Abban egyet értünk szerintem hogy pontos "diagnózist" csak bontás után lehet megállapítani! Valóban én vagyok a hülye hogy ilyen kérdéssel fordulok egy KTM forumban egy KTM-mel kapcsolatban hozzátok mert nyilván nem azért van ez a fórum hogy az embernek ha kérdése van választ kapjon! Szépen körberajzolódott számomra hogy ez a fórum azért van, hogy hogy az itt lévő KTM tulajdonosok 2X annyi energiát fektessenek mások oltásába, ahelyett hogy adnának egy egyszerü választ: " Ezt igy megállapitani nem lehet igazán mindenképpen szét kell szedni belenézni!" Nem vagyok sötét parasztgyerek Borsod megye egyik eldugott falujából aki irni is éppen hogy tud! Értelmes ember vagyok aki érdeklődött! Semmi gond lehet ezt igy is! Peace mindenkinek!
mért gondolod azt hogy felteszel ide egy a te fogalmazásod szerint "troll" kérdést...- jajjajjj segicsetek nincs a 24 éves aznap vásárolt krossz motoromon alapjárat, valaki mondja meg mi lehet a baja a billentyű mögűl... és erre vársz értelmes választ....
deha a legkisebb mértékben is megjegyzi bárki, hogy mekkora luzer vagy rögtön elkezdesz besértődni hogy "nem ilyen választ vártam " meg hasonlo zőldek....
kicsit gondold végig a saját hozzá állásodat, ha ide állsz elém élőbe és azt kérdezed vajon miért nincs alapjárat a motoromon, arra ugyan azt tudnám mondani amit irtam szétszeded, megtudod, ennyi.
Remélem érted mire gondolok.... mert besértődni azt nagyon tudtok, de elötte hűlyeségeket kérdezni még jobban....
Mindig ide jutunk vissza... az ember akkor kér tanácsot, ha megakadt. Nem előre, hogy mi lesz majd, ha...ja és úgy, hogy szét sem szedted...egy tél alatt képes lerakódás keletkezni...na mindegy, mi vagyunk a trollok, vagy trolik, vagy mik...
Értem én persze de normális (nem troll) választ vártam volna ha már egyszer aznap nem tudtam szétszedni! Ötletet,tippet! Ha nem tudok érdemben hozzászólni egy adott témához akkor sem teszek gunyos megjegyzéseket mert azzal nem használok a másiknak...Remélem érted mire gondolok!
Na szétzedtem megnéztem...hát..nem a fuvoka miatt van a dolog..Cagiva gázkart henkeltek rá amiben hosszu a bowden ez az egyik baj..a másik az hogy a karbi bele össze vissza van tákolva! rögzitő zégerek helyett réz huzalok vannak még a subertű rögzitését is azzal oldották meg..plusz a karbi belében van valami lerakódás ami zavar! Bár sikerült alapjáratot csinálni rá de ez a karbi valószinüleg cserés lesz!
mivel időm nem volt még szétkapni kitakaritani igy igen a márkabeliektől vártam némi segitséget,tanácsot hátha volt ilyennel valakinek dolga,mert attól hogy nem szedtem szét még besztetja az agyam hogy mi okozhatja! és ha vannak tippek amiket érdemes megnézni akkor természetesen azt is szemügyre veszem a mai napon!
Nem a különbségről volt szó...hanem a hozzáállásodról.
Gondolom a motoros rendőrnek is így adod elő...Kapd be komám ha ez nem elég neked!Mé? Nem ugyanaz?Ebbe is előre forog a hátsó kerék...
Biztosan díjjazná...
Főleg nem kéne így hozzáállnod kamionos létedre...hidd el sokmindenkinek be van az pipálva mint neked...mégse arcoskodik se a rendőrnek, se másnak vele.
A korlátotzás meg nem véletlenül lett kitalálva(bár nem sok értelme van)...pl a hozzád hasonló "mé nem ugyanaz?" emberkék miatt.
Egyik manusz itt a közelünkben is így nyilatkozott miután vett egy BÉKINGET:MÉ? mivan? Ment az ETÉZÉVEL is...ezzel mé ne menne? Hát nem ment...vagyis ment...a motor a tréleren hazafelé ,ez meg a mentővel a kórházba.
de písz oszt kész