thnx a válaszokat...
az lenne a lényeg..h kireped a külső..a bütyök tövénél vagy oldalt..... (mert szupertubliszos lett a gumim )akkor valami töítene..
de akkor ez SEM jó
akkor ez van...
elméletileg ez a misleny keményoldalfalú biri sokáig(többiek is ezt haszhnálják a tyÚbliszhoz., mitasz c-10 már 5 motorozás után meggyengült oldalfallal full szét foslott szövettel a belsejében ..na azt fel sem próbáltam)...most használtan raktam fel..a mislenyt..van benne 6-8hajtás...ec pálya, zaránd, sebesben romaniacsnyomon full sziklaösvényből is 4 nap..de most eddig a 0,3 at szépen megtartotta..
majd elválik...
harvi.
küldöm a esemest...próba cseresznye ..160ff nem kell beruházni...az exc 300asokhoz van ff szett az ilyne 160..170ig méretekből van pár amivel ki lehet praÓbálni...
oszt ha ..nagyon űber lesz..bár most is kiba jó az sx ...de ha még olyanabb lesz .. amilyen jó már nem is lehet....akkor bÓtolunk
mint írtam a biciklibe isten, a 2 éves jótállása már egy éve lejárt de még mindig jó
motorhoz ez a szivacsos belső lenne jó de sóher vagyok......
a bravós témához meg annyit hogy már az általános suliban tanítani kellene hogy az új barátnőnél az első 500 lövés a torokba menjen
és nem kell teszkós szatyrokkal kínlódni
Ini! Ez olyan volt, mint a régi Bravo magazinban, a szexológus válaszol rész. A barátnőmmel szexeltünk, de nem volt nálunk óvszer, de a harisnyáját rátekertem a műszeremre, és úgy csináltuk. Ugye nem leszek terhes? A Slime max 3-4 milliméteres, körkörös lyukak tömítésére alkalmas. Hasított belsőt, felütött felnit, stb nem tud megmenteni, mert nem varázsló. Arra viszont kitűnően jó, ha belső nélküli rendszerben, tele megy a gumi tüskével, kisebb szögekkel.
Előtte próbáltam 182-es és 185-ös főfúvókával, szar volt. Súber 1 rovátkával feljebb, még mindig szar volt. Most jó
Zsiráf, olyan van nekem is a karbin (Merge ALJ), jó cucc, a leak jet hiánya is okozhat "hezitálást" (rosszabb esetben fulladást) a motoron, ezzel szépen helyrehozható. Érdekes, hogy más motorgyár berakta a leak jet-et, a KTM csak 2008-tól
Itt a leírás hozzá: http://www.ktm-parts.com/mm5/g...
Lényeg a lényeg: kis/közepes fordulaton gyengécskének éreztem a 450-et, de sikerült helyre raknom Merge tuning kütyükkel és a súberrel Semmi hezitálás "gázrángatásnál"
mondjuk amennyit én megyek kitartana évekig
csak párszor kellenen körbetekerni celluxal
nekem a nyomás is mindegy én ugyanakkora nagy penge vagyok 3.5 bárral is mint 0.5 bárral