Nem poroszkáltunk a motorokkal.Úgy persze hogy kevesebbet eszik.Power nyitva volt rendesen.Enyém olyan 4-6litereket evett százon.Pesten mikor vandálkodtunk éjjel akkor megette a 12-őt a 300-as.
Gondolom mindenki ismeri ezt a videót: http://www.youtube.com/watch?v...
Élmény még nézni is. Erről beszél HanGab is.
Áruljátok már el, szerintetek ezzel mi a probléma?
Igen de azt is nézd meg ki mire használta, 99% terepre hát oda én sem vennék abban tuti biztos lehetsz.
De megfelelő áttételezéssel SM-nek biztos hogy frankó lehet, hasonló tudással mint egy SXV550.
Mondom én mentem már MX500 4 sebességes KTMel.
Nagyon frankó volt vele műúton mocizni mert ott sokkal kihasználhatóbb mint terepen.A fogyasztásról annyit hogy akkor az enyém közel sem zabál annyit mint egy 300.Mert kétlem hogy te 2.75-3 literből jönnél ki ha közel dupláját eszi az enyém.
Tesómmal mikor bejött a 40fok mindig átszereltük a gépeket SM-re.Nekem az 525 neki a 300-as.Sokat csereberéltünk és azt a 300-ast se tudtam úgy terelni mint az 525-öt.Fogyasztása a 300-asnak pont duplája volt az 525-ének.Az 500-assal nemtudom mit fogsz te kezdeni.Mert ha szépen mész vele alapjáraton akkor teljesen felesleges ha meg állatkodnál azt meg nem tudsz mert egy kövér gázfröccs és repülsz az árokba.Azért te mindig mondod hogy adsz a véleményekre.Szerintem elég sokan akarnak róla lebeszélni és olyanok akiknek volt is vele dolguk.Ez nem véletlen.Én azt mondom hogy próbálj ki egy ilyen 500-as dögöt.Legalább tényleg tudni fogod hogy kell e neked e vagy sem.
Figyelj
Most elmegyek pecázni mert 15 fok van és süt a nap.
Fogok egy kannára való keszeget,megsütök egy adagot estére jó parikás lisztben megforgatva..iszok rá egy fájintos citromos sört.
Úgy gondolom Te is csinálj hasonlót,jaa nem tudsz pecázni.
Akkor meny a kis triállal egy kört
VAN fent az az emlegetett cr500 videó ahol hanyatt esik a srác...vele jártam iskolába és jópárszor motorozni is..volt rm 500 és cr500 is nála,tényleg csak kis teljesítményen használta..de akkor is ZABÁLT
hozott magával 3db 2 literes flakonba benzint a 40-50 km endurózásra az 14 liter akár hogyan is számolom..
Nem igazán látom én sem értelmét ennek a nagy blokknak,azért drukkolok hogy sikerüljön
Egy tankkal 150-200 kilométer között megyek el.
Annyit viszonyításképpen hogy az SMC625ön sem ment el többet 130-160nél.
A KX500ról pont azt hallani hogy nem egy zabálógép ha normálisan húzod neki, mivel nem igényli hogy fordulaton használd.
De engem nem is a fogyasztása fog igazán érdekelni.
mondjuk azokba még gyalázatos szar futomű volt, a fék meg inkább csak lassito volt... és ezt megspékelte a jo vad motorkarakter... kész is volt az elmebaj ebéd..
Azzal a Hondával egy barátom ment..
Pink fekete volt a motor,kis köpcös srác fekete bőrgatya és egy Metalikás szegecsekkel kivarrt törésvédőt hordott...Ő csesztetett hogy próbáljam ki a gyorsulásit,2 éven indultam..3. és 2. lettem
valahogy nem tetszett...se por se sziklák
persze a hajnalán, a sok félkezű, féllábu között aratott
amugy megforditom nektek a dolgot, mert én meg most veszek egy ezres gsxr-t és beépitem egy fasza krossz vázba, milyet lehet majd vele extrém feljározni... elvégre azt mondják az én kissé gyepált csuklomban van a kutya elásva...
ELHISZEM...de itt NEM is az AMERRŐL-ről volt szó hanem az AMEDDIG-ről...:)
Próbáltam ÉN is KÁJIKSZ és CÉJJERöccázat is...sajnos az RD meg a GAMMA kimaratt...de még HÁTHA...és biztos nem azt mondanám hogy HÁT ez sem való SEMMIRE:)
Ehhez csak annyit fűznék HOZZÁ hogy a gyorsulási versenyek HAJNALÁN(kilencvenes évek vége) KUNmadáron volt egy csávó(lehet éppen a MAKI volt) aki alázta a NÉPET egy KÉTÜTEMŰ CÉERREL...ott voltam...láttam...
Erről a fogyasztásról..
Akitől vetted a motorodat az is azért nem szerette mert mire el ért vele a Visegrádi szerpentinre kifogyott a fél tank..amikor láttam csak pötyögött vele.
Ha teszel egy kajálósabb blokkot bele,szerintem ez hatványozódni fog egy kicsit..és az a baj hogy felfele.
Az benne van a PAKKLIBAN hogy FOG néhány KELLEMETLEN percet szerezni GÁBBRIJJELNEK a GÉP...ha ECCER MEGÉPÜL...
Itt azért annyi a KÖNNYEBBSÉG a RODEÓVAL ellentétben hogy a KONTROLL (gázKAR-FÉKKAR) a TE kezedben van...a bikunak meg HIJJÁBA csavarod akármerre a szarvát...az arra megy amerre akar...:)
ÉS a RODEJJÓN se mindig(sőt 99 százalékkban) ÖNszántukból szállnak le a FŐDRE...és EZZEL tisztában is vannak...
Erre mag azt mondom neked minden a csuklódtól függ, csak a te és az én gépemből kiindulva.
Ha akarom akkor 5.5-6 liter között elmegyek a 2T gépemmel mert lehet ezt is finoman használni.
Ha meg úgy van kedvem megetetem vele a 10 litert is, ez ugyan úgy igaz egy nagyobb tervérére is.
Lehet mindennel finoman menni és lehet állatkodni is vele, minden a jobb csukódtól függ.
http://www.youtube.com/watch?v...
Élmény még nézni is. Erről beszél HanGab is.
Áruljátok már el, szerintetek ezzel mi a probléma?
De megfelelő áttételezéssel SM-nek biztos hogy frankó lehet, hasonló tudással mint egy SXV550.
Mondom én mentem már MX500 4 sebességes KTMel.
Nagyon frankó volt vele műúton mocizni mert ott sokkal kihasználhatóbb mint terepen.A fogyasztásról annyit hogy akkor az enyém közel sem zabál annyit mint egy 300.Mert kétlem hogy te 2.75-3 literből jönnél ki ha közel dupláját eszi az enyém.
Most elmegyek pecázni mert 15 fok van és süt a nap.
Fogok egy kannára való keszeget,megsütök egy adagot estére jó parikás lisztben megforgatva..iszok rá egy fájintos citromos sört.
Úgy gondolom Te is csinálj hasonlót,jaa nem tudsz pecázni.
Akkor meny a kis triállal egy kört
Télen meg gondolom szöges gumival a befagyott tó jegén nyomja
hozott magával 3db 2 literes flakonba benzint a 40-50 km endurózásra az 14 liter akár hogyan is számolom..
Nem igazán látom én sem értelmét ennek a nagy blokknak,azért drukkolok hogy sikerüljön
itt a tavasz..áháá értem
elfogyott a szalonna?..vagy a viagrád?
Valóban...akkor még mindenki hüjje volt...félkezű FÉLlábú...még ERDŐSNEK is csak akkor kezdett kinőni a másik FELE:)
Legalább ekkora baromságot NE negyven akárhány évesen írnál...:)
Annyit viszonyításképpen hogy az SMC625ön sem ment el többet 130-160nél.
A KX500ról pont azt hallani hogy nem egy zabálógép ha normálisan húzod neki, mivel nem igényli hogy fordulaton használd.
De engem nem is a fogyasztása fog igazán érdekelni.
Pink fekete volt a motor,kis köpcös srác fekete bőrgatya és egy Metalikás szegecsekkel kivarrt törésvédőt hordott...Ő csesztetett hogy próbáljam ki a gyorsulásit,2 éven indultam..3. és 2. lettem
valahogy nem tetszett...se por se sziklák
amugy megforditom nektek a dolgot, mert én meg most veszek egy ezres gsxr-t és beépitem egy fasza krossz vázba, milyet lehet majd vele extrém feljározni... elvégre azt mondják az én kissé gyepált csuklomban van a kutya elásva...
Próbáltam ÉN is KÁJIKSZ és CÉJJERöccázat is...sajnos az RD meg a GAMMA kimaratt...de még HÁTHA...és biztos nem azt mondanám hogy HÁT ez sem való SEMMIRE:)
Szóval csak csínnyán a HAJJABUSÁVAL...
Akitől vetted a motorodat az is azért nem szerette mert mire el ért vele a Visegrádi szerpentinre kifogyott a fél tank..amikor láttam csak pötyögött vele.
Ha teszel egy kajálósabb blokkot bele,szerintem ez hatványozódni fog egy kicsit..és az a baj hogy felfele.
Itt azért annyi a KÖNNYEBBSÉG a RODEÓVAL ellentétben hogy a KONTROLL (gázKAR-FÉKKAR) a TE kezedben van...a bikunak meg HIJJÁBA csavarod akármerre a szarvát...az arra megy amerre akar...:)
ÉS a RODEJJÓN se mindig(sőt 99 százalékkban) ÖNszántukból szállnak le a FŐDRE...és EZZEL tisztában is vannak...
Ha akarom akkor 5.5-6 liter között elmegyek a 2T gépemmel mert lehet ezt is finoman használni.
Ha meg úgy van kedvem megetetem vele a 10 litert is, ez ugyan úgy igaz egy nagyobb tervérére is.
Lehet mindennel finoman menni és lehet állatkodni is vele, minden a jobb csukódtól függ.