vagyis slime....... ilyen nevet ez a kanna
elég volt 2 motorba (21"-18") 2 montiba(26"), 1 országútiba(28"), és 2 bmx-be(asszem 20")
és még maradt egy kevés utántöltéshez
3 éve valami 14pénz volt nem sokat nőt az ára
én már teszteltem
3 év tapasztalat:
benne van 4 bicikliben 3 év alatt 0 defekt(előtte a gyerek hásógumijában 17. defekt volt 1 év alatt után vettem új belsőt)
motor:
vegyes érzelmek az elsőben még talán megéri volt hogy akkor láttam hogy lóg kifelé a zöldszmötyi a elsőből amikor külsőt cseréltem
ellenben a hátsónál 2 defektem volt amikor benne volt ez a zöld ördög mindkét alkalommal akkora lyuk lett hogy kifolyt az egész
tiszta trutyi lett minden, itthon mosogathattam a fürdőkádban(látni kellett volna az asszony fejét) negyed órát a felnit-gumit
takinak is láttam egy felütését azt sem fogta meg a smile, de egy wr-es cimbi is szívott vele, annak benne maradt a drótdarab a külsőbe és emiatt nem tömítette
szóval ez a smile biciklibe egy isten, de motorba már nem tennék többé
amúgy ki lehet mosni a belsőből, épp száradási folyamatban van az a belső amiben volt
Viktor, kuldok egyet hetfon, sms-ben kuldd el a cimed. Ha tetszik, kifizeted, ha nem, visszakuldod. Buksz egy postakoltseget es egy 160-as fuvoka arat. Aztan megirhatod a tapasztalataidat. Lehet az 530 gyarigyari kipujaban a "drothalo" is benne volt, a suber folotti fojtocsavar nem hiszem.. De ha igen, akkor is sokat dobott az en motoromon Csak az a keresem, gyorsulj egyet aszfalton is, csereld ki a subert es fuvokat, aztan ugy is gyorsuljgyorsulj, es utana menj terepre
Kedves KTM tulajdonosok!
Egy pár egyszerű,őszinte kérdésre szeretnék választkapni viccelődés nélkül!
Régóta vágyom egy Ktm LC4-es supermotor-ra eljött az az idő hogy vegyek magamnak egyet! És azok lennének a kérdéseim hogy
Mikori évjáratot válasszak?
Van e jelentősége hogy 660,690 stb tipusú legyen ?
Mennyi a hogyasztása városon belül,kívül vagy vegyesen?
Mennyire megbízhatók és szerviz igényesek? (véleményem szerint iszonyat strapabírók és nem kényes)
Kb milyen ár körül érdemes megvenni ami nem ír reális és nem a leharcolt ár kategória?
Vétel után mik azok a dolgok,tehendők amit egy jó állapotú Ktm-nél is cserélni kell vagy meg kell nézni ?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Mindenkinek széles utat!
Szerintem senki nem is vette komolyan, egy tűtől és dobtól soha nem lesz plusz 13 lóerő pluszod.
Valamivel jobban veheti a lapot de 13 packó az igencsak durva lenne tőle.
Érdekesség képen én is beleraktam volna ha ez lehetséges lett volna.
Bringán kimondottan van belső nélküli rendszer, és vagy a Slime-ot, vagy a 'tejet' használjuk. Nekem volt a KTM-ben is a belsőben, és nem kaptam vele sosem defektet. Vagy dolgozott az anyag, vagy csak szerencsés voltam, és elkerültek a tüskék, de nem engedett le egyszer sem.
Most beszéltem barátommal telón, olvastam hogy vissza írtál , meséltem neki a sztorit, elhallgatott a telefonba, sóhajtott egyet és azt mondta: inkább nem fűzök hozzá semmi, lapozzunk
szeretném kérdezni..
hogy valaki használt már olyan biciklis szmötyit ami ha defektes lesz a téma.. letömíti..eltömiti a kis repedést...ha mondjuk...nincs benne belső...
vagy szupermotóban nix ilyen defektes téma?
őszintén remélem,hogy nem lesz igazad a tárcsával kapcsolatban!ugyanis egy pár itt figyel a polcon,nekem is,de a haverom vett pár hete egy 125 sx-et,Vácról származik,azon is ilyen van,és a tiédtől sokkal szarabbul néz ki.persze annak is egyik fele kopott,így már előre félek.azért remélem beválik másik betéttel,és akkor veszek majd olyat én is.
ez a kanna
elég volt 2 motorba (21"-18") 2 montiba(26"), 1 országútiba(28"), és 2 bmx-be(asszem 20")
és még maradt egy kevés utántöltéshez
3 éve valami 14pénz volt nem sokat nőt az ára
3 év tapasztalat:
benne van 4 bicikliben 3 év alatt 0 defekt(előtte a gyerek hásógumijában 17. defekt volt 1 év alatt után vettem új belsőt)
motor:
vegyes érzelmek az elsőben még talán megéri volt hogy akkor láttam hogy lóg kifelé a zöldszmötyi a elsőből amikor külsőt cseréltem
ellenben a hátsónál 2 defektem volt amikor benne volt ez a zöld ördög mindkét alkalommal akkora lyuk lett hogy kifolyt az egész
tiszta trutyi lett minden, itthon mosogathattam a fürdőkádban(látni kellett volna az asszony fejét) negyed órát a felnit-gumit
takinak is láttam egy felütését azt sem fogta meg a smile, de egy wr-es cimbi is szívott vele, annak benne maradt a drótdarab a külsőbe és emiatt nem tömítette
szóval ez a smile biciklibe egy isten, de motorba már nem tennék többé
amúgy ki lehet mosni a belsőből, épp száradási folyamatban van az a belső amiben volt
Egy pár egyszerű,őszinte kérdésre szeretnék választkapni viccelődés nélkül!
Régóta vágyom egy Ktm LC4-es supermotor-ra eljött az az idő hogy vegyek magamnak egyet! És azok lennének a kérdéseim hogy
Mikori évjáratot válasszak?
Van e jelentősége hogy 660,690 stb tipusú legyen ?
Mennyi a hogyasztása városon belül,kívül vagy vegyesen?
Mennyire megbízhatók és szerviz igényesek? (véleményem szerint iszonyat strapabírók és nem kényes)
Kb milyen ár körül érdemes megvenni ami nem ír reális és nem a leharcolt ár kategória?
Vétel után mik azok a dolgok,tehendők amit egy jó állapotú Ktm-nél is cserélni kell vagy meg kell nézni ?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Mindenkinek széles utat!
Valamivel jobban veheti a lapot de 13 packó az igencsak durva lenne tőle.
Érdekesség képen én is beleraktam volna ha ez lehetséges lett volna.
http://www.bikefun.hu/slime-ho...
hogy valaki használt már olyan biciklis szmötyit ami ha defektes lesz a téma.. letömíti..eltömiti a kis repedést...ha mondjuk...nincs benne belső...
vagy szupermotóban nix ilyen defektes téma?
tizen 3 lóerő...
de hülye itt mindenki..
csak ennyi kell és 10en 3 lóerő..
bakker ..veszek belőle. ..kettőt..
az már akkor 26 lóerő
de most tényleg.. elhiszem hogy egy tűtől urósabb lehet.. meg valami tuning kütyü karbi + akra dob...dob6 rajta..2-3 lóerőt is..
de tizen 3at
Használt, gyári, makulátlan állapotban.
Érdeklődni: rusty00@freemail.hu