Én hiszek neked, mondtam az elején is már
Biztos van benne igazság, csak arra céloztam ha nekem lenne egy 530 exc-m akkor lehet a gyári állapotától is állna a cerka
Másrészről én meg amondó vagyok, hogy a motor úgy jó a hogy kijön a szalagról. Nem nyúlok hozzá a blokkhoz/karbihoz.
Sportdob/rendszer alá meg idom tetszés szerint oszt ennyi.
Nem kötelező elhinni, de rengeteg amcsi fórumon megtalálható az infó, hogy a gyári súber túlzottan lefojtja a karbit. Ott van lóvé és idő is fékpadra dobálni a gépeket. Amúgy valóban van egy kis hátulütője a dolognak, sokkal nagyobb a gázreakció kisebb fordulaton, így hard/extrém endurózni köves/sziklás terepen biztos hogy nehezebb a géppel. "Krosszosabb" lett az EXC
Nem akarom rontani az üzleted nem is azért írom csak puszta kíváncsiságból
Van olyan terep, hely ahol egy 530-nak a kis és középtartományi nyomatéka kevés lenne? lefosom a bokám ha alapból nem bivaly a gép
De mondjuk nem sok pénz és ha még ezt is megdobja
Idézek: "Why are you installing a smaller jet and needle than the stock size?" Because even though the stock Main Jet is a 180, and we replace it with a 160, the stock needle is very large in diameter, causing the bike to run lean. The needle we installed is much smaller in diameter than stock and even with the smaller 160 Main Jet installed the fuel mixture is corrected and the bike runs perfectly with a free flowing aftermarket exhaust.
Van még 1db eladó OCEMP súberem, ami jóformán ugyanezt tudja, 158-162 főfúvókával ajánlják, többi fúvóka maradhat vele a gyári a karbiban. 5eFt postával.
Vélemény a súberről az oldalon: http://ktmtalk.com/showthread....
BÁRMILYEN Keihin FCR karbiban alkalmazható, nagy mértékben növeli a teljesítményt kis és közepes fordulaton.
giraffe64@freemail.hu