Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igazából szerintem ezeknek a motoroknak a reális ára 6-8 ezer körül van, ha jó állapotban van, néha látok 1-1 példányt 1,2-1,3 millióért, az sztem röhej.


Max. 800 ezret szánnék rá, de annyi pénzért már jót akarnék, pár napig kell kapálni, meg esztergálni érte.


Mennyit bírnak ki ezek, amire megérnek egy gyűrű cserére, vagy pl. már nagy generálra (szelep, főtengely, henger fúrás stb.)?
Huhú
Ebben szakértő vagyok. Mármint abban hogy a 95öst meg ne vedd!

Előre is elnézést kérek, ha jól tudom fórumos a tulaja, vagy volt.

Nekem volt egy 94-es Rengeteget szoptam vele.Bármit kérdezhetsz róla, mert biztos hogy nekem elromlott vagy elkopott vagy besült vagy széttört. SZóval mindene szar volt.

Nem muszáj amúgy szürke blokkosat venni, ha kevés a pénzed, 2000 körüli 625 SC féléket is vehetsz. Fekete blokkos csak az újabb fajta kiegyenlítőtengelyes legyen.

A lényeg hogy 2000 utáni legyen.
Sziasztok !


Jövő szezonra szeretnék motort vásárolni, közútra.

Lc4 blokkos supermotot szeretnék, viszont nagy dilemmában vagyok.

Nem tudom meg merjek-e venni egy ilyen öregebb fekete blokkosgépet:


http://www.motor.hu/hasznaltmotor/218525/KTM_620_SC
.html

Vagy inkább gyűjtsek tovább, és vegyek egy újabb szürke blokkosat kb. 2x annyiért:


http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_640_lc4-e_supe
r-moto-6708071



Érdekelne még, hogy mennyire szervízigényesek, illetve komolyabb hozzányúlás nélkül mennyit mennek el normál használat során.
(olaj/szűrő csere, szelephézag, légszűrő 5 ezrenként, vagy sűrűbben nem érdekes, a nagyobb tételre lennék kíváncsi)



Válaszokat előre is köszönöm !
Sziasztok!
Keresek lámpakapcsolót exc-re.Ha valakinek lenne,e-mailben jelezhetné...
Köszi
hurrá már 2db ktm van a garázsba
váltókar oldalán, közvetlen a kar mögött! amilyen számmal kezdődik, annak az évjáratnak felel meg... példa: 7-548*55555*
Üdv mindenkinek!
Olyat szeretnék kérdezni hogy sx 250 en hol van a motorszám!?
Az alkatrészek 90%ban megérkeztek és a henger honolása is kész, dugattyú Vertex a hajtókar Prox lett.
Bal oldali power alkatrészek is itt vannak már, tömítések és a csapágyak vannak még hátra aztán kezdődhet az összeállítás.
Sziasztok!
2007-es EXC 525-re kartervédőt keresek, akinek van felesleges, jelezze! Előre is kösz!
Valami gubanc a hátsó fék vezetéke körül lehet.Nézd meg azt.
Hali!Érdeklődnék , h valaki tud -e megoldást erre a problémára!A motoron a világítás jó ,ha húzom az első fékkart jó a féklámpa,de a hátsó féket lenyomom elmegy a hátsó világítás is,és a hútőventilátor se kapcsol be !Biztosítékok jók index más elektronika működik!Ktm lc4
Szasztok.
Igen azt a rugós tányér alátétet nem árt cserélni.Főleg ha megjelenik az olaj a lánckerék oldalán.Mondjuk van erre egy megoldás hogy még kihúzzon pár üzemórát.Egy nagy krovafejre ráhelyezzük és egy nagyobb csapágygolyóval együtt befogjuk a satuba.Kicsit meghúzzuk hogy megint domború legyen.Ez mondjuk csak részleges megoldás mivel kigyengül az anyag egy idő után és akkor lehet újat venni.
Nem tudom, nekem az biztonságosabbnak tűnt a kialakitása miatt, de amig ez is ellátja a feladatát addig hiba nincsen
Mi a furcsa benne? Az LC4-nél biztosítólemez van, a kis blokknál meg menetrögzítő, és a rugós tányér alátét, amit minden lánckerék cserénél szintén ajánlott cserélni...
A 14-es annyi.
De euró
lol 3900 körül van egy új. kicsit ócsóság lenne a kettő annyiért
Gyári 16-os
Most látom hogy 2000, a kettő annyi?
Nem tudod hogy a gyári hány fogas lehet? Milyen árba vannak?
Hát ja
Átakartuk cserélni az EXC-n, aztán kiderült hogy a lánc nem fér el a kuplungmunkahenger védőtől
Fura az LC4 után, hogy semmi biztositólemez nincsen a tengelyen.
Csak egy csavar meg egy domború alátét

Úgyhogy akár két egészet is körbefordult az a 15 fogas
hát ja
lassan annyi fogaskereketek lesz hogy össze tudtok rakni egy baszott nagy órát !
meg van EXC-re való első 15ös, szintén zsír új 0km-es