Igazából szerintem ezeknek a motoroknak a reális ára 6-8 ezer körül van, ha jó állapotban van, néha látok 1-1 példányt 1,2-1,3 millióért, az sztem röhej.
Max. 800 ezret szánnék rá, de annyi pénzért már jót akarnék, pár napig kell kapálni, meg esztergálni érte.
Mennyit bírnak ki ezek, amire megérnek egy gyűrű cserére, vagy pl. már nagy generálra (szelep, főtengely, henger fúrás stb.)?
Huhú
Ebben szakértő vagyok. Mármint abban hogy a 95öst meg ne vedd!
Előre is elnézést kérek, ha jól tudom fórumos a tulaja, vagy volt.
Nekem volt egy 94-es Rengeteget szoptam vele.Bármit kérdezhetsz róla, mert biztos hogy nekem elromlott vagy elkopott vagy besült vagy széttört. SZóval mindene szar volt.
Nem muszáj amúgy szürke blokkosat venni, ha kevés a pénzed, 2000 körüli 625 SC féléket is vehetsz. Fekete blokkos csak az újabb fajta kiegyenlítőtengelyes legyen.
Érdekelne még, hogy mennyire szervízigényesek, illetve komolyabb hozzányúlás nélkül mennyit mennek el normál használat során.
(olaj/szűrő csere, szelephézag, légszűrő 5 ezrenként, vagy sűrűbben nem érdekes, a nagyobb tételre lennék kíváncsi)
Az alkatrészek 90%ban megérkeztek és a henger honolása is kész, dugattyú Vertex a hajtókar Prox lett.
Bal oldali power alkatrészek is itt vannak már, tömítések és a csapágyak vannak még hátra aztán kezdődhet az összeállítás.
Hali!Érdeklődnék , h valaki tud -e megoldást erre a problémára!A motoron a világítás jó ,ha húzom az első fékkart jó a féklámpa,de a hátsó féket lenyomom elmegy a hátsó világítás is,és a hútőventilátor se kapcsol be !Biztosítékok jók index más elektronika működik!Ktm lc4
Szasztok.
Igen azt a rugós tányér alátétet nem árt cserélni.Főleg ha megjelenik az olaj a lánckerék oldalán.Mondjuk van erre egy megoldás hogy még kihúzzon pár üzemórát.Egy nagy krovafejre ráhelyezzük és egy nagyobb csapágygolyóval együtt befogjuk a satuba.Kicsit meghúzzuk hogy megint domború legyen.Ez mondjuk csak részleges megoldás mivel kigyengül az anyag egy idő után és akkor lehet újat venni.
Mi a furcsa benne? Az LC4-nél biztosítólemez van, a kis blokknál meg menetrögzítő, és a rugós tányér alátét, amit minden lánckerék cserénél szintén ajánlott cserélni...
Hát ja
Átakartuk cserélni az EXC-n, aztán kiderült hogy a lánc nem fér el a kuplungmunkahenger védőtől
Fura az LC4 után, hogy semmi biztositólemez nincsen a tengelyen.
Csak egy csavar meg egy domború alátét
Úgyhogy akár két egészet is körbefordult az a 15 fogas
Max. 800 ezret szánnék rá, de annyi pénzért már jót akarnék, pár napig kell kapálni, meg esztergálni érte.
Mennyit bírnak ki ezek, amire megérnek egy gyűrű cserére, vagy pl. már nagy generálra (szelep, főtengely, henger fúrás stb.)?