Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pedig ezt a tánc zenei koktélt meg ihatod papa
csak fotók vannak róla sajnos,ha mentél ilyen hasalós fűrészbakkal akkor tudhatnád hogy azzal rajtolni nem lehet
vagy hanyatt basz...vagy csak lassan indul..addigra egy fürge motor szépen elmegy!
igaz,ha lett volna még 30 méter biztosan nyer volna..de nem volt
hiszed vagy sem,én tudom!
persze hogy nincs tul erős motor... minden fejben döl el, , csak az a nem mindegy hogy adja le az erőt kerékre egy 500-as 2t, meg egy 1000-es 4t sport...

Gabi én nem győzködlek ha ennyire bele éled magad, tőlem hajrá... minél hamarabb vegyél egy 500-as 2t utcára szerpentinezni
maki vazze a hajabuja 140-nél rak másodikat, ne kamuzd már szét a topikot mert van aki elhiszi hogy a cr 250 a világ legkomolyabb gyorsulási motorja...
Így van! Ne foglalkozz azzal mit mondanak. Túl erős motor nem létezik.
helloka, ebben azért van némi nosztalgikus tulzás... még a végén elhiszem hogy lenyomtad a hajabusát, nagy hanta vagy te maki...

persze hogy van filingje a 2t-nek ,én is szeretem... nekem volt anno rd 350-em, de volt szerncsém menni az 500-as 4 hengeres gammával is, na az a beszarás kategoria volt, mondjuk azok se véletlenül haltak ki az utcárol...
hogy a te példádal éljek... ő a vad bikát a szeliditetlen mustángot akarja használni városi sétalovaglásra.... van némi képzavar...

de hogy tovább fokozzam a képet , persze van filingje a rodeonak , ülljetek rá a bikára, de ha aztán odabasz a főldhöz és fájni fog akkor ne sírjatok ... hogy én szoltam...

amugymeg tőlem mindenki azt vesz amit akar....
Csak úgy érdekesség képen....
99-ben egyszer elindultam egy cr250-el gyorsulási versenyen...egy spees kipufogó rendszer belőtt prés sáv és sűrítési tér 14-48 szekunder áttétel..elöl sima hátul pedig egy direkt lekoptatott krosz gumi volt..147-et ment a 400m-en..
neveztem 250-400ccm kategóriába,nem igen volt ellenfele a 2t nek..
azt hiszem abban az évben jött ki a hayabusa,emberkedet vele egy miller köcsög...hát a kis cr úgy megette hogy csak tátogott a díszbuzi
csak Erdős Csabi reszelt motorja és egy épített pálya gép talán egy 600-as volt..az tudta legyorsulni a motoromat
sokat számított hogy el tudtam pörgetni indulásnál a bütykös gumit..próbáltam simával,nem lehetett elindulni anélkül hogy fel ne vegye az elejét...
Ennyit a 2t gyorsulásáról
Supermotonak akarom használni, állatkodni, szerpentinezni vele.
Nem túrázgatni eljárni, hanem szórakozni, élvezni azt amit nyújt.
Amit te mondasz olyan szempontból nem állja meg a helyét hogy akkor minek kiadni S1000RR-t meg Superduke 1290R-t.
Mert azok is ilyen gépek csak más kategóriába.
Azok is letépik a kezed, lábad és még 5.ben is feljönnek kerékre 200nál.Akkor ez is felesleges, aki erre vágyik annak nem az.
Mindegy...akárhogy is van EZEKNEK az ÖCCÁZASOKNAK fíllingje van...valamijen szinten ÉLMÉNY...

Ojjan ez mint a BIKA vagy a LOVAS rodejjó..ott se AZÉ ülnek fel hogy SÉTALOVAGLÁSRA-BIKAGOLÁSRA mennyenek egy szép napon...hanem az ÉLMÉNY..az ADDRENALLIN(nem ADRIJJEN..bár ő is ÉLMÉNYforrás lehet)...

Felesleges ezeken VITÁZNI meg győzködni a MÁSIKAT...
meséld el mi az amire te akarod használni? amiben ez a legjobb tipus , a tutti választás?
én anno mikor eladtam az enyémet egy olyan ember vette meg aki hogy finoman és diszkréten mondjam a kisvárosi apuci kedvence menő csávo volt, nem sokkal később találkoztunk vele ostyasszonyfán a ringen volt egy gyorsulási verseny ott probált vele gyorsulgatni krosszgumival, farmerban..
sokat röhögtünk rajta...
ha valaki csak pár pillanatra végig gondolja hogy régen szinte az összes gyárto csinált 500-as 2t krosszt, manapság már jo régota egyik sem, na vajon miért? legtovább a honda tartott ki, de ők is elismerten a megalomán usa piacra nyomták, valami nyosztalgikus okbol...
Én már sokszor elmondtam hogy mire kell nekem, arra pont jó lesz amire én szeretném használni.
ezért kár 500-as kx-et venni hogy valaki üldőgélve a farmerrol folyton lecsuszo térdvédőjét igazgatva huzkodja a gázt a tök egyenes fólduton...

egy krosszpályán meg jobb köridőket lehet menni egy 250-el mert nem akar minden kanyarba kitörni, meg folyton ellened harcolni...Gabi hidd el csalodnál a kx őtszázban, hacsak nem arra akarod te is használni mint ez a bohoc a videon, mert akkor ez a neked valo motor....

amugy tényleg nem értem mit favorizáljátok ennyire az ötszázakat
TŐLED mindig van MIT:)

az a LÉNYEG hogy a te motorozásaidban NIX HIBA...csak ÉLMÉNY...meg DZSÁRRVISSZKODÁS:)
pontossan erről beszéltem

jónapot...

laca...
mostmár tudom mi volt a baj az eddigi motorozásaiddal...
a lovakat uzstorral akartad megszelídíteni hiba...
aztán a a cÚÚkrot a rossz végén eröltetted a lóba..mert a jó végén felnyalta vola a tenyeredből boldogan, de a rossz végén hiába próbáltad beerőszakoloni....csak a kifingás van ott
látom van még mit tanulni
Szia. A féktárcsát szoktuk védeni. Én személy szerint, nyeregvédőt még nem láttam KTM-hez...
Ez csak egy finom terep, természetesen ott nem tudna úgy virgonckodi ahol ti motoroztok.
Oda pont a fele elég is lenne ennek.
Ez így van kifingatna 5 perc alatt és fogadni mernék hogy földhöz is vágna egy fáradt pillanatodban ha hibázol.
Üdv!
2004 Exc 450re hátsó féknyereg védőrácsot vagy valami megoldást tudsz esetleg?
Hnajakkor DOBÁLLD tele a TANKOD kockacukorral...tuti a megszelídülés:)
látod ez a baj .. a lovak megszelidítésére uzstort
kockacÚÚkor a megoldás...
azért is mondom..olyan fÍÍnom ez a ktm..igazi cÚÚkor falat
NE rémiszgess má hogy a KÁRTÉJJEM..vagyis a BENNE delelő LOVAK ellenünk fordúlnak...ennek kivédésére vigyünk magunnkal KARIKÁS ostorrt...
bakker ez állat ..ha ilyen terepen menni..akkor ktm 525öm még nem is látott terepet

az a szitu..
mikor fáradol...minden lóerő ami a gépből kijön..és nem motorozod ki...mind ellened fordul6..és egy óvatlan pillanatban megtámad..és megöl...
na ez az 525nél..nekem pont a médium...
ha kicsit erősebb kellene ..30 rugóból sxs veztengely..és +2..+3 lóerő ott van..ami azért úgy jelentkezik hogy hülyébben megy ...és az is sokat számit..

+imádom hogy a 4t kiegyensúlyozó tengellyel...nem rezonál..nem nyírja ki a kezet..
+kroccpályán trakció..only 4t...
Egy kis nyélcsorgatás végett.
Terepen:
http://www.youtube.com/watch?v...

Aszfalton:
ht
tp://www.youtube.com/watch?v...


JA....valóban...a HATÖTVEN...az IZOM:))

VALÓBAN be kéne már FEJEZNI...amig BE lehet...

Istenemre mondom megépülne a HELLRING befejezném...vennék egy NAGY KRÚZERRT kiránndúlgatni(volt..nemegy,azzal TÉNYLEG nem nagyon kellett FÉLNI)...az SMR meg maradna a RINGRE...oszt JÓNAPOT...