Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy szép állapotú kézvédő keresi gazdáját. Összes tartozékával, 1-2 apróbb karccal.

giraffe64@freemail.hu
Azért mielőtt feldaraboltam volna apró darabokra, még kapot egy esélyt, egy - a gyártó által is jóváhagyott - betéttel...
sziasztok
Valaki megtudná mondani hol lehet online fejidomot rendelni?/exc125höz/
Előre is köszi.
hirdetéseim között
légyszi egy elérhetőséget írj.
Na ja
De még az belefér a hanghatás miatt, ne rángasson meg a fogyasztás is optimalizálva legyen.

Akkor megengedett
Éppen a sportdobok miatt van szükség a karburálásra, nem?
már így is 10 litereket eszik, nem kell abba többet folyatni
mg aztán a tudásomhoz(és a lelkesedésemhez) fele erő is lég volna
Én hiszek neked, mondtam az elején is már
Biztos van benne igazság, csak arra céloztam ha nekem lenne egy 530 exc-m akkor lehet a gyári állapotától is állna a cerka

Másrészről én meg amondó vagyok, hogy a motor úgy jó a hogy kijön a szalagról. Nem nyúlok hozzá a blokkhoz/karbihoz.
Sportdob/rendszer alá meg idom tetszés szerint oszt ennyi.
Próbáljátok ki, ha nem tetszik a súber, visszavásárolom
Nem kötelező elhinni, de rengeteg amcsi fórumon megtalálható az infó, hogy a gyári súber túlzottan lefojtja a karbit. Ott van lóvé és idő is fékpadra dobálni a gépeket. Amúgy valóban van egy kis hátulütője a dolognak, sokkal nagyobb a gázreakció kisebb fordulaton, így hard/extrém endurózni köves/sziklás terepen biztos hogy nehezebb a géppel. "Krosszosabb" lett az EXC
ledobnék 40kiló zsírt az lenne csak az igazán tuning
akkor már annyira megvadulna hogy lehet el sem bírnék vele
és szarás után ültél fel rá
az se elhanyagolható
ez olyasmi lehetett mint amikor én leszedtem a huskyn a hátsó lábtartókat, meg az indexeket és mennyivel könnyebb lett a gép
Nekem sokat dobott a 450-en. Valószínűleg kisebb blokkon még érezhetőbb, hogy alul megjön az ereje.
Nem akarom rontani az üzleted nem is azért írom csak puszta kíváncsiságból
Van olyan terep, hely ahol egy 530-nak a kis és középtartományi nyomatéka kevés lenne? lefosom a bokám ha alapból nem bivaly a gép
De mondjuk nem sok pénz és ha még ezt is megdobja
Amcsi 530-as, majdnem 13 LE-vel lett erősebb nyitott dob felhelyezése, és OCEMN súber használatával, ez arányaiban is rengeteg

http://www.youtube.com/watch?v...

Idézek: "Why are you installing a smaller jet and needle than the stock size?" Because even though the stock Main Jet is a 180, and we replace it with a 160, the stock needle is very large in diameter, causing the bike to run lean. The needle we installed is much smaller in diameter than stock and even with the smaller 160 Main Jet installed the fuel mixture is corrected and the bike runs perfectly with a free flowing aftermarket exhaust.

Van még 1db eladó OCEMP súberem, ami jóformán ugyanezt tudja, 158-162 főfúvókával ajánlják, többi fúvóka maradhat vele a gyári a karbiban. 5eFt postával.
Vélemény a súberről az oldalon:
http://ktmtalk.com/showthread....

BÁRMILYEN Keihin FCR karbiban alkalmazható, nagy mértékben növeli a teljesítményt kis és közepes fordulaton.
Hoppszi!
Ezt benéztem rendesen!
Nem is arra válaszolt a kis fudeszarvagy
Kérlek akkor világosíts fel hatalmas tudásoddal mik az eltérések a két képen látható motor között?
Nicasil 80e, acél hüvely 25e
ilyet megkérdezel.. te úr isten
irigyes... te kis csóró senki itt éhetetlenkedsz össze 10 ezreket kenyérre