Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

vitesd el vele eredetvizsgára, aztán ha ok, akkor át tudod íratni
szerintem most nem ez a lényeg hanem hogy mi ez a "motorszám" és hogy került az oda és hogy kaphatott így forgalmit
minek kell neked ekkora motor ?
Ja és amúgy a forgalmiba/törzskönyvbe az volt írva a motorszámhoz hogy KTM600... Állítólag ez egy kapott azonosító amivel innentől át mehet eredetvizsgán. Hát érdekes Németből lett behozva elvileg
Ez lett VOLNA... ha motorszáma nem lett VOLNA kicsiszolva
Na most ugrott a biznic
elküldtem a képeket
Érdeklődni: hoffmannotto@freemail.hu
KTM 525 EXC 2005, RENDSZÁMOS! ÁR:849.000 Ft

Extrák:
-EXCEL felnik
-MAGURA 28-as vastag kormány
-MAGURA hidraulikus kuplung
-UFO alubetétes kézvédők
-teleszkóp légtelenítő
rendszeresen karbantartott MOTUL 7100 10V60 olaj és szűrők 10 üó-ént cserélve. új fékbetétek, új tárcsafékek, A forgalmiban 12 KW szerepel, 2 személyre vizsgáztatva, plusz alkatrészekkel, gumikkal

Érdeklődni PRIVÁTBAN!

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_525_exc_rendsza
mos-7145473
Azért mielőtt eladod majd szedd szét újra, mert a leömlős végét fordítva raktad vissza!
Zsír,Kössz!
https://www.ktm-parts.com/3801...
Kb. 1 perc célirányos kereséssel magad is kideríthetted volna hogy M26x1.
szabb47@gmail.com az e-mail címem,ne offoljuk szét a topicot!
megnézem megvan-e még,Lc4-est nem szándékozom venni,ha veszek is,szerelni nem szeretném
mennyit adnál érte?
Menyibe gondoltad?
magyar posta oda is elér,gondolom
Ha jól tudom megegyezik! Jó messze lax!
ha megegyezik a mezei lc4-el,akkor nekem van lehúzóm
2011 év végén lett behozva! Nem tudom hol láttad akkor!
De még mindig az a kérdés hogy milyen menet van a főtengő végén! Erre válaszolj!
2011.07
Te mikor vetted a tiedet?
Ha jól emlékszem amikor én akartam venni az enyémet még akkor fentvolt 1.490-ért, 10 vagy 11e km-el és már akkor odavolt irva a hirdetésbe hogy fel lett újitva.
Aztán lett 1.3, 1.2, 1.1, majd a végén 990-ért hirdették.Már csak ezért sem azt vettem, mert aligha gyanús az 1.5 havonta -100eFt.
Passz!
Azt mondta az arc hogy nem azért vitte szervizbe hanem mert a berúgókar nem húzott vissza,és a szervizben mondták neki hogy ha már széthúzták akkor ezeket érdemes lenne kicserélni!(most nem írom le hogy mi van a szervizpapiron) Ennyit mondott a srác! De ki tudja hogy mi az igaz,nem is nagyon érdekel,a lényeg hogy én itthon kicserélem és akkor biztos hogy ki is lesz!
Ezt a 10.000km-et meg honnan vetted? Mellesleg a mai világban ki nézi a km órát vásárlásnál? Most őszintén?
Mit kaphatott az a motor hogy hajtókart meg főtengely csapágykat kellett cserélni 10.000km alatt?
Enyém most jár több mint 35.000-nél az új gazdájánál de semmi baja sem volt azóta se.
Kövi kérdése!
Smc 660(lc4) lendkeréklehúzót akarok eszkábálni! Az a menet ami a lendkeréken van az milyen? Tudja valaki a ponto méretét?
Üdv