(én csak eccerűen HÜJJÉNEK nevezném) álmokhoz:):)
Helló.

Talán kuplung , lehet ki van kopva a kuplung agy, szedd szét és alaposan nézd át.
jobb mint egy ktm, minden szempontból
akkor gondolom UTALTÁL is...ha má választ is KAPTÁL...és azóta a GARAGÉBAN figyel az ÁLOMGÉP:)

osztán meséjjé mán...mijjen az ÚJJ motor...amit ijjen JÓ áron meg tuttál venni...:))
vártam, így van. kaptam is választ és elég sok más ember is írt neki de gondolom te még sohasem voltál naiv
CSÖVES...ez a TE asztalod..mint a múltkor...vagy má NEM emlékszel kisbarátom?:)

Vártad az ÍMÉLT mint bolond a gyóccerosztást...vagy TÉVEDEK?:)
http://www.kepesmotor.hu/bmw-t...

Csak KOMOJJ érdeklődők hívását VÁRJA...TELEFONSZÁM nélkül:):)

Tiszta KÁNAÁN...má csak a HÚSZFORINTOS benzin hijjányzik HOZZÁ...:)

Na de majd HIRDETNEK hozzá azt is IDŐVEL...:)
megvárom előbb hogy az ilyen díszhülyék mint te rámozduljatok
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...

EZEKET kéne MODERÁLNI...azonnali TÖRLÉSSEL...

De amíg LÓszar van addig a verebek is csipegetnek...
LEVI...és a bandájja...nem borultok RÁ? ALKALMI vétel...ÁLLANDÓ hüjjéknek:)

http://www.kepesmotor.hu/honda...