Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kicsit félre értelmezted!
1.feltöltök egy képet telefonszámmal
2. megkérdezik az árát,és leírom hogy ha érdekel hívjon fel szívesen elmondom
3.nem hív fel,mert nincs pénze felhívni,vagy azért mert azt hitte ingyen van,amiért én pénzt kérnék el,így nem éri meg neki
engem érdekel a jacket,viszont a kollega nem mondta hogy hívjam fel,így egyenlőre nem tettem

esetleg te is elbuktál a 3. ponton valamikor,valamelyik eladó termékemnél,és haragszol rám?
Halli. 2001-és Exc 520 gyorsító membrán érdekelne ha tud valaki segíteni hogy hol és mennyiért lehet kapni megköszönném.
Azt gondoltam érteni fogod.....
Ha valaki kérdez a fórumon tőled egy árat,akkor nem írod meg neki,hanem azt írod hogy hívjon fel
Na most Te viszont itt a fórumon szeretnél egy árat tudni a kabátra....
Peace
írd meg hogy mi az ára,vagy felhívlak most ha nincs késő (ha megadod a számod) és mikor elküldöd a képeket,akkor már fogom tudni hogy megér-e nekem annyit!
Először majd készítek képeket, lehet el is megy tőle a kedved, hogy sérült
miért is? ha elmondod,legalább a többiek is fogják tudni! ebben a fórumban nincs titok!
Csak vicc volt!
Amúgy jogos,nem?
furcsálltam is a dolgot mindig mert azért ez nem robogó kategória csak megtervezik rendesen
igazság szerint én már csak spriccelőst vennék ha lenne rá annyi zsetonom, egy csomó gondtól megkíméli az embert
gondoltam hogy egyszer belefutok egy elégedetlen vásárlóba
add meg a számát, de előtte kérdezd meg hogy nincs-e késő felhívnom,mert érdekel a dolog!
Egy kopott fostalicskán lehet a legújabb csúcs injektor is Nekem van V2 injekciós,crf injekciós,autók V6-ok injekciósak,semmi bajuk
Az 4 henger (vagy több). A 2 henger sokkal rázósabb is, az ilyen gondok sokkal jobban érezhetőek, a kompresszió is gondolom más egy autónál, amit nem pöckölnek fel akkora LE-re, mint a mocikat.
de az hogy van hogy az autókban elvétve van injektor(vezérlő) hiba a motorokét meg szapulja a nép?
Értem, azt hittem csak az a baj hogy injector mint az átlag felhasználó azt mondja hogy azért szar mert nem karbi
"snatchiness" néven sokat lehet olvasni erről az injektor-problémáról, rengeteg motor küszködik vele. Soha többet, köszi
akkor kapjad be

Dóóóra így már egyböl nem tűnik olyan nagy otromba motornak
Engem idegesített a SuperDuke-on, hogy a gyárilag elcseszett, lecserélhetetlen, feljavíthatatlan injektor 3800-4000 RPM-nél kapcsolta a "closed és open loop-ot" az injektor-programban, olyan volt mintha hátulról lökdösnének.. O2 szenzor kiiktatása sem segített, kikapcsolása sem az injektor-programban. 2 személlyel ritka szar volt.. Persze lehet folyamatosan motorozni 4000 RPM fölött, de pont annyin jár 50-60-nal városban. Nyitott légszűrővel és Akrákkal jobb volt, de még akkor is előjött random, amin a 15 perces alapjáraton járatás (injektor-nullázás) segített. Vagy az sem..
Ha komolyan gondolod akkor felhívod!
Miért nem veszek nagyobbat?Egyszerű
Mert SMC-t akarok
körül-belül árra mit gondoltál ki érte?
milyen gondokra gondolsz? van valami betegségük vagy csak a szokásos "jajj ínyektor jujj ha az beszarik" ?
950 a legjobb, nincs gond az injektorral
Csak hétvégén fog menni, vidéken van a kabát.. Bal karja kopottas, előző tulaj csúszott vele, a RACING felirat sok helyen sérült. Nem olyan, mint a képeden, hanem ilyen: http://www.emoto.com/img/conso...
amúgy meg 990duke-ot veszel már egy 660smc árából vagy 950-990sm-et...