bocs, de nekem nem abból áll az életem hogy számolgatom hány méteren át volt levegőben az első kerék.. a váltás meg vagy sikerül, vagy nem, nem fogok emiatt szarul aludni
JA...nem tudod...akkor csak gondoltad hogy tudsz menni valamennyit meg hogy szedi fel magát?
Ha annyira nem megy meg nem váltogatsz...akkor hogy raksz mégis egyet?
vagy firkáljam le ide hogy először végig mész rajta a mechanikai részek jok-e, vezérlés nem-e ugrott át a mágnes leszakadásoktol, utána zárnak-e a szelepek, ha van otthon specko vákumozo holmid., nem árt egy kompresszio mérés sem, ha minden jo aztán jöhet a többi, mivel gyujtás bajság volt, elvileg ott végig mérni, minden oké-e, de mivel mondod hogy évek ota áll könnyen lehet karburátor bajság...és hogy csak utánfuton hordták szerelőtöl-szerelőig..... szoval ennek az egész betű halmaznak igy pontosan semmi értelme NINCS!
egy nagy találgatás kupac, hogy egyértelmüen fogalmazzak szart sem ér.
Én annyit tanácsolok hogy ha megy a gép azonnal add tovább.Ezekkel a régi Lc4-ekkel meg amúgy az összes régebbi KTM-el csak a gond van.Nem szabadott volna megvenni mert többet fogod szerelni mint használni.
na szoval találtam hibátlan lendkereket, ktm márka boltban 60 rongyot kérnek el érte, igy 15 ert hozzajttottam. na felraktam, karbit kitakaritottan, tankot kimostam, de szerintem a szikra nagyon gyenge. ekkora nagy egyhengeresen tényleg nem volt. ktm em meg egyáltalán, ezért kerem a segitsegeteket
ok kifejtem bovebben, amikor megvettem beindult, behuztuk mert a berugóval gond volt, járt a motor majd megált, észre vettem hogy a jobb oldalán levő fedél nincs rend a helyén, hat nem is volt. kb 2 éve nem járt elotte a gép, de szállitva/ hurcolva igen. na a lenyeg meg lett a baj a lendkerék ledobta magáról az osszes magnest mivel beleért az állórészbe. ezt amikor megmutattam az eladonak nem nagyon tudott mondani semmit, emiatt lett "occo" igencsak. Na szépen hazahoztam nekiláttam megj nem vagyok huje a vasakhoz(4eve futsrkodom pesten es magam szerel. motorjaim a leg nagyobb persze 125 volt.) találtam hibatlan bontott lendkerekey
Sokszor már ott kezdődik a hiba ha vesz egy hozzá nem konyító egy nagy egyhengerest hogy indítani,BERÚGNI sem tudja hogyan kell...és persze hogy szopik vele.
Meg hát amiket megvesznek az is érdemelne pár szót...sokszor ha látok olyan hirdetéseket amiken már ránézésre is csodálatos járművek szerepelnek, felteszem a kérdést: Van ember aki ilyen ROMért pénzt kér? És van aki ad érte? Hát van...ezért nem is kérdezgetem már....az állatkertbe is nézelődni és csodálkozni megyünk...nem kérdezősködni:)
Persze lehet venni olyat aminek tényleg nincs nagy hibája és könnyen,netán olcsón javítható és még megéri...de az ilyen is olyan ritka mint a valóban jó állapotú gép.
bakker...
it nagyon bele tudtok csapni a letcsóba..
tridy-ti
hát nem értelek.. ha ugy veszed meg hogy nem is indul.. de csak halovány lila gőzöd van...hogy hogy hol is kezd.. csak sok sikert tudok kivánni...
de ha ad6ok egy lyaú tanaxot...ne mwennyé vele 1 métert sem...(mer kifárasztod magad a tolásba )
szerelőnél kezd...
üdv mindenkinek, nem rég ktm tulajdonos lettem de még nem tudtam kipróbálni, a segitségetekre lenne szükségem: lc4 600 1992. nem indul, szikra nagyon gyenge kompresszio van benzin van. szerintem valami gyujtás/szikra gondja lehet. Hol kezdjek neki? előre is kösz
husabergnél azlért volt ez sarkallatos kérdés.. mert 2004től jöt e az amitől megbiz6óság lett a dologból..
kokusak gyúlytás.. és keihin fcr 41es karbi..
an onnantól indultaka a motorok hidegen melegen...a többi meg amúőgy is jó volt.. már ha a főtengelyt úlyrahézagolták..mert a gyárból a hengergörgős csapágyak.. tolták le magukról az oldalsó támasztógyűrűt
mondjuk olyat ktm 525 is tud csinálni.. 7 év után ha nem 90fokon jár szegény hanem üzem szerűen kicsit melegebben(mert eksztrém engyúró lett az sx 525 ből )
azé elmondom.. alváz motorszám stilmmeljen. és a motor minden paramétere adj a évjáratot.. ha mókolás van.. akkor nem is kell.. legalább is annyiért
a mókolás magában hordja a koikányolás veszélyét si.. mert poertsze persze mindég van valami hiszti..de az hogy teis tei minden féle aká rmivel...
a legjopbb mikor egy 520as ktm 2001-2 hátsóvázrész már 4es...teleszkóp még 43as oszt 540nek akarja árulni 2004esnek.. persze...duplakönyökös vezrzio ...azt azért árulja a marha 540nek mert neki túl erős és azt hiszi.. ezt más is benyalja.. perszee hozánek értők.. azokat lehet vezetni
Jaja a váz meg a motorszám mindig pontos arra amire rá van írva.Sajnos a motoron még ezer dolog van ami innen onnan szedett vedett lehet.Ezért mondom nem árt tudni épp hogy pl a telló vagy segédváz kerekek vagy idomok melyik évj motorról valóak.
Kerék évjáratban mínusz egy év eltérés szokott lenni...ha 02-es a kerék az már bőven lehet 03-as modell..és álltalában így is szokott lenni ezzel az egy év eltéréssel minuszba.
De a váz meg motorszám mindig PONTOS...
Én azért úgy látom hogy nem nagyon dobálódznak KTM vázakkal...hogy annyira gyakran cserélgetni lehessen...se motorblokkal.
Éppen ezért nem kell idomokra,szinekre hagyatkozni...hanem a GYÁRI számokra.
Pl Husabergnél kurvára nem mindegy hogy megveszel egy 2003-ast 2004-esnek...mert van különbség ami nagyon lényeges. Bár itt a blokk ránézére elárulja melyik a 3-as meg a 4-es...de soknak az a lényeg hogy mi van a forgalmiba írva.Ez a bili tipikus esete...mert nem mindegy hogy vidd ki...vagy idd ki...de van akinek mindegy.
Ha annyira nem megy meg nem váltogatsz...akkor hogy raksz mégis egyet?
szóval érted...
vagy firkáljam le ide hogy először végig mész rajta a mechanikai részek jok-e, vezérlés nem-e ugrott át a mágnes leszakadásoktol, utána zárnak-e a szelepek, ha van otthon specko vákumozo holmid., nem árt egy kompresszio mérés sem, ha minden jo aztán jöhet a többi, mivel gyujtás bajság volt, elvileg ott végig mérni, minden oké-e, de mivel mondod hogy évek ota áll könnyen lehet karburátor bajság...és hogy csak utánfuton hordták szerelőtöl-szerelőig..... szoval ennek az egész betű halmaznak igy pontosan semmi értelme NINCS!
egy nagy találgatás kupac, hogy egyértelmüen fogalmazzak szart sem ér.
Meg hát amiket megvesznek az is érdemelne pár szót...sokszor ha látok olyan hirdetéseket amiken már ránézésre is csodálatos járművek szerepelnek, felteszem a kérdést: Van ember aki ilyen ROMért pénzt kér? És van aki ad érte? Hát van...ezért nem is kérdezgetem már....az állatkertbe is nézelődni és csodálkozni megyünk...nem kérdezősködni:)
Persze lehet venni olyat aminek tényleg nincs nagy hibája és könnyen,netán olcsón javítható és még megéri...de az ilyen is olyan ritka mint a valóban jó állapotú gép.
it nagyon bele tudtok csapni a letcsóba..
tridy-ti
hát nem értelek.. ha ugy veszed meg hogy nem is indul.. de csak halovány lila gőzöd van...hogy hogy hol is kezd.. csak sok sikert tudok kivánni...
de ha ad6ok egy lyaú tanaxot...ne mwennyé vele 1 métert sem...(mer kifárasztod magad a tolásba )
szerelőnél kezd...
ezek után már csak remélni tudom.. occón vetted
kokusak gyúlytás.. és keihin fcr 41es karbi..
an onnantól indultaka a motorok hidegen melegen...a többi meg amúőgy is jó volt.. már ha a főtengelyt úlyrahézagolták..mert a gyárból a hengergörgős csapágyak.. tolták le magukról az oldalsó támasztógyűrűt
mondjuk olyat ktm 525 is tud csinálni.. 7 év után ha nem 90fokon jár szegény hanem üzem szerűen kicsit melegebben(mert eksztrém engyúró lett az sx 525 ből )
a mókolás magában hordja a koikányolás veszélyét si.. mert poertsze persze mindég van valami hiszti..de az hogy teis tei minden féle aká rmivel...
a legjopbb mikor egy 520as ktm 2001-2 hátsóvázrész már 4es...teleszkóp még 43as oszt 540nek akarja árulni 2004esnek.. persze...duplakönyökös vezrzio ...azt azért árulja a marha 540nek mert neki túl erős és azt hiszi.. ezt más is benyalja.. perszee hozánek értők.. azokat lehet vezetni
Le kő szarni, csak eriggyen
De a váz meg motorszám mindig PONTOS...
Éppen ezért nem kell idomokra,szinekre hagyatkozni...hanem a GYÁRI számokra.
Pl Husabergnél kurvára nem mindegy hogy megveszel egy 2003-ast 2004-esnek...mert van különbség ami nagyon lényeges. Bár itt a blokk ránézére elárulja melyik a 3-as meg a 4-es...de soknak az a lényeg hogy mi van a forgalmiba írva.Ez a bili tipikus esete...mert nem mindegy hogy vidd ki...vagy idd ki...de van akinek mindegy.