Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez nem bonyolult.. mindennek hatásmechanizmusát kell nézni...
először is elsődleges ..atomos v a kovalens kötés ..aztán a többi kötés fajta...
proton elekron neutronok a helyükön legyenek.... és a többi minden már CSAK ezen alapul...
nem pont így néztük azt, hogy mikor állítjuk, de bele se kezdek leírni, úgy is csak a fikázás menne a lényeg hogy azóta már az is megnézte akinek papírja van ráóla, és aszonta nagyon tutin megcsináltuk de azért legközelebb ráhagyom..
ilyen bonyolultan kell szelepet állítani?
sosem szoktam ennyire precízen nézegetni.....
lenyomja a pöcköt a himba, utána elengedi aztán beállítom
mér
mekkora a teste neki..
2 mázsa és még növésben van

keksz.. szelepváltáskor állitani lehet pl a qplung holtjátékot..
a szelep váltás az azt jelenti hogy a felső holtpont ellőtt (10-20fokkal..ami nem is celsius )már nyit a szíwó szelep.. de a kipufogó még ekkor nem sem zár be..
ez az eltérés az eredeti..elméleti ottó mototr kördiagramjától azért van mert qz ideális gázokra van.. és ideális gáz meg..nix...
(kivéve ha a libidőt el akarod csapni.. na arra van ideális gáz..mondja is a közmondás.. szétütlek mint fing a libidót )
folyt ..szóval a gázok tömege .és abból adódó tehetetlen ségük miatt van erre szükség...tehát az egyik holt ponton ez van(négyténél ) a másik holtpont sem jó az egyhengereknél mert ott meg az autódekó beleszól a kipufogó szelephézagba.....
szóval.. a kipufogó szelephézagot azt a szivószelep zárásakor szokták nézni.. szivószelephézagot meg kipufogó szelep nyitása előtt.. ez a két pont ez egyszerűen megtalál6ó még laikusoknak is
szóval épp a holdthpont az a hely ahol nem kel a szelephézagot ellenőrizni..illetve állitani.(perze ez csak autódekosoknál nagyon fontos)lásd egyhengeres kártélyem
tested árulásával a blahán hatékonyabb a pénzkeresés
Gyűjtök a hétvégi versenyre. így eladó akciósan 1-2 kacat...sx-f exc-f 250 kuplung munkahenger védő; féktárcsa védő, 2000-2007 EXC-SX-SMR nagy teljesítményű vízpumpa kit...giraffe64@freemail.hu
2 hét és felhozom a motort csak kell 1 hátsó gumi meg műszaki.. :D mondjuk a műszakival nincs gond mert ready to race a gép :D
nehogy leeresszem a biciklid kerekét nagy lett a szád mióta pesti vagy köcsög
ütlek csicska.. :D
ki az a vagány csaj aki 1 690 smc-(r?) el tolja itt pesten? :D épp most vagizott vele 1 robogósnak a blahán :D
melyik FELSŐ... mert egy magát szerelőnek mondó nagyokos azt mondta hogy szelepváltáskor (ezt eleve hülyeségnek is tartottam..) mi is a gyújtáskorit akartuk, de csak rá kérdezek ha már a "szerelő" ezt írta (nem Robi..)
aztán csak jól gondoltuk
"melyik holtpontban kell állítani a szelephézagot" ne haragudj Dóri de ez nálam is kiverte a biztosítékot...
Rendszámos 2004-2007 KTM EXC 450-est keresek reális áron, de nagyon pang a piac.. Esetleg valaki nem adja itt el, aki még nem hirdeti sehol? :) Az adatlapomon az "eladó holmik"-on keresztül utolértek ;)
baker.
hihetetlen.. jobban tépitek 1mást mint morzsi a jégbe fagyott kutyatáspos fák fülét

de nem gáz..csak az a lényeg mindenki nagyobbat mondjon int a másik..
de én nyertem..mert én azt mondom.. világmindenség..
na aki ennél nagyobbat mond az ..állat

segitsétek egymást ..lyaú tanaxokkal:mint pl.:
ha fingom sincs hozzá hogy hol a vizpumpa hogy cseréljek lángkerék szimeringet a hengerfelyben
az én válaszom..tudjátok.. ha halovány lila gözötök van az kevés.. van hogy a szerelő sem tudja megcsinálni..ert az meg ..az sem izsten.. van hogy isten sem tud mit kezdeni a dolgokkal ..mert az atomikus kötések útlyai kifürkészhetetlenek...

hamár igy megmondtam a frankót.. mondjatok már lyobb olajat amit a magura kuplungba lehet önteni.. és lehetőleg mint a gyári!
pl hallottam hogy a bicikli magura brék fluidja..ami a gumi alkatrészeket nem bántja! za 250fokos forráspontal az pl nagyon nagyon jó bele..
valaki?
1500ft /deci.. nem olcsó..de nem támadja meg a gumi alkatrészeket sem..sőt keni is azokat!
Te hol láttál engem videón miszter ész? :) Rólam itt nem igen volt videó, max a 125ös libakergetőmmel. Linkással ne keverj. Ja és én semmi ilyen szöveggel nem jöttem. annyi volt hogy csak a szupermotó, de gyere már el nézd meg hogy megyek, utána ugass. Az hogy ő ott hogy ment videón, meg hogy megy a Bükkben, ég és föld.. ja, nem egykerekezett, de simán letúrta a lábtartót, meg a csúsztatás is ment neki.
az meg a te bajod hogy nem érted a kérdést a láncnál, és minket akarsz kihozni hülyének, mikor ti beszéltetek totál másról mint amit tudni akartunk.
a karbit kurvajól beállítottam boccs :)
te jöttél itt nekem hogy csak gondolom hogy kell meg minden. ne tedd már az eszed hogy megint te vagy a szent, eléggé nevetséges. mint egy általános iskolás lány, olyan vagy

mutasd meg az igazságot kérlek ;) gyere ide, mutasd meg hogy kell csinálni mindent amiről itt szó volt, meg hogy mennyire szarul motorozom, tényleg. innentől leszarom, itt csak szájhősködsz
Ja.... Nyimjatok.... Te is kussolj a helyesirassal :D :D
de te jó arc vagy :D rajtad szoktam sírni kár h inkább a gas gasba nyimjátok :P :D
Biztos...hisz a HOZZÁÉRTŐK ezt is megmonnták...:)
Kinga..ha már anyukámat emlegeted akkor én is megjegyezném hogy szívesen kifizettem volna a tiednek is egy abortuszt:)
Megmenekültünk volna eme értelmes hozzászólásodtól...
A MÓNIKA sóban is volt egy műsorvezető...a köré gyűjtötték a hüjjéket...szóval jó hogy gyötté!:)
Degeci vagy?!
REXI...kinek is volt az adatlapján hogy életünk a kanyar és az egykerék?
Supermotó életstílus nemde?:) Azé volt a hathatvanas is...vagyis csak lett volna...de kimerült a tudomány a sisakkamerázásba Edelény meg Szendrő közt csopperes FÍÍLINGEL fűszerezve:)
Ti a saját magatok butaságával küzdötök...nem az erőkkel.
A nyafogás talán ott kezdődik mikor egy rozsdás láncot se tudtok önállóan megtisztítani,a fél ország segítségére van szükség hozzá...de azért a karburátor állítgatásnak nekifutottatok:)
Egy szó nem hangzott el arról hogy KI tud egykerekezni vagy jobban motorozni...az értelmezési szótár kiosztásán már el kéne gondolkozni NAGYON.
Degecen az a mondás járja: az igazságot nem keresni nehéz...hanem elfogadni...:)
Ezt a barom tyúkeszűt nem lehet kitiltani erről az oldalról? Másból se áll a KTM fórum,mint hogy ez az anyátlan agyhalott BAROM(csupa nagybetűvel) fikázza a másikat, aztán meg leírja mindjárt,hogy "hüjje" vagyok, nem szoktam írogatni sokat ide, nem is fogok többet, mert itt is csak a hülyeség megy, kb. ,mint egy tv műsorban... tyúkeszű73 MINDEN ELISMERÉSEM
de ezen az oldalon ha nem tudsz egykerekezni akkor buzivagy (a "nagymenők" szerint ) én amúgy magasról letojom.. amikor feljön az első, az se mindig szándékos Linkás nevetett is mikor kanyar közben feljött az eleje, én meg küzdöttem az erőkkel, meg a meglepettséggel
szóval, nekem sem az a lényeg hogy kerózzak, de hát Degec tiszteletbeli polgárának 218745328571385szor leírom hogy megy a gép, és csak jön a nyafogás hogy attól hogy megy blabla.. valami példa kellett, bár tök mindegy, mindig van min csámcsognia
Azért van az a két kerék hogy forogjon.Ha már kifizettem az elsőt is akkor azt is használom.Egykerekezni meg teljesen felesleges dolog.Attól nem leszel gyorsabb a pályán és nem küzdöd le jobban az akadályokat.
Én se láttam még motorost mérőszallaggal egykerekezni...vagy utána méregetni...
TE akkor is azt mondod ha pl megkérdezik hogy reggelire mit ettél akkor erre is az a válasz hogy nem abból áll az életed hogy azt nézed mit éss mennyit ettél?
Érdekes hozzáállás...
De azért gondolom hogy csak sikerült néha álmatlanul forgolódni egy kicsit, mert azért csak jó lenne ha kevesebbet kopna az a első gumi...mert erről szól a élet...a kanyarok meg az egykerék...nem igaz?:)