Nekem az SMC625ben 28 ezernél már szólt a vezérműlánc.
Jó én hajtottam rendesen, nem kevésszer 150-160 környékén mivel túrasportokkal mentem és oda kellett a tempó.
Ahogy én használtam nem hinném hogy 70-80 ezret elment volna egy dugattyúval, aztán lehet hogy tévedek.
De úgy gondolom minden a használattól függ minden egyes motornál.
Valakinél egy EXC is elmegy 20 ezret valakinél csak 10 ezret mert jobban keni neki.
az enyém most jár elvileg 45ezernél és semmihez nem volt nyúlva (csak olajcsere..) ja megvétel után új tulaj az önindítót kicsinálta (szénkefét kellett cserélni) de ennyi
az más kérdés h itt van 1-2 tag aki szezononként szétbontja de használji is rendesen nem alapjáraton az enyémbe 33e van és a vez láncfeszítőn 1-2 ilyen fokot ment csak a 10 ből vagy mittudom én mennyi van már nem emlékszem a lényeg h épphogy nyúlt de a peti aztmondta h ő még lc4 en nem cserélt láncot mert örökös.. a típushibák nyilván elöjönnek de ilyen h dugócsere Xd .. 50e nél.. a dóriéba asszem 40e volt v mennyi majd megmondja.. akkor neki másfél-1 szezon mulva blokkfelujitás?.. dehogy..
hallod 1 lc4 es blokk ha rendesen van olajcserélve és karbantartva elmegy 70-80e kmt milyen 50 ről beszélünk? a vezérműlánc az lc4 be meg örökös állítólag..
Hozzányúlás nélkül biztos hogy nem megy el annyit.
Vezérműláncot tuti hogy cserélni kell addigra, és én azért 50 ezernél a dugattyút, hajtókart, csapágyakat tuti megnézetném már.
Ha ha kifogsz egy olyan példányt amiben van 15-20 ezer és évente csak 10 ezret mész akkor is 3 év után kell csak majd költeni rá.
hály...
qplungba mi az olaj mineral feliratúaknál témába hoztam ..izét
TOTAL LHM plussz...másfél óra pályázás alatt végig..végig hibátlan nyomópont és állandő erőt igényló kuplungszektor...előtte is utána is...!
és az olaj szine a tartályban.. csodaződ maradt
mostmár kb tudom..hoigy az a dot 3 nap mondott ződ fluoreszkálós fékfolyadék..amit magura néven...500-1500ig mérnek decilyét.. honnan jön...hát ebből a dobozból
mert minden leirása paramétere ugyan az szinre is...nem hülyék ezek a bringások...lehet nem a boltban öntögetik a 1800ft kupából....hanem a nagykerben
mert a két anyag konkrétan..túlzottan hasonlit egymásra...lehet azért mert..ugyan az ...
nem ez számit.. hanem az hogy jobb legyen mint a gyári magura olajjal és nem 2000ft legyen egy olajcsere az 0,5dl. igénylő... kuplung..azaz..Qplung szektorban
gabi.
ne idegesillyé mán.
a 14 ről 15re az pont olyna minat mikor 140el mentél eddig..most meg 150enel fog akkor...prsze ez elmélet..15/14 arányban fog gyorsabban menni.. illetve ne megy az gyorsabban csak kevesebbet forog...
közel 7%
ami azt jeneti..100nál megy majd 107et..
de amúgy ez nem tűnik soknak de nagyon nagy különbség..érezhetően nagy..majd közel fél fokozat..persze nem mert nem 14% a fokozatok közt a különbség..de nagyon érezhető lesz..lustul.. de nyúlik is szépen..és alig fog forogni a régebbihez képest..
Terepen 14-48 utcán 14-42 egyenlőre, de lehet fogom még variálni (terephez 13 első). a 15ös egyszerűen nem fér el a kuplung munkahenger védő miatt (vagyis a lánckerék elfér.. csak a lánc már nem, ezért adnám el)
Okés, majd szólsz ha érdekel
Jó én hajtottam rendesen, nem kevésszer 150-160 környékén mivel túrasportokkal mentem és oda kellett a tempó.
Ahogy én használtam nem hinném hogy 70-80 ezret elment volna egy dugattyúval, aztán lehet hogy tévedek.
De úgy gondolom minden a használattól függ minden egyes motornál.
Valakinél egy EXC is elmegy 20 ezret valakinél csak 10 ezret mert jobban keni neki.