még a 12 sem olyan reális, mert ugye akkor majd 100as átlag van, azt meg nem könnyű tartani, szerintem ott valami hiba van
persze csak akkor ha a ktm is úgy gondolkozik mint egy átlag vidéki
Egyébként igazad van ebben, nekem is fura hogy csak ennyit mutat.
Holnap lemérem hogy nem e túl lassan méri az időt.
Még ha 12 óra lenne benne akkor reálisabbnak találnám a dolgot.
Hát pedig ennyi van benne, ha megmozdítod a motort számol az üzemóra számláló másodpercben, ahogy megállsz vele leáll a számláló.
Mióta fel lett újítva 0ról kezdte és most 6 óra 10perc van benne, kilométer is 0ról indult és 1100 van most benne.
Sikerült a lánckerék mögötti szimering cseréje, nehéz szülés volt kibányászni, egy skf, szimering került a helyére! Úgytűnik a probléma megoldódott ezzel már nem szivárog az olaj!
Köszönet mindenkinek!
Nem tudja valaki hogy FCR41-es karbi befér-e az 525 EXCbe? Csak az önindító miatt kérdem, az eléggé közel van a 39es aljához is. Mert a torokméret mindkét oldalon megfelelő.
Valamint átfúvókázva jó a motorhoz? Csak mert az 525SXben 41es van elvileg, gondolom ha úgy alakítom ezt akkor ezzel sem lesz baj (már ha belefér)
csak annyit szerettem volna ezzel mondani,ha már tőlük veszem,ők csinálják meg,és minden gyári,akkor jó lesz.legalábbis ez a garancia a minőségre,de nem így lett,sajnos.Egyébkent akkor miért vállalták be,mondhatták volna ,hogy ők sem tudják különbül megcsinálni mint én,és mentem volna dekoroshoz.ebben valóban hibáztam,csak túl drága tanulópénz volt.amúgy ment a mail.
persze csak akkor ha a ktm is úgy gondolkozik mint egy átlag vidéki