Ja és amúgy a forgalmiba/törzskönyvbe az volt írva a motorszámhoz hogy KTM600... Állítólag ez egy kapott azonosító amivel innentől át mehet eredetvizsgán. Hát érdekes Németből lett behozva elvileg
Ha jól emlékszem amikor én akartam venni az enyémet még akkor fentvolt 1.490-ért, 10 vagy 11e km-el és már akkor odavolt irva a hirdetésbe hogy fel lett újitva.
Aztán lett 1.3, 1.2, 1.1, majd a végén 990-ért hirdették.Már csak ezért sem azt vettem, mert aligha gyanús az 1.5 havonta -100eFt.
Passz!
Azt mondta az arc hogy nem azért vitte szervizbe hanem mert a berúgókar nem húzott vissza,és a szervizben mondták neki hogy ha már széthúzták akkor ezeket érdemes lenne kicserélni!(most nem írom le hogy mi van a szervizpapiron) Ennyit mondott a srác! De ki tudja hogy mi az igaz,nem is nagyon érdekel,a lényeg hogy én itthon kicserélem és akkor biztos hogy ki is lesz!
Ezt a 10.000km-et meg honnan vetted? Mellesleg a mai világban ki nézi a km órát vásárlásnál? Most őszintén?
Mit kaphatott az a motor hogy hajtókart meg főtengely csapágykat kellett cserélni 10.000km alatt?
Enyém most jár több mint 35.000-nél az új gazdájánál de semmi baja sem volt azóta se.
Extrák:
-EXCEL felnik
-MAGURA 28-as vastag kormány
-MAGURA hidraulikus kuplung
-UFO alubetétes kézvédők
-teleszkóp légtelenítő
rendszeresen karbantartott MOTUL 7100 10V60 olaj és szűrők 10 üó-ént cserélve. új fékbetétek, új tárcsafékek, A forgalmiban 12 KW szerepel, 2 személyre vizsgáztatva, plusz alkatrészekkel, gumikkal
Érdeklődni PRIVÁTBAN!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_525_exc_rendsza
mos-7145473
Kb. 1 perc célirányos kereséssel magad is kideríthetted volna hogy M26x1.
mennyit adnál érte?
De még mindig az a kérdés hogy milyen menet van a főtengő végén! Erre válaszolj!
Aztán lett 1.3, 1.2, 1.1, majd a végén 990-ért hirdették.Már csak ezért sem azt vettem, mert aligha gyanús az 1.5 havonta -100eFt.
Azt mondta az arc hogy nem azért vitte szervizbe hanem mert a berúgókar nem húzott vissza,és a szervizben mondták neki hogy ha már széthúzták akkor ezeket érdemes lenne kicserélni!(most nem írom le hogy mi van a szervizpapiron) Ennyit mondott a srác! De ki tudja hogy mi az igaz,nem is nagyon érdekel,a lényeg hogy én itthon kicserélem és akkor biztos hogy ki is lesz!
Ezt a 10.000km-et meg honnan vetted? Mellesleg a mai világban ki nézi a km órát vásárlásnál? Most őszintén?
Enyém most jár több mint 35.000-nél az új gazdájánál de semmi baja sem volt azóta se.
Smc 660(lc4) lendkeréklehúzót akarok eszkábálni! Az a menet ami a lendkeréken van az milyen? Tudja valaki a ponto méretét?
Üdv