ha nem szóltok hozzá megunja
nem azonnal de megunja előbb-utóbb(minél degeneráltabb annál később)
szóval úgy kell tenni mintha nem is lenne, bármit ír figyelmen kívül hagyni
ennyi
Perselyes a henger - szerencse... és motorszám alapján 2003as a motor :)
Tudom, hogy a nikaszilos hengereket nem lehet fúrni, ezt már valaki perselyezte...
na most hogy mondod..
13 év után én is felfigyeltem erre..
de csak hogy mondtad aznap..van is.. magasról fosom le azt a hangot..az azért van mert a kuplung nem tud szétooldani 100%ban hideg olajnál még képes az enyém le is folytani a motort..
dehát full hideg olajjan lnem kel lelindulni..
szóval csattan egyet mert forgatja egymás t a két lamellasor.. oszt lyaúnapot...
az a fontos ne dobja ki pontossan vátson.(kuplungal és gázvissza.. raceloknál van hogy nyélgáz kuplungcsipés.. na ot osz kap a váltó ..onnan nem is kell motor...
szóval hagy a picsába ne foglalkozz vel.. üresbe meg gurulás közbe szotam rakni...va gy leállitom és úgy..
ha ennél husabergel.. a régebbi 2005 na ott azt olyan a váltó mint a bot..váltani lehet azzal is ..de finomságról ne is beszéljünk
nem aclélpersely..mielött le hüjjé-ik izé--
vasöntvényből van..mégpedig abból a fajtából ahol a szénatomok nem lemez hanem gömbgrafitos formában vannak jelen.
jani..tudod én itt a fórumon.,.sokszor .. csak vickelek..
de ezek szerintem látszanka mikor..
más trolllyával ékeskedlyne a faszom..csak tetszik hogy olyna szép állapotú
melyik videómat láttad.. a lyuhtúbos-sokat..vagy csak a sportmotorosokat
a lyuhtúbosokon vannak Dúrva ..hárd core vidiki is...mikor üvöltök hogy hÚZZad már azt a qrwa gázt
Arnold! Olyan motor nincs, hogy 125 EXE...ez a henger, pedig már nem nicasilos, vagy gyárilag sem volt az. Legalábbis a kép alapján perselyezve van...Újra kell perselyeztetni, alapméretes dugóhoz...
Ha gondolod tedd a galériádba, csak ne hirdesd mert abból voltak itt már bajok! Láttam a videóidat ügyesen nyomod, de azért ez a motor is kap ám rosszat is!
ki kell tartani az áraát. . de pár év múlva úgy is olcsóbban adja tulaj..mikor rályon hogy 1 misiért nem 8 éves gépre várnak az népek...
de ki kell tatani..különben nem veszik komolyan hogy te komolyan 7 számlyegyet gondolsz..komolyan
pl ha adok 100.ezret..az hat.meg egy ötöst..az már 7 számjegy 100.000+5ft azmár ..az már 7 nEEm?
1..2...3..4...5..6..7..bakker..megyek is érte
az fÚrcsa vÓna ha ezelke a nikaszilos cuccokon fúrással tudnál javitani..
ezekszerint te még kezdő vagy motroszereléses témában
ezek nikaszilosak.. kb1986tól...ezeken dugót lehet cserélni..1 százados különbségéretekkle..vagy 3-4et..osz csókolom
javizani tudják..kb kb 80.000 dugó nikaszilozással..valahol olaszb vagy hollandba.
de.
nem egyet javitottak ithon úgy ...hog acélperselyt raknak bele..egerben is van meg még máshol is..
profi munka..dugót küld el..az újat és azt egyből bele is fúrlyák.. illesztve..
de..h a régi dugód nem sérül nem gatya..még az is lehet hogy új gyűrűvel a régi dugódhoz csinálnka perselyt...na az a legolcsóbb..még használ6ó megoldás...
mert kb 18-20ezerért megperselyezik..+gyűrű ára..
az azért van hogy 2003 eikszcére 2000hengert hoz..mert van hogy tbb évig is ugyan azon alkatrészek kerülnek a gépekbe.....vagy a te 2003nak hitt géped.. lehet kicsit öregebb...de az nem lényeg...az a motor a tiéd..azt kell megjavitani..
gó
A kérdésem ehhez kapcsolódna...
512.30.005.000R van a hengeren, amire ha rákeresek 2000es 125 EXE-t ad, viszont a motorom 2003-as EXC. 53.95-ös dugó volt benne, viszont sokat kell fúrni a hengeren, hogy eltűnjön a sérülés, így necces, hogy van-e ekkora túlméretes dugó...
Valaki tudna segíteni, hogy milyen dugattyút rakhatnék bele?
nem azonnal de megunja előbb-utóbb(minél degeneráltabb annál később)
szóval úgy kell tenni mintha nem is lenne, bármit ír figyelmen kívül hagyni
ennyi