Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez igaz, arra adsz ki pénzt, amire akarsz. (pl az én MAKULÁTLAN RENDSZEREMRE nem adtál, ami a mai napig 130 000-es áron kapható, HA VAN EGYÁLTALÁN ELADÓ) Nincs harag, jól mutat/dolgozik az enyémen... :)

De Te sosem akarsz kiadni egy kanyi vasat sem: minden egyes alkatrészre a fórumon mindenki előtt kérdezgetsz árakat, majd nem veszel semmit (sosem), akkor az előbb-utóbb nem csak nekem fog feltűnni...

Másrészt meg kellene tanulni, hogy ami hozzáad a motorodhoz, annak ára van (amit nem vagy hajlandó megfizetni), a gyári dolgoknak meg nem (pl a gyári Mikuni karbi, ami csak szerinted ér 35 000-et).

ennyi...
köszi a választ azért érdekelne az átmérö meg a hossz mert a mostanihoz viszonyítanám h h nézne ki a motoron
attól h te a szaros akra dobodért kértél 90 ezret +az ÉN gyári RENDSZEREM (kb 120 nál járunk) és kinevettelek attól ezt megvehetem nem tóni? feltételezem érdeklődni szabad hisz csak meggondolom mire adok ki 40 50 ezret :)
vagány gyerek ez a vadoo..
gyenge játékos?
úgyse fogja megvenni, csak túráztat...
Írtam Emilt!
http://www.kepesmotor.hu/onroa...
ennyi csínz!
személyesen biztos nem tudod,vagyis nem akarod megnézni,mert a fórumozók 80 %-a Pest vagy Pesttől 200 km-re lakik,na én 350-re Mivel Lc4-en volt,biztos neked is jó lesz,feltéve ha arra kell,megvan hozzá az összekötő cső is,de amúgy 51-es kb.
Hosszat nem tudok mondani,de ha ezek után is érdekel,akkor a számomat megtalálod a hirdetésben!
Köszönöm szépen a segítségeiteket, sikerült mindkettőt levennem!
Egyben vagy bontásra. Emilcím adatlapon
mennyi péz? személyesen hol lehetne megnézni? 1 átmérőt meg 1 hosszt tudnál mondani?
ha esetleg valaki Lc4-re szeretne vásárolni dobot,ez eladó lenne
1-es pisztollyal nem érsz semmit. 2-3-as pisztoly, és leesik magától...
Ha jól megnézed a futógyűrű belső felén van 1 kis horony oda teszed rá a két félből álló csapágy lehúzót és lehúzatod. A gyár ehhez 1 célszerszámot ír egyébként elő. Ha nincs lehúzód akkor lánghegesztő pisztollyal megmelegíted és szinte magától lejön. A csapágyat a házból csapágykihúzóval veszed ki de bele kell előtte tenni a futógyűrűt. Ha esetleg kiszedésnél a blokkot melegíted hőlégfuvóval az sem gond de magától így sosem jön ki mert mire a blokk felmelegszik addigra a csapágy is. Még 1 tanács ha ezeket nem tudtad vidd szerelőhöz úgy olcsóbb lesz! A manualban a belső leszedésre a 16 os a csapágy kihúzásra a 10-es szerszám való!
Melegítettem gázlánggal, a gyűrűt, csak az a baj, hogy elviszi a hőt az egész...
Hegesztettem rá két anyát (persze letakartam a szimering futófelületét, meg a kúpot) csináltam hozzá lehúzót de letört a hegesztés... Nem épp hegeszthető anyagból van a csapágy...
arni...
mind a két megoldás működik és el si fogadott.

a hegesztést azt ne eröltesd...mert ha kicsit is nem ..akkor ott károk lehetnek.... a felszel belevágsz olyan hornyot hogy lehút6od...
de ha h nem vagy magadban biztos inkább először egy olynanal csináltasd aki már...
Ha a blokkot hőlégfúvóval melegíted a csapágy külső gyűrű nagyon kis erő hatására szinte kiesik. A belső gyűrűt ha nem lehet megfelelő lehúzóval levenni, meg lehet próbálni gyors melegítéssel a gyűrűt körben. Ha gyorsan melegíted akkor csak a külseje tágul és szinte leesik a saját súlyától. Ide a meleg levegő nem biztos, hogy jó, a gyors melegítés miatt. Vékony gáz lángot rövid ideig,gyorsan.
Ahhoz egy körmös lehúzó a legjobb,bele vágsz ügyesen a főtengelyen lévő gyűrűbe flexel hogy ne ugorjon ki a lehúzó....vagy ráhegesztesz valamit..5-6 csavart..azt már meg birod fogni..
ezt biztos kezű ember csinálja nehogy össze vagdald vagy ha ráhegesztesz valamit előtte ragaszd le vagy húzz rá valamit a tengelyre..
blokkból meg egy megfelelő méretű dugó kulccsal..persze rendesen felfektetve alátámasztva a blokkot..üsd ki
Srácok Ti hogy szoktátok levenni a főtengelyről az NJ206os csapágy belső futógyűrűjét, illetve a blokkfélből a másik részét?
Utánpótlásnevelés:
nem kötekedésből írtam azt nem is olvastam h használhatatlan de az 50 akkor is kizárt sztem..
"(használhatatlan dugóval és hengerrel)"

És ugye ez az amit bevallanak, ki tudja mi minden van még rajta ami szar (maguktól azért viszonylag ritkán mennek csak úgy tönkre)...ennyit arról hogy működőképes, zsenikém...
de ha tudsz 50 ér tényleg működőképeset akkor számot kérek mert megvenném.. a karbiba most vettem 1 súbertűt meg 1 tolattyút 10 ezerért .. és lenne még mit kicserélni.. keverék állító csavar 9ezer.. és akkor 20 nál járunk a karbinál 2. tételnél.. :D
tudod mit kapsz 50 ezerért manapság? siófokon 1 olyan lányt aki kiabál éjjel a sétányon h SZEX? na azt megkapod 50 ér de nem 1 működőképes lc4 blokkot amin csak a mikuni 35 ezer.. :SDA