Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

és miért nem veszel nagyobbat ? vagy az olaszoktól ? jóval olcsóbb olaszoktól... amúgy meg a rendszám még a 690esre is kb 100lenne, míg ki mész nagyon nagyon dúrván 100ezer
Küldesz képet a dzsekóról és a sérülésről,valamint árról?
rolandsimon89@gmail.com
Nekem van enyhen serult, az elso kiadasbol. Gondoltam ra h eladom, mert terepen csak szetszakadna.. Vastag KTM javitott enduro gatya (cordura) is van hozza, hatul osszezippzarozhatoak.
Ha átjössz a faluba a héten hozok neked SikaFlexet. Biztos megfogja és ajándékba adom
Vannak azért itthon is jó állapotú SMC-k! Érdekes én is jót fogtam ki,és Axefly is! Rázkódásból adódó problémákon kívül más gebasz nem volt még az enyémmel sem, pedig kisértjük a sorsot rendesen!
Nem azt mondtam, hogy a madaras teszkóba vidd a miszter minitbe. Mert az addig is bírja, egy minitig...:D
Ha vennék 660 SMC-t biztos nem vennék, legalábbis magyarból, mert az összes az a 15-20 darab is szarrá van.
Ha meg vennék innen Németből vinném be.
De most megveszek egy 2005-öset 1 milláért, megyek érte mondjuk cirka 800km-t oda vissza hogy elhozzam (és még keveset is mondtam) mondjuk valami távolabbi városból, azt még aztán valahogyan haza is kell juttatni majd 1000km-ről, plusz otthon még a fincsi regadó.Úgy beleugrik 1.5-be mint a picsa.
690SMC se rossz, van is fent kemény 1 darab 1.7-ért (ha még megvan egyáltalán).
SMC-n kivül más nem jöhet szóba nálam.Innentől kezdve
Sejtem melyik 2-re gondolsz, csak nézd meg élőben lehet sírva fakadsz!
Kétkomponensü műgyantaragasztó elvileg jól tartja de ehhez is kell egy kis technika mivel össze kell préselni a két részt.Mi asztalos szoritóval oldottuk meg plusz pár erre a célra kialakított deszka amit a csizmába meg a talp aljára teszünk a szoritóhoz.Ismerős használja még a csizmát még fent van a talpa.Gondolom a ragasztón múlik leginkább meg hogy jól össze legyen nyomva a talp a csizmával.
cipész
pár éve vettem egy alpinestar csizmát annak cserélhető volt a talp közepe
a cipész általi ragasztás kb addig bírta amíg motorra ültem
vissza is vittem hogy mire gondol...... aztán vissza akarta adni azt a 500ft-ot amit előtte kért mert ettől jobb ragasztója nincs
pozdorjacsavar lett a vége, majd másik csizma
FBS? Most ugye csak viccelsz? Vidd el cipészhez, majd ő felragasztja rendesen...
biztos nagyon jó érzés h te hozod ki a szalonból.. és ez vonzza.. :) ezt sztem mindenki szeretné átélni.. mellesleg nagyon szép motor az is biztos, és sztem evvel is mindenki egyet ért.. én is azt mondom mindig ha nyernék a lottón se vennék 0 km es 525D Touringot full extrásan 30 misiért mert ugyan azt megkapom használtan 50-100e km el fele annyiért.. de az érzés nem lesz ott h azt te vezetted először.. de így van ahogy bugic írta sajnálni fogod az fix.. és renegetet buksz majd az árán.. ha esetleg megunod mert sztem megfogod max 1 év alatt és látván dórit meg haverokat neked is nagyobb kell majd.. arról meg nem is beszélve ha kint dolgozol.. mikor mész vele? mikor itthon vagy minden hétvégén vagy jóesetben 2 hetente 1 hétvégét?..
Majd rájön idővel hogy nem hosszú fasz kell a jó kúráshoz hanem rutin
de hosszabb lesz tőle a fasza... ez szem egy utolsó szempont
Ne legyen igazam de ha megveszed a 690-est és az élet megint úgy hozza hogy pénz kell akkor megint a motort fogod eladni.Mivel azt nézed mennyi az értéke és mennyit romlik.Különböző véleményen vagyunk de ez nem baj mert lehet neked van igazad nem tudom viszont én sokkal többet megyek az is biztos ja és sajnálnom se kell annyira mint amennyire te fogod az új vasat.Én aztmondom hogy felesleges.Helyedben vennék egy olcsóbb sm-et(mondjuk el se adtam volna az smc-t)amit nem sajnálsz ütni vágni és nem vered magad anyagi csődbe mert lehet most jól fog menni a szekér de kitudja meddig.Idővel majd te is belátod hogy kár ennyi pénz beleőlni egy motorba.Azzal se fogod jobban élvezni a motorozást és még félteni is fogod.
kinek mi menyit és meg olaszoktól kéne hozni de nem tudom milyen oldalon kell olasz motort nézni ?
hát többet ér 1,8 ér mint 1 690 es 1,7 ér.. ez legalább megy :D
okos kérdés.
mivel lehet felragasztani a talpat a csizmára... mert az fbs az konkrétan nem tartott semmit...
mert amúgy a krosszcsizma még full egyben van...ha a talpat sikerülne valami normális ragasztóval felrakni..még csizma lehetne sokáig
alapból hülye vagy de most igazad van
kurvára kár lenne sztem pénzt adni 1 olyanra.. nemhinném h olyan óriási különbség lehet a 690-r meg az smc-d között.. én biztos nemvennék még 1x ilyen kis motort.. majd mikor a dóri röhögve megy 150-60 utazót.. és szerpentinen kanyarból kifele még lesz benne kajak.. akkor te az smc vel majd "kínlódsz".. azt mondom kár (lenne) átalakítgatni meg faszom a 690 est h nyerj +10 lovat megy nyomatékot.. kell venni 1 nagyobbat.. ennyi.. énis szarrá tuningolhatnám az lc4 et minden szarral de minek?.. h hamarabb meghaljon? úgyse lesz olyan mint 1 120-30 lóerős 990 vagy 950.. nem érek el vele semmit.. venni kell nagyobbat.. vegyél inkább szalon superduke-R t... aztán akkor nem azon kell gondolkodni h milyen disznószsírból készült légszűrőt vegyél h 3km/h többet menjen meg elmondhasd h 10 lóerővel erősebb.. na mind1..
525 exc olajleeresztő csavar alátétjének mi a pontos mérete , fajtája és hol kapni?
van itt köztetek olyan,vagy ismertek olyan embert akinek van KTM Street Evo Jacket-e és megválna tőle?