ini.
ff lehet furogatni meg kalibrálni...1-2..izé eltáréssel...pl a 178asból egy 180ast azt egyzserű...de 185 ös ből a 187est már ...eléggé nehéz...
az alapjárat fúvókát meg belőni..hogy 38asból 40es lessz é..vagy42..45 hát az már nem annyira tuti megoldás...
igy hogy danival biznicelünk..igy meg ...az tuti..40es lesz..
már ha a dani nem izélte meg a fúvókát
nem lehet kitágítani a 38-ast?
valami szervizbe csak van fúvóka dörzsár, kb 1 perc a művelet
csak nagyon óvatosan forgasd mert 2 intenzív tekerés és már 50es is lesz
Sziasztok
Van egy KTM 300 as henger ahogy a képen látható membránnal szívócsonkkal hengerfejjel fúrásra szoruló állapotban eladó
Ha valakit érdekel jelezze.
lucky.exp.peter@gmail.com
706005816
Légyszíves segítsetek!
2010 -es SMC injektoros ha beindítom kb 1 perc múlva leáll ,ahogy a motor melegszik és esik a fordulatszám(autómataszivatós)leáll.ha már meleg akkor minden rendben.Hol lehetne az alapjáraton állítani egy picit?
Előre is köszi.
Amikor fúvókát cseréltünk nekem is csinálta..!
Kb. harmadszor szedtük szét, akkor vettük észre, hogy az úszókat összekötő kis T alakú lapkán amin van van a tűszelep! A "Té betű szárán" van a tűszelep (így írom hogy érthetőbb legyen) egy kis rúgós valamivel van lazán beakasztva..!
Nekem az volt a gond hogy a tűszelep alján a kis rugós drótocska ami téglalap alakúra van hajlítva és ugye az van ráhúzva a Té betű szárára na azon elfordult és így nem tudott lezárni!
Megigazítottuk és azóta tökéletes!
Hello olyan problémám lenne hogy amikor felteszem az kuplung oldali deknit akkor a motor nem akarja bevenni a sebességeket 5.-ig feltudom rakni de nem engedi vissza kapcsolgatni. Mintha valami kitámasztana de szemmel láthatólag semmi sem támaszt fel. Esetleg valaki tudna segíteni vagy valakinek volt már hasonló problémája ? (KTM MX 250 1986) Gyári állapotra akarom vissza hozni és most kapott blokk újítást és jelenleg ennél a dolognál meg akadtam :S
kicsit mintha vissazmanetél volna az időben ebayen lehet venni ilyen twinvallokat, de egyszerűbb ha itthon keresel,mert lehet találni itt az apróban is 20ért is.. sőt néha előfordul olcsóbban is
alubetétes kell lc4 re az jólmutat :P nekem volt ilyen műanyag mint amit zsiri mutat az tény h szebb de az udvarba eldőlt a motor és 3 ba törött bocsi zsiri nemazért mondtam tudod volágért se akarlak lebeszélni rola csak 1 tapasztalat volt :P
Sziasztok!
Erre tudna valaki valami okosat mondani?
Szóval az a helyzet, hogy dugó csere volt a KTM-embe, ma raktuk össze, be is röffent, DE az úszóház alján lévő túlfolyóból folyik a benzin...:(
ini.
ff lehet furogatni meg kalibrálni...1-2..izé eltáréssel...pl a 178asból egy 180ast azt egyzserű...de 185 ös ből a 187est már ...eléggé nehéz...
az alapjárat fúvókát meg belőni..hogy 38asból 40es lessz é..vagy42..45 hát az már nem annyira tuti megoldás...
igy hogy danival biznicelünk..igy meg ...az tuti..40es lesz..
már ha a dani nem izélte meg a fúvókát