na az akkor jó
mondtam hogy a vizpumpa is jó...én voltam az első aki zsiráf tesztelhette..de mondom nekem is tuti a cuccos...
bugic.
megrendeltem elfet formuláéknál..
majd holnap kiderül..elméletileg már átvették...remélem ugyan úgy gyári lesz mint a bárdi autóéktól ami jött..és akkor nem lesz hiba
Zsiráf, köszi a tuning EXC vízpumpát, eddig nagyon bevált
Aki ilyet használ, annak szerintem venti sem kell. EXC 525-ös is van a csapatban, az enyémen fele annyit sem megy a venti, gyári hőértékű gombákat használunk szerintem
Zarándög, Neked is köszi a féktárcsát, 10 üzemóra után is rajta van még a festék rendesen, tuti anyagból van!
Jó nagy hülye vagy mert már bónusz 8-ban vagyok és 12kw-ra kb 3000Ft fizetek évente.De plusz még a 4000ft telj adó inkább kivonom félévente az csak 5rugó
Én fizetgetem azóta is, de a rendszám a hátizsákban csücsül, úgyis csak leszakadna
Biztosításnál 7-es vagy 8-as motoros bónuszom van, azt sem lehet veszni hagyni
Nagyobb a lelki nyugalmam, hogy van hozzá (ha nem is rajta) rendszám, menet közben is fel tudom rá rakni ha kell, szárnyas anyákkal.
A gyöngyösi ocsmány i nem piskóta, az autómmal megkínoztak(genetikai hulladék).
Az eredetis talpnyaló lótifutia vitte(iQ fighter),hát nem volt semmi . A pusztavacsi ktm-et én is nézegetem tudsz valamit róla?
Nekem is 12Kw papíron mostmár hálistennek kilowatt alapján kell fizetni de én még 2évet a köbcenti alapján fizettem.Emlékszem első évben csak a biztositás 45ezer ft volt.Az átírás is ilyen árban mozgott.Ez kicsit luxus úgy hogy a rendszám a szekrény alján pihen.Mindegy mostmár azt a 2600Ft-ot kibírom félévente.
Az úgy tényleg csak nyűg. Ha csak terepre vettem volna én sem vacakolnék vele, de vegyesre kellett. Meg mondjuk a 12kW utáni adók nem voltak annyira megterhelőek
hülyének nézel ( ? ),tudtam ( vagyis gondoltam) hogy nem azt vetted, csak megnézte hogy mennyire nézed levegőnek a kérdező kérdését