Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor hogy ECCERŰBB legyen:
Senki nem mondta hogy egyenértékű, mivel nem is egy tipusról beszélünk,pl autóknál sem egyforma a szervízperiódus,se olajcserénél se vezérmű cserénél,még adott márkán belül sem.
Ugye nem bonyolult?
Annak a hüjjének pedig aki a vasgolyót is tönkreteszi teljesen mindegy...
Pedig van olyan LC4 ami megfutotta a 60-70 ezret...elhiheted.
Az üzemórázásra vissztérve:Csak azt akartam sugallni hogy ki lehet tolni az élettartamot nem kevéssel, kis odafigyeléssel,hozzáértéssel.
Nem fóbia ez hanem tény!
Most amiről te beszélsz hogy elmegy több száz üzemórát nem egyenértékű azzal amit mondanak hogy az LC4 meg elmegy 70 ezret megbontás nélkül.
Tudom én is hogy EXC 520ban is van olyan amiben 20 ezer kilométer van és még bontatlan.
De az akkor sem 70 ezer, te már hallottál olyan bergről ami 30 ezret elment megbontás nélkül?
Akinek az számít hogy sok ezer kilométert elmehessen szervizelés nélkül annak jobb választás egy 625/660.
Aki meg igazi adrenalinra vágyik annak ott a Berg, csak sűrűbb szervizeléssel.
Haggyátok már ezt az üzemórás faszságot...NEM ott van a különbség.
Ez az üzemórázás már tiszta FÓBIÁVÁ,MÁNIÁVÁ nőtte ki magát...
A Berg valóban "kényesebb",és könnyebb,de ha jól meg van csinálva,normálisan használva, rendbetartva, éveket, "üzemórák"százait el lehet vele menni gond nélkül.
Tapasztalat szerint veri a 625-öt és 660-at is...nem csak a 650-es de még egy jó 550-es Berg is.
Ha egy FS650re gondolsz akkor természetes hogy nem tud annyit egy SMC 625/660.
A Berg egy üzemórás versenymotor amire lámpát raktak, jóval könnyebb, erősebb mint egy nem üzemórás 625/660.
képeidből ítélve,gondolom azért vannak feltéve,mert már jártak a kezeid alatt
a 625 ös és a 660-as bírt olyan teljesítménnyel,mint a berg? vagy alatta maradtak?
AS szabvány...Ahogy Sikerül...igazad van.
Elsősorban MAGADNAK bizonyíccs...Ne másnak...de NE hitegesd magad.
Jahh! Relé (relay). :) És, merrefelé van? Nagyon szép vidék!
nem bemutató. nincs mit bizonyítanom senkinek se, megyek ahogy kényelmes
Mikor leszen az bemutató?
160nal.biztos nem,..mert az szabálytalan waÚna..autópályán 130..autóuton..110 ..
egyéb úton kilencven
erdőbe csak! egyéb út van..ott még sokszor a közelében sem vagyunk a megengedett 90 km/h nak..mégis a halál félelem az ott van
Antenna,telekomunikacios atjatszo..
te még mindig hülye vagy hogy más szövegét idézed hozzám de már megszoktam amúgy továbbra is meg lehet nézni ha ennyire nagyon tudod
über kafi helyek
Budapest-siófok...százhattvannal ELLCÉNÉGGYEL...és még KERÉKEN is...de HOL maradtak a kanyarok? Hisz az az ÉLET..meg a ZEGGYKERÉK.
Ott NIX kanyar AUTÓBÁHHNN!
Mi az a Relle?
Szóval ha én csak városban normálisan használom szervizeket időben elvégezve rengeteget elmegy!Ez a 60-70 e km nagyon jól hangzik főleg h az enyémben 27 e van!
Köszönöm a válaszokat !
és az mitől van,hogy a 640-esbe letörik a lendkerékről a mágnes?
akkor remélem megint legalább ennyit elmegy hiba nélkül
remélem az EXC-m is lehúz legalább annyit mint eddig különösebb gond nélkül
amikor hívott tökéletesen meg volt vele elégedve
én is remélem hogy sokáig húzza jó ellenpélda lenne annak, aki levegőért kapkodott mikor azt merészeltem mondani hogy 39000km-el eladó.. erre ő már sipákolt a felújításról
Szerintem az én régi 625-ösöm első 37e km-ére is elmondható hogy ki voltak használva a képességei (EC futamok, földutas ámokfutások, futárkodás, külföldi túrák, több km hosszú egykerekezések). Aztán volt egy második tulaj, akiről nem tudni szinte semmit, de a km-órát azért jól kicserélte, mert amikor én vettem, 13e km-t mutatott. Aztán még én is motoroztam vele kb. 5e km-t, amikor szétment benne a váltó egyik tűgörgős csapágya, "kicsit" megigazította a blokköntvényt is több helyen, meg telecsinált mindent fémreszelékekkel.
És mégis, ekkor még se hajtókart, se vezérműláncot nem kellett cserélni, csak dugattyút, meg csapágyakat.
Bízzunk benne hogy nem, az lenne a legjobb ha elmondhatnánk róla hogy kemény igénybevételnél is simán bírnak 70 ezret.
az én motoromat (LC4) állítólag az első tulaj 2 keréken nem igen használta (olyan 10ezerig volt nála kb)
a második "túrázásra" vette, aztán jött a "külföldi meló" duma és hozzám került
én is volt sokszor hogy 150-160al mentem egyenes részen huzamosabb ideig (pl Bp-Siófok és vissza) a végére még a kerekezés is majdnem ment, de mire belejöttem eladtam
úgyis szól az új tulaj ha szétesne.. de csaknem
azért pocskolni nem kell világnak..most sem.. de pl megnéztem pontossan...egy decivel 2 szer biztos le lehet cserélni az olajat..mert igy hogy más volt a szine..igy nagyon látszott mikor ér el.. és még két kistartály sem kellet..mikor azul már zŐden fluÓreszált a csőből
de azért vagy 3 szor átmosattam hogy tuti legyen...
és mondom másfél óra pengetés homokban... és a tartályban tomi-zŐd(fluór)ződ maradt az olaj

ugyhogy ezt is ki lehet pipálni...amúgy a kuplungot is nagyon kifinomultan működteti...fulla határozottan ugyan ott volt a nyomáspontja is...

szóval flora olajat félretéve..
0,5re a trélyfával..ez lhm ez jó nagyon
na mesélj..ha már magadhoztértél..milyen volt lupenben..
race...
környezet...
thály....
szervezés...
zsirapá
d....