Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na beszéltem velük...
minden kétséget elhesegettem...

vegyél nekik egy kx500ast.. meg vigyél mindent a papiros vázzal..és akkro 250plusz dodó.

marha nagy biznice...
ha már minden egyben van.. eszem ágában sem lenne elvinni senkinek hogy gányolja össze negyedmilióért...

figyu..
sok szerencsét hozzályuk..
...hogy miért..
mert azt hittem ..ö intézi a blokkot..de nem ...azt neked kell..de za nincs csak komplettt valahonnan majd...
én most is azt mondom.. ha variálni akarsz.. egy 300as henger.. vagy egy 380 blokk a megoldás..
ez a kx 500kombó exc250 kicsit sem bonyolult...de ha mindent neked kell intézni.. akkor azért nem gyerekjáték...

iggen.. az sx 525 meg a világ legjobb eksztrém end gyúrója

jól mondom maki
Mert nyilván egy másféldecis körömlakklemosós flakonnyi olaj (az pont elég egy tank benzinhez) nem fér el még egy krosszmotoron is kb. akárhol...
HATALMAS problémákkal szembesülünk...HOVÁ tegyünk PÁR deci ollajat?:)

Ennyi erővel bazmeg a SISAKOT se tegyük a FEJÜNKRE...mert csak a hejjet foglajja...:)
4D fóliázásra visszatérve, akkor álljatok neki ha előtte az idomokat jó melegre át tudjátok hevíteni, most hogy kint van a napon és 30-40 fokos kb az idom, egy pár helyen megindult a fólia.
Persze ez nem véletlen mert amikor felraktam nem tudtam eléggé előmelegíteni.
Igaz javítható a jelenség de, ilyen időben érdemesebb nekiállni akinek nincs lehetősége frankón előkészíteni.
Most lehet igazán rátapasztani egy hőlégfúvó vagy nagyon meleg hűt fúvó hajszárítóval.
Baszhatod a benzinkutat mikor kevert benzin kell a vasba Olaj mondjuk kevesebb helyet foglal kis övtáskába egy fél liter már csak méregetni kell Á mondom kell az a nagyobb tank és akkor nincs hiba.
Képesmotoron láttam egy papíros EXC vázat.Nemhogy megvennéd azt építenéd azt össze!Abba a vázba sokkal egyszerűbb betenni a KX blokkot.És a motorod is használhatod addig amíg el nem készűl.Utána meg eladod.Arra a 4T vázra felmegy a 25literes tank is.Na azzal már kimész a világból vigyorral az arcodon
BENZINÉR?:)
Mondom ha neki nem számít a hatótáv akkor hajrá!Amúgy lehet rendelni ebay-ről 12literes tankot a motorra.Az 500-as blokkal szerintem ésszerű lenne egy olyat beszerezni.
Na, ha mindenki így egyet ért, akkor húzok boltba.
ENNYI...megtervezés kérdése...ha meg ISMERT útvonalakon jár az ember akkor már FEJBŐL tudja a HATÓTÁVOKAT..és a kutakat(legalábbis mi így szoktuk)..és tankol amikor szükséges...

MI ebben a bonyolult?
Azt nem tudom, hogy tapsoltak-e. Nem igazán érdekelt a véleményük. Azért volt, hogy megleptek. Pl. nem tudtam, hogy Tatabánya környékén ilyen kötelességtudó zászlósok vannak. Beül az Astrába és jön. Nálunk ennyire nem pedáloznak. Ami nem megy azt nem erőltetik.
Így igaz...BAJ...nem is KICSI...

IJJEN motorokat NEM azé vesz az ember hogy a DECIKET számolgassa...KIT ÉRDEKEL? STÍLLFŰRÉSZT is azé veszünk nem hogy FÁT vágjunk vele..nem azé hogy a fogyasztást méregessük...

Egy túramotornál természetesen SZÁMÍT...de itt most a TÚRÁZÁSTÓL nagyon MESSZE vagyunk...de ezt PÁRAN SOHA nem fogják megérteni...csak fújják a FOGYASZTÁSOS hüjjeségeiket meg szívják a benzincsövet...
A rendőrök meg tapsolnak örömükben mikor Crossmotorral elmész mellettük világitás nélkül
Ez viszont jogos. Én is szívtam, néztem a kutakat melyik merre. Kellett egy kis előtervezés. De tolni nem kellett.
Előbbi írásomból ezt ki is fejtettem.
Persze hogy többet fogyaszt min egy 525, de mint írtad is közel sem azonos kategória.
Pont ezt mondom én is, amit én havonta menni fogok vele nem fog érdekelni hogy 6 vagy 10 litert fog enni.
Az nem fog kelleni. Nekem se volt semmi az YZ-n.
Én nem azért aggódnék mert sokba kerül a benzin egy ilyen motor mellett.Ha hobbi akkor erről nem beszélünk.Én a hatótáv miatt aggódnék.Mert ha nem az utcád végén kezdődik a szerpentin akkor igen is fontos mennyit lehet vele kódorogni.A 300-assal is pakolni kellett a hátizsákba a bekevert benzint ha nem akartál motort tolni.Crossmotorok mindig is többet ettek mint a versenyendurók.A te 250EXC-d is kevesebbet eszik mint egy 250SX.Sokmindenben különböznek.
Már ezt is lebeszéltem velük, megoldható a dolog.
Tegnap BUGIC-cal kiselőadást tartottunk egymásnak a fenntartásról meg, meg a felhasználókról. Van sok álláspont. De szerintem ha ilyen motorok (CR 500, KTM EXC, GSX-R, stb.) tartása mellett valakinek nem teljesen mindegy, hogy mennyit fogyaszt ott valami baj van.

Nyilván való, hogy nem 3 literből csinálja azt a majdnem 80Nm forgatót. 525 kevesebbet eszik. Biztos. De nem is azon visít az ember örömében... Tudni vélem, mert nekem is volt sm, igaz csak 450-es (viszont rövid áttétellel volt). Az azért igen langyos ehhez képest.
Még egy kérdés?Ezt legálisan rendszámmal szeretnéd használni utcán?Mert a világitást nem lesz egyszerű megoldani szerintem
TAPSOJJUK vissza akkor a HÚSZ forintos benzint...addig meg NE motorozzunk!
Állat dolog ezt a videót már láttam.Az ember elég önkívületi állapotba került