Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

épp azért sóherkodom
mondjuk amennyit én megyek kitartana évekig
csak párszor kellenen körbetekerni celluxal

nekem a nyomás is mindegy én ugyanakkora nagy penge vagyok 3.5 bárral is mint 0.5 bárral
ja és a tömlő nélküliben se mindig jó:
http://www.sportmotor.hu/motor...
legalábbis a drájvernek nem tetszett az anyag
thnx a válaszokat...
az lenne a lényeg..h kireped a külső..a bütyök tövénél vagy oldalt..... (mert szupertubliszos lett a gumim )akkor valami töítene..
de akkor ez SEM jó

akkor ez van...
elméletileg ez a misleny keményoldalfalú biri sokáig(többiek is ezt haszhnálják a tyÚbliszhoz., mitasz c-10 már 5 motorozás után meggyengült oldalfallal full szét foslott szövettel a belsejében ..na azt fel sem próbáltam)...most használtan raktam fel..a mislenyt..van benne 6-8hajtás...ec pálya, zaránd, sebesben romaniacsnyomon full sziklaösvényből is 4 nap..de most eddig a 0,3 at szépen megtartotta..
majd elválik...

harvi.

küldöm a esemest...próba cseresznye ..160ff nem kell beruházni...az exc 300asokhoz van ff szett az ilyne 160..170ig méretekből van pár amivel ki lehet praÓbálni...
oszt ha ..nagyon űber lesz..bár most is kiba jó az sx ...de ha még olyanabb lesz .. amilyen jó már nem is lehet....akkor bÓtolunk
Az a szivacsos izé sem jó neked hidd el, mert az meg üzemórás...
Olyasmi, nem enged benzint, ill. gázokat a levegőbe, csak a fekete tartályba..

Kis olvasnivaló angolul:
http://www.djhcyclesport.com/c...

Pl. "Vent Hoses"-t érdemes figyelmesen elolvasni és alkalmazni az ott olvasottakat

Az író megbecsült tagja az amcsi fórumoknak.
mint írtam a biciklibe isten, a 2 éves jótállása már egy éve lejárt de még mindig jó
motorhoz ez a szivacsos belső lenne jó de sóher vagyok......
a bravós témához meg annyit hogy már az általános suliban tanítani kellene hogy az új barátnőnél az első 500 lövés a torokba menjen
és nem kell teszkós szatyrokkal kínlódni
Itt van mar a nagyokos
Mi a szerepe? Valami bonyolult túlfolyó?
Amcsi 2007 KTM EXC 525, és a nem-EU norma
Ez mi? :O
na ez az
Amcsi KTM EXC-ken hogy hozza az ottani normákat, ez van ráaggatva:
http://3.bp.blogspot.com/_M2o7...
Ini! Ez olyan volt, mint a régi Bravo magazinban, a szexológus válaszol rész. A barátnőmmel szexeltünk, de nem volt nálunk óvszer, de a harisnyáját rátekertem a műszeremre, és úgy csináltuk. Ugye nem leszek terhes? A Slime max 3-4 milliméteres, körkörös lyukak tömítésére alkalmas. Hasított belsőt, felütött felnit, stb nem tud megmenteni, mert nem varázsló. Arra viszont kitűnően jó, ha belső nélküli rendszerben, tele megy a gumi tüskével, kisebb szögekkel.
Nem kifejezetten, az amcsi KTM-ek sokkal jobban le vannak fojtva
gondolom ez a poén kategória volt :) ez amit írtál :)
Még a súberem, a gyorsítópumpához a zaránd által említett SXS rugó, és öjömbódottá
Előtte próbáltam 182-es és 185-ös főfúvókával, szar volt. Súber 1 rovátkával feljebb, még mindig szar volt. Most jó

Zsiráf, olyan van nekem is a karbin (Merge ALJ), jó cucc, a leak jet hiánya is okozhat "hezitálást" (rosszabb esetben fulladást) a motoron, ezzel szépen helyrehozható. Érdekes, hogy más motorgyár berakta a leak jet-et, a KTM csak 2008-tól
Itt a leírás hozzá: http://www.ktm-parts.com/mm5/g...
Nesztek karbi tuning akkor: Merge Racing gyorsítópumpa (összes tartozékával) eladó. Meg egy új kék mix csavar. Giraffe64@freemail.hu
szerintem meg csak be lett lőve rendesen a kipufogóhoz és ezért lett az érezhető változás
lehet előtte még direktbe el is lett egy kicsit szegényítve
Igaz, igaz

Lényeg a lényeg: kis/közepes fordulaton gyengécskének éreztem a 450-et, de sikerült helyre raknom Merge tuning kütyükkel és a súberrel Semmi hezitálás "gázrángatásnál"
ha a blokk közelében van ,akár még a duplája is, aztán a kiherélt üvöltő üres dob is hoz vagy 10 lovat...
5-10 ló plusz összejöhet az ízlésesen elhelyezett monsters matricák miatt is
Az 530-asnál a "desmog" is megtörtént, az is 1-3 LE lehet +6-7 a dob, a maradék 3-4 LE-t fogjuk a súberre és fúvókára