EXC karbi fúvókázásához van valami táblázat? JD Jetting vagy Dynojet szett megérheti az árát? (mondjuk nekem valszeg nem, a tengerszint feletti magasság max Mezőföld-Bakony mértékben változik, így nem kéne sokszor cserélgetni)
na .
az a szitu...ha valaki itt tanul szerelni..mert sajnálja a lóvét szerelőre
az ne rendelgessen ötszáz ft szimeringet...2000ért
amúgy a kht magyar porvédős amit a kerékcsapágyhoz szok rakni...32x47x7 az 211ft számlával 1ütt/db
vitonos nem biztos hogy jó mert at olybá erőszakos hogy van hogy megmarja a futamot.. bár ez edzett acél szimering futam de akkor is előferdülhet....
a két szimering között az szok lenni hogy vagy fémházas ..vagy sem.. de amúgy meg minden szimering...fémházas..csak van amelyiket kivülről gumival lelocsolják..és eltakarjaa fémet a szem elől..illetve ezáltal könnyebb a felhelyezésea mint a ÓBé tamponnak ..a fémházasnak mondott szimeringek erőszakosabban tartják magukat a helyükön...
amugy ez ott biztos fémházas
ez mind lófasz..
csak az a fontos mikor teszed be a szimeringet kend meg az ajkait...!ne szárazon rakd össze
Végülis, teljesen ésszerű 2 db 500 Ft-os szimmeringet 1450 Ft-ért házhoz szállíttatni, ahelyett hogy bemenne az ember az első csapágyboltba és a polcról a kezébe adnák...
Köszönöm szépen a segítséget ismét, két féle van 32 x 47 x 7 BAUMSLX7 407132 FPM Simmerring™ és ez 32 x 47 x 7 BAU3X2 Simmerring™ mi lehet a különbség? Szerintem megrendelem mindkettőt aztán kiderül...
pl ez a 32x47 x7 ez a kerékcsapágy szinmering mlérete is ..a dhádtcshó é..az első az 35x47x7
simán jó bele hagyományos szimering is ..de ha vitonossat vesze lebe vagy ft szimeringet az azért erősebb többet bir.. és az nem árt .. ft az vagy 1500ft..vitonos sem sokksl drágább de mondjuk z oda tök felesleges...
ft...forint...vagy szimeringeknél..fhő tengely...szimering..Hö
Szerintem a KTM kereskedés a legjobb hely ahol keresheted az se kizárt hogy a méreteit felírva bemész egy csapágyboltba vagy valami olyan helyre ahol sejthető hogy van szimering (szóval a virágos meg a papír írószer nem a legjobb ) és megkérdezed, aztán elmondják hogy van-é vagy nincs
Köszi, holnap utána járok
Milyen az EXC ?
korrekt srác és eredeti a cucc
Valaki rendelt már innen láncot? http://www.kepesmotor.hu/lanc_...
Eredeti DID-et forgalmazhatnak?
az a szitu...ha valaki itt tanul szerelni..mert sajnálja a lóvét szerelőre
az ne rendelgessen ötszáz ft szimeringet...2000ért
amúgy a kht magyar porvédős amit a kerékcsapágyhoz szok rakni...32x47x7 az 211ft számlával 1ütt/db
vitonos nem biztos hogy jó mert at olybá erőszakos hogy van hogy megmarja a futamot.. bár ez edzett acél szimering futam de akkor is előferdülhet....
a két szimering között az szok lenni hogy vagy fémházas ..vagy sem.. de amúgy meg minden szimering...fémházas..csak van amelyiket kivülről gumival lelocsolják..és eltakarjaa fémet a szem elől..illetve ezáltal könnyebb a felhelyezésea mint a ÓBé tamponnak ..a fémházasnak mondott szimeringek erőszakosabban tartják magukat a helyükön...
amugy ez ott biztos fémházas
ez mind lófasz..
csak az a fontos mikor teszed be a szimeringet kend meg az ajkait...!ne szárazon rakd össze
simán jó bele hagyományos szimering is ..de ha vitonossat vesze lebe vagy ft szimeringet az azért erősebb többet bir.. és az nem árt .. ft az vagy 1500ft..vitonos sem sokksl drágább de mondjuk z oda tök felesleges...
ft...forint...vagy szimeringeknél..fhő tengely...szimering..Hö