Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valamit félre értesz. Én a CR500-ról beszéltem. Az szerintem agresszívebb/vadabb/erősebb az 525-nél. Azt, hogy megeszi arra se mondanám, de valamivel több kakaó van benne.

A CR500 már kicsivel 6000 fordulat fölött eléri 75Nm forgatónyomatékot és 7000 alatt már megvan a 65LE csúcs. Nem egy erőlködős, csúcsra hegyezett valami. Éppen ezért, még a tuningot is bírja, úgy meg.... Nagyjából három olcsó alkatrész cseréjével vígan lead 80 pacit és ugyanennyi nyomatékot. Az 525-öt meg nem kifizetődő ebbe a tartományba bereszelni.
Mikor ezt az árkot ásta nem rángatott?
Sziasztok!
Tudnátok valami tippel szolgálni, hogy a motorom (KTM 620 LC4 SC, 1996) miért rángathat egyenletlenül alapjárat közelében miközben megyek? Teljesen mindegy, hogy hanyadikban van, alacsony fordulaton ezt csinálja sebességbe.
Valamint ha odahúzok neki egy kövérebbet, elforgatom jobban a gépet, akkor úgy viselkedik, mintha kidobná sebességből, viszont ha visszaengedem a gázt újra meghajtja a kereket.

Egyébként nagyon jó erőben van a gépezet!
Próbáltam érthetően fogalmazni, remélem értelmezhető a probléma.
A válaszokat előre is köszönöm!
250 ezer a munkadíj ? Mi a bánat kerül annyiba?
AKI képbe van az EDDIG is tutta hogy INGYEN leves nincs...aki meg az ÜZEMI menzán akar enni szarvasgombát majjrágyön:)
VIKTOJJ..az ÖTEZER ódalas témából má leeshetett vóna hogy KÖZÚTI használatról beszélünk...te meg csak UGRÁLSZ neki a hegyódalnak mint a kerge kecske...:)
azért azt mondom..aki terepre nem akar egy 500as 2t ..az nem is igazi hülye..
az csak műhülye... . .
volt itt a közelben egy embernek.. cr500af..2006os...
hát mit mondjak.. beleélveztem a gatyába mikor meggláttam.. aztán racén ..pedig nem csiki csuki volt ..lemaradt..pedig ügyes a srác..aztán kiderült sok olyan dolog..amiből ha egy is van számomra tárgytalan a gép.. ugyhogy..
na pl ilyenbe nem szeretnék belefutni... pedi za zatán nagyon nagyon szép volt...sajna akkor nem mentem vele..pedig kinálgatták..de a fc 450 hogy megcsinálta..már nem is volt annyira érdekes...
azért a 4t csak 4t..
Szevasztok. valakinek van tudomasa rola hogy a 300 as exc nek mi a power alapbeallitasa? hanyat tekergtni ere ara?
na mi a pálya káikszötszáz fanok...

találtatok-e már motort? mert europa legnagyobb hirdető oldalán árulnak kemény 4 db-ot... a legolcsobb 3500 juro, a legdrágább 5400 juro... vegyék vigyék amig akcijos....
ja...
én is igy értettem..
aztán nekme meg nem ezt mondta...
szerezzem be a kx 500as blokkot..mert ők nem tudnak..sx ugye adott lenne...
elviszem és ők megcsinálják mint apósomék a betonozást... összelapátolják 250ért
mert a beton is összelapátoláson alapul... 1:4ben... beremendi cement: sóder=beton...

igazándiból én nem találtam a cr 500af edet.. de először úgy volt hogy az sx 525 marad úgy ahogy van!ott nem lesz mókolás..és mondom intézek mellé egy hondá ami honda mindene....mert ez a grútvanos csávó gépe ez nagyon nagyon bejön...
aztán a párhuzamos kettő gép mellet el tudom dönteni melyik az ami a szivem csücske...
ennyi volt az alap elgondolás..
de már megoldódott..mondom a telefon engem teljessen megyőzött
LÁTTÁK hogy van aki oKOSabb tőlük...és JOBBAN ért hozzá...így hát RÁBÍZTÁK a feladat elvégzését:)
Azért nem is értem a dolgot, én kb 10 percet beszéltem a sráccal és szépen elmondta hogy be tudnak szerezni blokkot vázat mindent, fel is újítják át is alakítják és teljesen készre gyártják a gépet, sőt a papírozását is megoldják.
Valahogy nekem ezért érdekes amit ír.
VIKTORUNK biztos azzal kezdte hogy ELMAGYARÁZTA hogyan kell csinálni...meg mennyiér:):)
Hát nekem pont az ellenkezőjét mondta, mindent beszereznek, nekem csak a kész motorért kell mennem.
Nem is értem neked miért az ellenkezőjét mondta az akivel beszéltél.
DE azt azé GONDOLTAD te is hogy a KETTŐÖTVENbe még nem ők fogják adni aMOTORT,papírokat EGYEBEKET...

Az ÁTALAKÍTÁS-ÉPÍTÉS nekem úgy rögzült a TUDATOMBA hogy NEKEM van VALAMIM...az ALAPazt ODAVISZEM nekik...és ABBÓL kéne valami MÁST építeni...vagy ÁTALAKÍTANI...

Persze a MÁSIK verzió is életszerű lehet...hogy ŐK szereznek be mindent...de azt azé SENKI nem gondolhatja komojjan hogy majd ŐK nekiugranak egyből egy ijjen projektnek egy TELEFONHÍVÁS után...mert JÓSKAPISTA elgondolta hogy szeretne egy ijjet...oszt SE péz...se posztó...

azé ez nem ÍGY működik...
csak ráértem amig az állat..orvosra vártam a kis kaukászusi juhászjámborral....mondom a sok fikciót 3 perc alatt el lehet oszlatni..és el is oszolt.. nem kell 5000oldal fórumokosság mert 3 perc alatt minden kiderül...
ja

majdnem igy volt...


nem nem 0,5re érted laca...
csak azt gondolná az ember ..odaviszi a szarját..ezek meg kifejezetten 500as 2t specialist...tehát van neki blokk..de nix.. csak ha viszel...
amúgy eszem ágában sincs a 4t lecserélni valami bizonytalan 2t re.. főleg hogy azt a 380at i köcsög szar volt berugni mikor úlyr indulni akartma a patakokban... ha nem 100% tudtam jó áállásból inditani nem indult el...
ez a 4t ez meg ha meár valahogy nem dölöjk el még megrugom..akkor ez indul ...meg az fc 450 is indult..
a köcsögnagy rezonancia meg aztán az ami abszolút nem hiányzik..azért a kiegyensúlyozó tengely nem kisáldás...
Sziasztok,
Keresnék 2011-es exc fejidomhoz felfogató gumikat. 2db elég :D
Köszi előre is.
Éreztem hogy TE fogod megoldani a PROBLÉMÁT te oKOS...:)

Mindenki HÜJJE..csak gányol,és még ráadásul nem is INGYÉ...na ezmá OSZTÁN mindennek a TETEJJE...mint egy fazék DEREJJE:)

Na de majd te megoldod...MÉRNÖK ÚR...otthon a pecuban:D

Erről anyám NÉHAI keresztapja(nyugoggyék békében) jut eszembe:

Megvett az öreg egy VADIÚJJ 105-ös SKODÁT anno...már az ucca elejjén lehetett hallani hogy gyön VELE...durrogott,csahogott,köhögött,ERŐLKÖDÖTT...aztán csak IDEÉRT és mondom neki:
Mijjen az ÚJ kocsi?(azt láttuk és hallottuk hogy nem az igazi...
Monngya az öreg: a lófaszt..MOST igen jó FIJAM...a szlovák mocskos annya úristenit nem jól rakták össze a gyárban..nade ÉN oszt megcsináltam FIJAM!:)
Hát az öreg az ÚJ kocsit úgy eltekergette meg állítgatta hogy a végén már asse tutta hogy mi hol merre meddig...aztán elkezdte festegetni ecsettel,parabolakábelből csinált gyújtókábelt stb..mert a GYÁRBAN csak hüjjék vannak szlogennel:)

Egy élmény volt aza KORszak...MINDENKINEK:)
Vagy ne vigyél el semmit nekik,csináld meg magadnak otthon,aztán utald el nekik a 250ezret.
az 525 azért nem irnám le hogy egy 300as megeszi..mÚhahaha
hát akkor az az 525 az kicsit sem nevezhető normál állapotúnak...


amúgy kár volt öket felhívni..mert sokkal jobb illuziókat ad amig az ember agyal6 rajta.. mert utána 2 perc alatt kiderül hogy ...persze persze megcsinálnak azok mindent...
csak vigyél oda mindent..lehetőleg krovakészletet is ..oszt ha már ott vagy.,. nem raknád össze az egészet

nincs mit ..
ha a fele pénzt átutalod a számlámra.. a másik felét már megspóroltad.. 3 az ideg sem basz hogy jó lesz é vagy sem...
a siófokit azt értem meg mondod hogy van működik..de lehet hogy ez az egyetlwen..mert ahogynekem lefestette a dolgokat...hát azt akkor én is megtudom csinálni..mert nekei nincs hozzá semmilyük..

valahogy úgy értelmeztelek ök intéznek mindent blokkot is ..nem hogy semmit...

de azért hajrá
Honnan a legolcsóbbak KTM felújításhoz az utángyártott cuccok? Pl. ProX hajtókar, Vertex dugó ami főleg érdekelne. (Na és a gyári alkatrészek? Még mindig a KTM boltól a legolcsóbbak?)
ProX hajtókarral van rossz tapasztalat? (pl. ki kell cserélni gyárira a tűgörgőit vagy ilyesmi)
Ha nikasziloztatni kell, az hol éri meg?

Köszi előre is, aki nem szócsatázik kájtéjemmel, hanem ezekre válaszol