Hát éppen ez az!
Kissebb készlet nincsen? Mármint 690 SMC-hez 550-es?Hogy kimenjen a világból
Azért az is durva hogy az SMC-hez egy szövet sportlégszűrő, egy kipufogó rendszer, meg egy kis programozás +15Nm-t és 8-9 lóerőt ad pluszba
Én csak hengert meg dugót vettem, a főtengelyt én alakíttattam át Z csaposra. A KTM gyár 656 ccm-et hozott ki a kis blokkból, 102-es furat, 80-as löket, de kerámia főtengely csapágyakkal se ment 5-7 óránál többet...;)
Durva
Egyszer nézegettem ilyen Big Bore készleteket.525 EXC-hez volt azt hiszem 613ccm-es készlet, 625/640/660-hoz valami 730-as
Meddig mennének ilyen készlettel
azt akartam kihozni hogy mondod hogy mennyi nyomaték is van egy smc-ben... de azt nem tudod hogy amit a főtengelyen mérsz kb semmit sem érsz, az számít hogy mi hajtja a kereket... csak ezt mindenki elfelejti...
Levi hány kiló az a hornet menetkészen?És hány kiló az SMC?Baszhatod a lovakat ha a szerpentinen lábtartóval előrefelé beelőz egy tehetséges supermotyós Ja és ehhez még az a hatszázakárhány köbcenti se kell.Hiába a súly mindennél többet jelent.
húúú geci,ez már lehet jó,itt egy srác van (drz) azzal se lehet elmenni,mert inkább magába megy....
így tényleg nem hat ösztönzően hogy az ember gépet vegyen mihamarbb
Hát igen nekem nem kell várnom arra hogy legyen egy jó motor az apróban mert ez van itthon szeretem imádom és nem is kell másik.Azért van motorom hogy menjek vele és nem azért hogy értékként tekintsek rá.Persze én is nézelődök meg néha jó lenne másik de lassan belátom hogy nekem ez megfelel teljesen.Azt utálom mikor sirnak itt hogy keresnek 525-öst nem e tudunk jót vagy bármilyen motort.Minden évben másik motor azt sírnak hogy nincs mivel menni mert épp semmi sincs.Sokszor meg se szokják a gépet azt már adják is tovább de belepofáznak mindenbe mert nekik volt ez meg az de menni azt nem mentek vele.
Szoktam járni Sóskútra nagyritkán de mostanában a hétvégi egésznapos környékbejárós motorozásokat nyomjuk.Kinézünk egy hegyet a horizonton azt megpróbálunk eljutni odáig ami rendszerint sikerül is.Megmondom a frankót már unalmas a környék ezért járunk a gerecse,vértes,pilis környékén ahol még nem lőnek le a vadőrök.Szerezz a mocira egy cross kerékszettet azt mutatunk fasza helyeket a környéken
Sajnos lemorzsolódtunk mi is épp ezért mert itt is sokaknak a motor értéknek számított és szépen eladták.Sírni viszont szeretnek hogy milyen jó nekünk hogy megyünk csapatni.
Kissebb készlet nincsen? Mármint 690 SMC-hez 550-es?Hogy kimenjen a világból
Azért az is durva hogy az SMC-hez egy szövet sportlégszűrő, egy kipufogó rendszer, meg egy kis programozás +15Nm-t és 8-9 lóerőt ad pluszba
Egyszer nézegettem ilyen Big Bore készleteket.525 EXC-hez volt azt hiszem 613ccm-es készlet, 625/640/660-hoz valami 730-as
Meddig mennének ilyen készlettel
Ja meg petróbepriccolós rácsing karbi
Azért EZT vagy EZT igencsak bevenné a gyomrom ismét
És ezt 5500 fordulaton produkálja.
Sz*r képet csinál a telefon...
Egyenesben a legnagyobb ökör is tudja húzni a gázt
Kanyarban húzzad neki ne utána
Vehetsz te Bking-et is vagy akár egy Busát is, ha egy Simsonos külsőről körbemotorozik kanyarban
Vagy én a piros csepellel
Majd lesz, majd akkor pisloghatsz
így tényleg nem hat ösztönzően hogy az ember gépet vegyen mihamarbb
Szoktam járni Sóskútra nagyritkán de mostanában a hétvégi egésznapos környékbejárós motorozásokat nyomjuk.Kinézünk egy hegyet a horizonton azt megpróbálunk eljutni odáig ami rendszerint sikerül is.Megmondom a frankót már unalmas a környék ezért járunk a gerecse,vértes,pilis környékén ahol még nem lőnek le a vadőrök.Szerezz a mocira egy cross kerékszettet azt mutatunk fasza helyeket a környéken
Sajnos lemorzsolódtunk mi is épp ezért mert itt is sokaknak a motor értéknek számított és szépen eladták.Sírni viszont szeretnek hogy milyen jó nekünk hogy megyünk csapatni.