az LHM olaj van a citroenbe is (tiemébe, xantia) az a hidraulika folyadéka is meg a fékfolyadéka is mivel ez 1 nagy olajrendszeren megy.. jó is mikor lejtőn megállok és indulni akarok és nem megy a motor fék sincs.. aztán volt h a kézifék is elvolt szakadva na az 1 élmény volt.. :D de miért nem vesztek olyan magura piros hidraulika olajat mint én az lc4 be? (belevaló) mondjuk 2200 Ft volt 1 deci vagy mennyi de az belevaló és 3 évente ne már h sajnáltok 2200 ft ot.. mert akkor adjátok el a motort.. mikor megvetted vállaltad h drága hobbi akkor ne ezen spórolj meg kísérletezz.. ezen a 2200 ft on..
ezt csak úgy tudod variálni ha mondjuk..dot 4et teszel bele..nehogy ezt a hidraulikásat!de dot 4ből a legjobat.. mondjuk a bosch.
na az sokáig jó lehet...
illetve a fékbetét és a dugó közés zoktak rakni mm vastag hővédőt..van hogy csak egy lemez.. van hogy valami erősebb hővédő..
illteve a teknikát is figyelni kell..mert van aki szétfékezi magát feleslegessen!
most már belegabalyodtam én is ebbe a dologba
kuplungnak indult aztán már fék is lett belőle?
már csak azért mert forralom a hátsófékembe a(vadiúj dot4-es) folyadékot
aztán zavaró ha lejtmenetben nincs hátul fék
igen.mert az a baja a fékolajokkal hogy a nedvszivó képessége akkora hogy a levegő páratartalmát nagyon felveszi..és már is romlik a 6ásfoka.. hogy a 250 fokos forr pont az 170 fokra lemehet..
ezért van az hogy kinyitás után az ilyen fékfolyadékokat egyből felhasználják.. ezért uis célszerű itt a kis mennyisé..hogy a többi az ne tudjon romlani
na ez az lhm plusz meg irja hogy ez meg nem vonja ki a vizet.. na ez is az egyik amiért ezt fogom kiprószálni
Szóval ez a bringás vett egy ilyen literes flakonnal,de nem nagyon fogy neki mert kevés ilyen fékkel szerelt bringa fordul meg nála,ráadásul minimális mennyiség kell azokba,így nem nagyon fogy. Még jól is jár hogy én marha ilyen "drága" olajat veszek a szutyok 7 éves motoromba
ja..
sÍ-manó..az is lyó lehet...1500ért van it is./ deci...a forráspontja az jó..nagyon...250fok...és és a gumikat is keni..nem mar stb...ami nagyon beleillik a képbe...de buta mód dot3as..ami meg...csak dot...de ez csak valami 0,5re vezetés lehet...ez a dot schÍmaNó3 ezt azért semmilyen fékbe nem keverné össze a dot 3as fékfolyadékkal
nem vagyok róla meggyőzödve hogy nem valami ilyen okosság van ezzel a kimért olajjal is.. hogy megveszi..2ezerért... fluoreszkál meg minden... biciklis ..úgy is csak keveset használ..nagyon keveset.. és van péze..mert a fékes bringák azért már 100on ezrek.. haveré.. valami ocska ktm az sem ér fél millát sem .. pedig van vagy 7 kiló..
mondom jó drágán adják kilólyát
szóval hova tenné a bingás azt a maradék majd egy liter olajat.. mert több marad neki mint kilenc deci. . szóval ezen elgondolásból.. mérhetik is aranyban
ha meg kocsi.. és kell a rugózáshoz meg a fékhez bele vagy 5 liter.. és hidraulika és féket is tudjon..tehát kenjen ..ne marjon..+hig is legyen.. meg még a 200fok feletti olajhőt is birja mert az féknél azért simán elő fordul6...szóval.. azoknak meg ne sze paraszt vigyed 1500é literjit .
Látod ez az amikor a hülye ossza azt észt,és mindenki mást lebarmol........természetesen nem rád értem
Közben én is keresgéltem és szerintem is jó lehet az az LHM plusz-os olaj amit írsz. A Bárdinál van 3 féle is: Castrol,Total,Febi,amiket kedvezménnyel egész jó áron lehet megvenni. Én most egyszer megreszkírozom a "drága" Shimano olajat.....az talán nem köt bele a hiraulikába mint a Vénusz,aztán majd megosztjuk a tapasztalatainkat: LHM vs. Shimano
megne tévesztődjön alaki.. mert az lhm féket is működtet.. nem dot olaj..illetve azokkla semmiylne szinten nem keverhető..
mert ami gumilkatrész jó a fékeknél dot olajjal az ha kap valami ásványi hidro olajat.. az úgy megdagad ..mint némelyik embernek a felye ha fórumon olvasgat valami okosságot
ez lemaradt...: http://www.mol.hu/hu/vallalati...
ez nem adatlap.. de ott van pdf ben letölthető.. azok nem jók a sim köz emberének.. de ha elolvasod.. azért össze tudod hasonlitani mondjuk az total LHM plus al..ami fékrendszerekbe is j.. nem eszi a gumikat..ken..korrózióellen véd..illetve mivel kombinált fék és lengéscsilapitó rendszerekben alkamazzák.. kellőne magas forráspontal is rendelkezni a kell!szoval nem 190fok a laobbnás pontja hanem vagy 220 a forrpontja..
lyaú reggelt skacok...
gyÚk úr.
há ne hülyíccsé.. a 700/ft per decire azt irtad hogy milyne hülye az eber és akinek nix péze csak 7 évnte kicserélni az gyakorlatilag.hüJJe.
namármost..ezen tanácsod alaplyán kiderült.. te nem 1 hülye vagy. ..inkább...2
bakker...
hova van leirva a napraforgó olaj vagy étolaj vagy i a retek még amit ide irtatok.. hogy mekkora a forráspontja.. korózióval szembeni ellenállóképesség viszózus 40 illetve 100fokon..és hogy ez fékfolyadékok pótlásaára vagy hidrorendszerekben ez jó.
mert egy ami biztos..ami dotos ba való az nem jó a hidrorendszerhez...
ha kicsi múszaki tudásod is van..merrt autószerelő vagy éa hobby motorszerelő...mint én is ..akkor azért ezeknek után kellene ám nézni..
mert még ha netán jó is lenne a repceolaj meg floriolos(mert ez is olyan mint az elf motorolaj meg a motorex.. it vi vannak különbségek olaj meg olaj között) )
szóval hogy a floriol étolaj az akkor most a vénusz étolajjal keverhető .
. . . mÚhahahahabrúhahaha
mert ha mondjuk jó is..mondjuk..legyen jó... de aki ezt belerakta .. és ki merte próbálni!akkor azért annak aztán nix péze a motorrra meg kókányberci....nEEm?és aki használja két 3 okostóbi elmondása alapján..akkor azért az .. az asztán az igaz...
mert elfogadom....lehet jó ez a semmiyle adatlpos olaj.. de egy semmilyen olaj ha elviszel az erdő mélyére és elkezded nyektetni forralni a qplungal a motort!az a legdurvább melegités hidd el.. mert a súrlódás.. naaz ami aztán a hőt termeli(meg a feszültséget a fóumon )
szóval az a semmilyen olaj lehet jó az utcában vagánykodásra.. de kiváncsHi lennék én hogy nyektetéskor meddig is birná a motorodban
ugyhogy kedwes gyÚkúr(nem tyúkhúr..de...)te aztán az eszeddel ideraktad magad
mondjuk egy adatlap:mol hydro sa 15 ami eddig birta.. de lehet hogy még extrémebbre szeretném cserélni...ami nem hogy 190 a lobbanáspontja hanem a forráspontja is magasabb!mint mondjuk egy fékolajnak ami 250fokon forr..lobbanáspontja meg úgy lehet 300fok felett van..ha egyáltalán van neki olyan..mert a fék az ..folyadék...nem olaj.
nix hiba ha az emberek halvány lila göze senics..irja is le az okosságokat.. csak ne hüJJézzen már olyan meg irja hogy a hüjjjéknek a mormális a hülye.. aki egy adatlap nélküli terméket beleönt egy 1milliós verdába...
köszike hogy ne fakadsz majd ki dühkitörésben
le kellene már jönnöd a szerről vazzeg
repceolaj még csak-csak de a napraforgó úgy beleköt mindenbe hogy ki sem lehet vakarni még a mennyei atya által sem
hát tényleg..leszop6 az összes hülye.. mert tényleg.. 2000ft ért már va nolyan fékfolyadéknak is jó hidro folyadék is ami ásványi és nem eszi az gumikat.. és a fékezésből adódoan ennek a forrpontja sem 200 fok alatti...
fogja megveszi a bályszikül bót.. 1590ft / liter..sé oasztogatja...1500ft /dl ért...
mer .-.igaza van.. amig van veréb lesz madárszar is...
lya a mondás nem is igy van http://www.argep.hu/popup.asp?...
na itt a kimérős olaj....
mert úgy látom gyúk nagonokosmindenttudó ur..nem irta le a tényeket hogy honnan van má az az oltsó olaj... ezekszerint nincs.. csak szeret észt osztogatni.. csak az a kérdés..hogy miből is ...mert csak a vanból lehet
na az sokáig jó lehet...
illetve a fékbetét és a dugó közés zoktak rakni mm vastag hővédőt..van hogy csak egy lemez.. van hogy valami erősebb hővédő..
illteve a teknikát is figyelni kell..mert van aki szétfékezi magát feleslegessen!
kuplungnak indult aztán már fék is lett belőle?
már csak azért mert forralom a hátsófékembe a(vadiúj dot4-es) folyadékot
aztán zavaró ha lejtmenetben nincs hátul fék
erről van nagyBaszó
http://www.olajstore.hu/?id=te...
ezért van az hogy kinyitás után az ilyen fékfolyadékokat egyből felhasználják.. ezért uis célszerű itt a kis mennyisé..hogy a többi az ne tudjon romlani
na ez az lhm plusz meg irja hogy ez meg nem vonja ki a vizet.. na ez is az egyik amiért ezt fogom kiprószálni
motoroz6nánk..de ha te nem vagy hajlandó...vezetni.. hát akkor mit tegyek
sÍ-manó..az is lyó lehet...1500ért van it is./ deci...a forráspontja az jó..nagyon...250fok...és és a gumikat is keni..nem mar stb...ami nagyon beleillik a képbe...de buta mód dot3as..ami meg...csak dot...de ez csak valami 0,5re vezetés lehet...ez a dot schÍmaNó3 ezt azért semmilyen fékbe nem keverné össze a dot 3as fékfolyadékkal
nem vagyok róla meggyőzödve hogy nem valami ilyen okosság van ezzel a kimért olajjal is.. hogy megveszi..2ezerért... fluoreszkál meg minden... biciklis ..úgy is csak keveset használ..nagyon keveset.. és van péze..mert a fékes bringák azért már 100on ezrek.. haveré.. valami ocska ktm az sem ér fél millát sem .. pedig van vagy 7 kiló..
mondom jó drágán adják kilólyát
szóval hova tenné a bingás azt a maradék majd egy liter olajat.. mert több marad neki mint kilenc deci. . szóval ezen elgondolásból.. mérhetik is aranyban
ha meg kocsi.. és kell a rugózáshoz meg a fékhez bele vagy 5 liter.. és hidraulika és féket is tudjon..tehát kenjen ..ne marjon..+hig is legyen.. meg még a 200fok feletti olajhőt is birja mert az féknél azért simán elő fordul6...szóval.. azoknak meg ne sze paraszt vigyed 1500é literjit .
bárdinál már keresik is...
azért szeretlek ám , de nem dugunk....
Közben én is keresgéltem és szerintem is jó lehet az az LHM plusz-os olaj amit írsz. A Bárdinál van 3 féle is: Castrol,Total,Febi,amiket kedvezménnyel egész jó áron lehet megvenni. Én most egyszer megreszkírozom a "drága" Shimano olajat.....az talán nem köt bele a hiraulikába mint a Vénusz,aztán majd megosztjuk a tapasztalatainkat: LHM vs. Shimano
mert ami gumilkatrész jó a fékeknél dot olajjal az ha kap valami ásványi hidro olajat.. az úgy megdagad ..mint némelyik embernek a felye ha fórumon olvasgat valami okosságot
http://www.mol.hu/hu/vallalati...
ez nem adatlap.. de ott van pdf ben letölthető.. azok nem jók a sim köz emberének.. de ha elolvasod.. azért össze tudod hasonlitani mondjuk az total LHM plus al..ami fékrendszerekbe is j.. nem eszi a gumikat..ken..korrózióellen véd..illetve mivel kombinált fék és lengéscsilapitó rendszerekben alkamazzák.. kellőne magas forráspontal is rendelkezni a kell!szoval nem 190fok a laobbnás pontja hanem vagy 220 a forrpontja..
gyÚk úr.
há ne hülyíccsé.. a 700/ft per decire azt irtad hogy milyne hülye az eber és akinek nix péze csak 7 évnte kicserélni az gyakorlatilag.hüJJe.
namármost..ezen tanácsod alaplyán kiderült.. te nem 1 hülye vagy. ..inkább...2
bakker...
hova van leirva a napraforgó olaj vagy étolaj vagy i a retek még amit ide irtatok.. hogy mekkora a forráspontja.. korózióval szembeni ellenállóképesség viszózus 40 illetve 100fokon..és hogy ez fékfolyadékok pótlásaára vagy hidrorendszerekben ez jó.
mert egy ami biztos..ami dotos ba való az nem jó a hidrorendszerhez...
ha kicsi múszaki tudásod is van..merrt autószerelő vagy éa hobby motorszerelő...mint én is ..akkor azért ezeknek után kellene ám nézni..
mert még ha netán jó is lenne a repceolaj meg floriolos(mert ez is olyan mint az elf motorolaj meg a motorex.. it vi vannak különbségek olaj meg olaj között) )
szóval hogy a floriol étolaj az akkor most a vénusz étolajjal keverhető .
. . . mÚhahahahabrúhahaha
mert ha mondjuk jó is..mondjuk..legyen jó... de aki ezt belerakta .. és ki merte próbálni!akkor azért annak aztán nix péze a motorrra meg kókányberci....nEEm?és aki használja két 3 okostóbi elmondása alapján..akkor azért az .. az asztán az igaz...
mert elfogadom....lehet jó ez a semmiyle adatlpos olaj.. de egy semmilyen olaj ha elviszel az erdő mélyére és elkezded nyektetni forralni a qplungal a motort!az a legdurvább melegités hidd el.. mert a súrlódás.. naaz ami aztán a hőt termeli(meg a feszültséget a fóumon )
szóval az a semmilyen olaj lehet jó az utcában vagánykodásra.. de kiváncsHi lennék én hogy nyektetéskor meddig is birná a motorodban
ugyhogy kedwes gyÚkúr(nem tyúkhúr..de...)te aztán az eszeddel ideraktad magad
mondjuk egy adatlap:mol hydro sa 15 ami eddig birta.. de lehet hogy még extrémebbre szeretném cserélni...ami nem hogy 190 a lobbanáspontja hanem a forráspontja is magasabb!mint mondjuk egy fékolajnak ami 250fokon forr..lobbanáspontja meg úgy lehet 300fok felett van..ha egyáltalán van neki olyan..mert a fék az ..folyadék...nem olaj.
nix hiba ha az emberek halvány lila göze senics..irja is le az okosságokat.. csak ne hüJJézzen már olyan meg irja hogy a hüjjjéknek a mormális a hülye.. aki egy adatlap nélküli terméket beleönt egy 1milliós verdába...
köszike hogy ne fakadsz majd ki dühkitörésben
repceolaj még csak-csak de a napraforgó úgy beleköt mindenbe hogy ki sem lehet vakarni még a mennyei atya által sem
Hibátlan...és minden háztartásban van szinte...
fogja megveszi a bályszikül bót.. 1590ft / liter..sé oasztogatja...1500ft /dl ért...
mer .-.igaza van.. amig van veréb lesz madárszar is...
lya a mondás nem is igy van
http://www.argep.hu/popup.asp?...
http://www.olajstore.hu/?id=te...
amúg 250 huf
mert úgy látom gyúk nagonokosmindenttudó ur..nem irta le a tényeket hogy honnan van má az az oltsó olaj... ezekszerint nincs.. csak szeret észt osztogatni.. csak az a kérdés..hogy miből is ...mert csak a vanból lehet
Egy kis infóra lenne szükségem... 96-os 360 EXC-hez lehet-e kapni még gyári alkatrészeket az utolsó csavarig?
Érdeklődnék, hogy van-e valakinek eladó rezonátora KTM 250 EXC 2T-hez (2006)?