Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Reggelt.Civakodtok hogy kell forgalomba helyezni én meg nem győzöm félévente kivonogatni.Tuti nem lesz többet rendszámos EXC-m.Ezt is csak azért tartogatom meg ha majd esetleg valaki olyan veszi meg aki aszfaltra vinné.Anno én is ezért vettem rendszámosat de bárcsak ne tettem volna.Emlékszem volt fent 2008-ban az enyém mellett egy 2007-es 525 Factory papírnélkül ugyanannyiért mint az enyém és csak azért nem vettem meg mert nem volt hozzá csak egy adásvételi.Bár leszarom hogy milyen évjárat meg hogy faktori e vagy sem de nekem a rendszám csak szopás.Arra volt jó hogy fizettem egy rakás pénzt ugye bizti átírás mostanában kivonatás és jó ha használtam 5év alatt 4hónapot az utcán
ütlek..
inkább cikizzük a martint meg linkast
biztos más a menete a te esetedben
na de ne OFFoljunk tovább
ezt nemtudom hogy van, mi nem kaptunk semi pótdíjat, vagyis nem emlékszem
dede az átírás annyi. a biztosításra mondom. hogy nem lehet "fedezetlen"
15nap határidőd van átiratni, nem ?
na ja ez volt a bibi.. nyilván te neked direkt így lett behozva, de itt nem jött számításba szerintem hogy papírozzák
mindegy nekem hol kötöd nem azért mondtam.. mások szóltak bele...
de aznap kell mikor megvetted vagy forgalomba helyezted vagy műszakiztattad vagy tudomisén mik vannak még vagy már elfogadják visszamenőlegesen? aki az lc4em vette mondta hogy mivel 5 nappal a vétel után kötötte meg, volt 300ft/nap vagy valahogy így
így viszont tabu ha ő kitöltötte a vevő felét, tépjétek szét és írjatok egy újat
miért kéne neten kössem, bementem biztositóhoz és ott kötöttem és nem volt semiféle bünti
ezt a motort ő az osztrákoktól hozta ugye dátumozott adásvételivel az ő nevére és használta x évig itthon anélkül hogy beregisztálta volna ugye... na most innentől én már ugye csak tőle vehetem meg, és akkor már más az eljárás (nem tudom már a pontos menetet)
hát ha neked bevált akkor hajrá nekem az olasszal csak a baj volt
én nem vagyok hülye, neten kötöm mindig....
Levi írta hogy bemegy a biztosítóhoz...
Ja, meg egyben....;)
nem értelek, megveszed a motort ha van egy kis esze az eladónak meg neked is akkor külföldi két nyelvű adásvételid van amin nincs dátum és a vevő oldala nincs kitöltve. Mi így csináltunk, januárban vettem a motort és csak márciusban lett névre írva. Na tehát megveszed kitöltöd az adásvételit kérsz egy időpontot nkh vizsgára és elmész biztosítóhoz kötsz egy biztosítást és lefoglalsz egy rendszámot majd elmész nkh vizsgára ha szerencséd van reggel megcsinálják, elmész aaa őőő kifizetni a reg adót és délután mész a rendszámért.

regadó meg van hogy melyik évjáratra menniybe kerül 1kW-ra ezt te is kitudod számolni neten. enyém 2004-es 74kW és a névre írással mindennel együtt volt 96ezer a rendszám. Nem bonyolult én ezután is csak külföldi motort fogok venni
on-line egybe.. ONLINE
Vagy kösd meg a neten keresztül on-line, és abban a pillanatban él a biztosításod....és nincs dráma....
és ha szombaton vetted akkor kapsz 2 nap büntit a biztosítótól..
eredetvizsga hol marad?
na meg itt ugye műszakiztasd le (nem mindenhol fogadnak rögtön)
stb stb... mindegy ez még bele is fér, de a nőci valami 170000-et emlegetett regadó meg mindennel (bár azt nem mondta hogy honnan jött ez neki) úgyhogy hanyagoltam a témát
DE, attól még lehet a motor jó vétel nyilván.
jobb helyeken megkötöd hétfőn a biztosítást és kedden mész papiroztatni
aha... de nem nálunk, ahol a 125ös apriliám forgalmijára 2 hónapot vártam az életképtelen ocsmányirodások miatt..
sok ügyintézés? Egy délelőtt alatt megvan minden papírja és a rendszám a kezedben. Na meg 90ezer kb
én is nézegettem... alapvetően nem a géppel volt bajom, hanem azzal az összeggel és sok ügyintézéssel ami a forgalomba helyezéshez kellett volna...
Fúúúúúú de zsír gép
Heló!
Énis infóznék,valaki tud róla valamit?

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_300_exc-7299623