Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia.

Ilyen problémával nem találkoztam még konkrétan,de ha feltennétek a motort bakra hogy a hátsó kerék a levegőben legyen, akkor megtudnád nézni járó motornál sebességben hogy van e rendes hajtás, közben a hátsófékkel lassan fékezheted a hátsókereket, így valószínű ki fog derülni hogy a hajtásláncban van-e a gond,amúgy álló helyzetben és üresben szépen kipörög?gyertya szín?
ha kezdő vagy.. a karbon nélkülit ajánlom.. mert a karbonos az brutál...
a 99 es 250 es EXC a legjobb választás... azon belül is oylanokat keresnék amin fekete 4D karbon fólia van.. azokba már emelt kompressziós dugó van.. és 2-3 lóerővel erősebb mint az átlagos.. és az ilyen 640 es 660 asokat emgeszi reggelire.. persze itt SM szettről beszélek.. van 1 tag itt akinek pont ilyen van.. na az a hayabusát legyorsulta.. 140 ig seholse volt a hayabusa.. azu még csak a 2. at rakta ott mikor a tag már az 5. nél üveghangon ment!
Van hozzá enduró is!
Max elviszed azzal kedvezőbb áron!
körzetem (lakhely): Bakonycsernye

Hát túl messze van.

#HanGab
De azt már különben is megbeszéltük, hogy vétek lenne a te motorodat bevinni a ganéba, mert olyan jól néz ki. Matricázás, supermoto kerék meg miegymás. Inkább utcára való lenne.
hogy mit a portéka
Hát ne az életkorom!
Mit kell ott nézzek?
Rendezhetnénk sör-virsli versenyt, de abból is dráma lenne. Milyen virsli, milyen sör, hogy kell megfőzni, habzik-e a sör, vagy mégsem...sehogy sem jóóó...
Adatlapom!
2000-2008ig majdnem ugyan az az összes, egy, két apróbb változtatás főleg a kinézeten értendő.
A 2T blokkok szinte ugyan azok évjárattól függetlenül.
Más karbihangolás esetleg és ilyesmik.
De lényegében ugyan azok ez a futóműről is elmondható.
Lényeges eltérés nincs egyiknél sem, mind megbízható típus ha jól volt karbantartva.
Igen tudom ezt már kibeszéltük korábban. Én most olyanra lennék kíváncsi, hogy melyik évjáratot nem érdemes venni, nem ajánjátok: típushiba, gyenge alkatrész, ismeretes hibák, stb.
Hát ez az, hiába írjuk le hogy ez is meg az is jó, csak az a baj hogy itthon kevés a jó állapotban lévő gép.
A legtöbb ütött, kopott, szétnyírt sajna.
De ha kifogsz egyet jót bármelyikből akkor tuti választás bármelyik.
Igaz én KTM-et vennék, hozzám ez áll közelebb.
Ez szép meg jó lenne a valóságban, csak minden hirdetés úgy kezdődik, hogy "megkímélt, felújított állapotban"
Bármelyiket választod mindegyikkel jól jársz, minden attól függ melyiket hogyan tartották karban, mennyire vigyáztak rá.
Ez a lényege az egésznek.
Tudnátok adni egy kis útba igazítást vagy véleményt, hogy a KTM vagy Gas Gas márkák közül, azon belül is a 2 ütemű endúrók közül (EXC / EC) melyik évjáratot érdemes venni, melyikről vannak jó véleménnyel (250 - 300 ccm) ? 2 ütemű motornál nagyképűnek tűnhet, de melyik az amelyik kevesebbet fogyaszt / legnagyobb távot lehet vele megtenni, akár nagyobb (13 literes) tank vásárlással is?

Előre is köszönöm.
LEGYEN má egy kis ÁNNGÁRRD!...

Unalmas a DÉL..előtt...
Helló! Köszönöm szépen a válaszod! Találkoztál már ilyen problémával? Elég rosszul tud esni, mikor húz a motor kőkeményen és egyszer csak kiold a kuplung.
milyen állapotban van most a pálya (sár stb...)?
tervben van tamási is!
megmarad most egy darabig múltkor mondtam a srácnak, hogy visszaveszem az exc-ét nem adta és akkor eldöntöttem, hogy veszek egy új motort igaz nem exc lett hanem egy 450 sxf 13-as de nem is bánom
az utolsó sorod..:
hát épp ez az..szósem volt ilyenről...ezért sem értettem az egészet
hol a rákban van az crf 450 a 500 2t blokkal..mert nem találom..
..linkeld már be..thnx
Szép paripa,gratula!Tamásiban kipróbálhatod,jó a pálya!
0,5re értettél..
szólja le a faxom se..sőt alig várrom hogy told fel a képeket ..ha kész van...
és konkrétan respektelek ha készlesz..
de sajnálatos módon...
nem látom azt amit a silyófoki haverodnak van..hogy az neked mikor lesz(elézést szabi-toolha a silyófokot nem lyó jével irtam volna... ..mert pont olyan lyé mint a teja

szabi amúgy te egy vagy..vagy..kettő?