Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szívesen! Közben eszembe jutott hogy csináltam olyat amiben képek is vannak,azt is mindjárt átküldöm.
nincs is olyan hogy fékolaj
Itt is van, köszönöm!
Ment mindkettőtöknek!
etz251@freemail.hu
én is kérhetném? dorikex@gmail.com
"címet"
Ha kell akkor adj egy emil címímet,és átküldöm.
Neked van ilyen fain magyar nyelvű KTM használatid?
Mesterszállás, laposracer@freemail.hu
Tel: 70/385-9600
Van neki bontott is 20 körül, új meg asszem 30.
SZerintem el is postázza, de elég érdekes egy tag.
Először meg kéne tanulni különbséget tenni a FÉKrendszer és a HIDRAULIKA rendszer között...de a 99%asse tuggya mijjen rendezvényen van.
Megnézném azt a marhát amejjik felforralja kuplunghasználattal motorkerékpár kuplungrendszerében az igazi,jó minőségű HIDRAULIKA olajat...mikor a nagy rakodóképekben sem forr fel egész napos használat alatt...pedig ott aztán van terhelés és pár fokos hőség a rendszerben.
A gumialkatrészeknek valóban nem mindegy hogy melyik rendszerhez vannak legyártva...de általában a gyengébbek kedvéért szinte minden motorkerékpárnál RÁ VAN ÍRVA a fék-és kuplungfedélre a hogy MI kell bele...milyen minőségben.Az olajos flakonokon szintén sok információ van...
De azt ugye ÉRTELMEZNI is tudni kellene-kéne...és itt kezdődnek a gondok és a csodálatos hozzászólások.
Dehogy fakadok...csak röhögök rajtad...azt gondoltam okosabb vagy attól hogy bedőlj ekkora faszságnak amit írtam a napraforgóolajjal kapcsolatban...és még ki is fejted bazmeg hogy mér nem jó...meg okoskodsz itt mindenféle forrásponttal meg egyébbel,tök feleslegesen...mikor a leghüjjébnek is nyilvánvaló hogy a napraforgó olaj csak rántotthúst sütni jó...semi köze a a se a fékhez se a hidraulikához:)
Lehet hogy van fogalmad pár dologról...de az észjárásod olyan sötét mint a hétéves fékolaj...vagy mittudom én mi:):)
heló!
Tudnátok nekem segíteni hogy hol tudnék 2003 sx 250 2t -hez kormányon lévő kuplung munkahengert találni? mert a bolti új ára 60e körül van!
előre is köszi
Boldog születésnapot itt is Giraffe64!
lehet kipróbálom azt is... úgy is cserélem minden tavasszal a cuccot
én idiótán vezetek azért kell a fék
lejtmenetben(jó lenne felfelé is) kikapcsolom a motort és sebesen suhanok mint a szél.....és olyan halkan is(már csak azt a kurva láncot kellene leszedni aztán tényleg csend lenne)
aztán ilyenkor kell a fék sűrűbben
az xr elejével nincs gond ott nem fém a munkahenger de a hátuljába fém van, hiába van ott az a hővédő cucc sikerült azt is megforralni
az xt meg olyan amilyen annak gyorsabban kifektettem bár abban nincs extra hővédelem
lehet csak sofőrt kellene cserélni
Hali!

Beszélj vele http://www.jofogas.hu/gyor_mos...
én tőle vettem kb. 1 hónapja akkor még volt neki 3 db új és használt egyaránt.
Gyárilag DOT 5.1 van benne,és a könyv azt írja hogy ideiglenesen hozzá lehet tölteni a DOT 4-et.....ez szerint nem veszik össze a két fékfolyadék. Persze aztán majd cseréld le az egészet.....viszont nem eszi meg a gumit benne.
ez jol néz ki...
na látom Viktor már leirta...
hátsofék-nél jo megoldás ha teszel bele olyan fékbetétet aminél van egy azbeszt betét+ acél lap... azok nehezebben tudják átadni a hőt a munkahenger dugojának

ha valamenyire még megmarad a jelenség , akkor olajcsere,
komolya.. lyapánoknak is bejön...
ne aggódj ..gondolkodtam rajta de az akkor már nem kártélyem lenne

igen 2200ft ért van agyári.. amit ismerőseim éves szinten cserélnek mert megég nekik is ...szóval attól még a molos mostani olajam is jobb...
amúgy nem szab bántani a dolgokat.. qplung hiszt a hosszú egyes és a 111 ewgy kilóm miatt is jobban érinti a gépem mint a többi 300exc amin 70kilós a rálydel ..persze hogy nem fornak meg...
hát akora sullyal a hátamon.. hát észre sem venném hogy megmásztam egy hegyet...
ugyhogy majd ha 111 kilós nagy margák lesztek .. lesz összehasonlitási alap. ..
de hát ezzel kell boldogulni az 525neknek...és teszi is ...

már van 1500éert is a 0,75 decis magura...
van molos is 1300/liter
van 500-1500ig /dl a sHÍmanó..
és most szerintem a legjobb lesz...
árban és forrásponti hőben sem rosszabb mint a shimono..ez az total lhm plusz.. ami még nem is hidrofób!

de a lényeg.. csak azé mert floriollal főz otthon anyu..azért még nem kll mindenhova kipraúbálni...pedig arra is réá van irva..összetevők:napranéző(forgó )..magyarul szotyipréselésből adódó..növényi könnyek
pl tegnap is az kellet a makaróni szószhoz.. a hygmát megpirongatni..
mondom jó a cucc..de ktmbe..


dot 4es hejettesitésével vigyázni...
szalinak.. egy fél motorozás után cseréltük le egy nóném benzinkúton..mert nem volt fék.. valami semmi márkályú dot 4re.. és azzal meg volt...
nem akarok hazudni..de azt hiszem az is 5.1 volt és nem sima 5
de majd mindenki a maga bőrén tanul...
vagy megokosodik a haszontalan idegenek által felfirkált 50% hogy jó tanácsokon...
mert vagy beválik..vagy nem...de az biztos...
Mennyit variáltok Tegyetek fel bowdent
Én anno ezt használtam a KTM blokkos quadomon...na ez a kuplung forrjon meg...
Igen, a fékfolyadékok a levegőből is magukba szívják a nedvességtartalmat, ezzel rontva a minőségüket. Ezt kiküszöbölendő tartottuk ezeket a folyadékokat úgynevezett "nitrogén-párna" alatt.