De ha a probléma megoldódik, és van pénze és akkor sem vesz, és úgy sír arra értem. Nyilván egy adott időszakban nincs motorja, de amint van lehetősége hogy vegyen és nem teszi akkor áll fenn amit mondtam.
Te is eladtad jó okod volt rá tudom én, nem is rád értem..
Csak pl haver osztálytársa eladta szomszéd faluból a gépet mert hogy kell csutkástelefonra a pénz... utána meg rinyál hogy jaj de jó XY-nak hogy motorozik.... szóval ez..
Voltam ma nézni egy gépet.. tudtam hogy nemrég voltak kiadások, így a motort nem is használta és nyilván lehet alkudni.. Egy százas lecsúszott szóban de nekem még így is sok volt, akkor mondta hogy hát azért szereti nem adja el mindenáron és hazajöttem.. utána még felhívott hogy még -50..
Sajnálom én is hogy már ő tukmálja rám a motort annyira kell a pénz Kicsit rossz is így, bár nem azt fogom megvenni mert nem fogott meg
Azért mondtam hogy Kitt nélkül az amit linkaska szerintem kivitelezhetetlen.
Itt is 710ccm beszélünk és közel sem hoz akkora nyomatékot mint amit ő mond oda már nagyon komoly beavatkozások kellenek.
Vicces az hogyha eladja a motorját hogy pénze legyen és sir utána?
És ha valami családi vagy magánprobléma miatt adja el a motorját amit szeret, de muszáj megválnia tőle?
2x Twin Air Luftfiltereinsätze
(der originale Luftfilterkasten muss uns zur Montage dieser Einsätze zugeschickt werden.
Falls der originale Kasten nicht zur Bearbeitung zugeschickt wird, können wir auch zum Aufpreis von 95,- Euro einen komplett neuen, fertig bearbeiteten KTM-Luftffilterkasten mitliefern)
Inkl. 2 Jahre Funktionsgarantie auf die Steuergeräte und einer ABP-Leistungsgarantie.
Wir garantieren eine Mehrleistung bei der SMC / Enduro mit dem Serienschalldämpfer von mindestens 10 Nm / 4,4 KW (6 PS) bzw. bei zusätzlicher Verwendung unseres Akrapovic-Hexagonal-Carbon-Schalldämpfers 15 Nm / 5,9 KW (8 PS) bei 4000 1/min. Je nach Serienstreuung liegen die Werte auch höher.
Mondjuk ebben a KIT-ben biztos van benne vezérműtengely is mert úgy árulják egybe laza 2300 euroért
Az öreg bömbi nekem is tökkéletes 80 ló 18 év de az álmom volt és hála az égnek megvalósult.Egészséges vágy van bennem egyéb motor típus iránt is de ez evidens azoknak,akiknek a vérében van az érzés.Én továbbra is endurózom de már 4 keréken azért majd csatlakozom egy endurós napotokhoz ha kiírod ide majd benézek
sajnos meló véget ért hónap végén, így én is próbálgatok kicsit üzletelni ezzel azzal,hogy gyűljön a pénz, nem akarok már egy 20 éves széttbarmolt motor vásárolni, most már szeretnék egy fiatalabb gépet amit megtartok , ahhoz pedig tőke kell,amit sajnos csak így tudok lassacskán elérni....
"Azért az is durva hogy az SMC-hez egy szövet sportlégszűrő, egy kipufogó rendszer, meg egy kis programozás +15Nm-t és 8-9 lóerőt ad pluszba"
Ezt azért te sem gondolod komolyan ugye?
Egy VDB Replikánál ami tökig húzott/ üzemórás SMC660 sem tud ilyen különbséget nyomatékban.
Alap SMC 69 a VDB 76Nm amit te mondasz oda már BigBore kitt kellene hogy 15NM plusszot kapjál.
Van aki nem olyan pro és próbálgatnia kell mi is jó neki Szerintem ezzel semmi baj.
Mondjuk ha legalább lett volna valaki akivel tudok endurozni lehet inkább megtartom. De így hogy csak aszfalton voltak haverok nem akartam leamortizálni a gépet.
De az hogy eladja a motort hogy pénze legyen és sír utána az tényleg vicces... motort csak másik motorért lehet eladni
Én nem sírok hogy keresek 525-öt és nem-e tudtok jót?
Lehet hogy 450 lesz az 525-ből. Talonban van az egyik barátomé és csak rám vár. De az 525 csak jobb lenne. Mért nem jöttetek " csapatni"
szombaton Pfürdőre jó kis extrém enduro verseny volt
az az első kanyar a váltó ami nem sebesség váltó hanem nyomatékváltó végáttétel ezek változtatják a kerékre érkező nyomatékot, itt nem veszteségek vannak mint a paciknál
sztem a hornetbe nincs több nyomaték keréken..(mint lc4be) miért lenne.. inkább kevesebb nem? főtengelyen mindig többet mérsz mint keréken.. vagyis sztem ez a logikus.. aztán most lehet hülyeséget írtam.. de lényegtelen az egész.. mert tök más a 2 motor.. nemhiába szokták SM el körbemotorozni a sportmotorokat kanyargós pályán és nemhiába löki ki a dugót az smc a hungaroring célegyenes végén.. míg a sportmotor megy még 38 kört.. :D majd hétvégén elmegyünk levi magyaregregy fele és körbemotorozlak.. csak az első kanyarkombinációt éljük túl
de ha kiszámolod akkor a hornetnek a kerékre érkező nyomatéka sokkal több mint a smc-é de tökmindegy lényegtelen mert két teljesen más motor teljesen más felhasználásra.
apád töke nemtud kanyarodni.. :D a hornet 56 Nm úgy emlékszek.. az lc4 is gyárilag vagy 60 és 5500 on leadja.. de kis kanyarokba nyilván fürgébb mint a hornet vagy akármelyik sor4 es de még a V2 nél is.. csak ugye felső tartományba már elfogy a nyomaték meg a lóerő is.. a nyomaték arra van h elérj 1 sebességet a lóerő meg arra h ott is maradj :P :D vagy h van ez..
Nem tudsz ajánlani egy jóképű 300-ast? amivel ellennék egy darabig