valószínüleg többet volt használva közúton is...
nekem a bergeben 5000km és 162óra volt, 450esbe 6600km és 231óra, volt 250esbe 6300km és 264óra... ezek endurós adatok,itt utcán nem mentek ezek a motorok hosszútávon
Nem lenne egyszerűbb leírni hogy merre kell tekerni hogy keményedjen, a gyári beállítások meg vannak, de egyszerűen akkora zűrzavar ez a fordító hogy nem lehet kivenni ezt a részét!
Köszönöm szépen ezt a remek választ, az a helyzet hogy a szerviz manuallal sem vagyon nagyon kisegítve mivel annyira nem pró az angol nyelvtudásom a google fordító meg eléggé töri a nyelvet... Linkelj egy Magyar nyelvűt aztán nem teszek fel több kérdést...
Nem nem lehet keményiteni.A WP egy olyan speciális kiadása található meg az összes LC4 tipusban, amit a gyárból kijövő motorokon utólagosan csak puhitani lehet
Cementet vagy 0.5-ös sódert kell beletőteni osztan jóvan
Tőccs le egy manuált, sok kérdés megválaszol azonnal
Van valakinek valami jól bevált futómű beállítása lc4,smc-hez? A hátsó rugóstagot sikerült a szájízemre hangolni de az elsőt még meg sem próbáltam, inkább nem tekergetem el addig amíg nem vagyok teljesen tisztába mi mit állít! Szóval ti hogy szoktátok tekergetni? Lehet rajta keményíteni esetleg valahogy?
Ktm féktárcsát keresek. Ilyen van most a motoron, kb 142-es osztókör. Érdekelne leginkább 300mm esetleg 260mm méretben..
Nagyon köszönöm.