Ha valakit érdekel még mindig megvannak az ÖSSZES LC4-re (625, 640, 660, 690, SMC, LC4, SC, SMR, Duke stb) való első lánckerekek.
14fogas és 16 fogas, teljesen újak.
A hirdetéseimnél megtalálható az elérhetőségem
jó az önindító,de át kéne nézni egy olyannal aki ért hozzá,mert van hogy nem indít.
az előző ktm-embe 5000 km-enként cseréltem olajat,és néztünk szelephézagot!
minden jármű üzemórás,de erre a blokkra nem mondják,csak a 660-ra meg talán a 625-re!
a karmantyúban nincsen rugó körbe, nyomásra feszül rá a kialakítása végett. A teleszkópba szimering van. sok okossággal és jó tanáccsal látod el az embereket itt a fórumon de most NEKEM VAN IGAZAM
nem jó az önindító? am köszönöm az infókat. Ha jól tudom ezek a gépek km-sek nem üzemórásak. olajcsere milyen sűrűn kell? Mennyire szervízigényes gépek? mire kell figyelni ennél a típusnál?
Sziasztok
2004 es 625 sxc hez kellene nekem dekompressor kar ami a hidraulikus kuplung fedelén van , fedéllel együtt is érdekelne! nincs valakinek véletlen?
HY!Érdeklődnék h a 2002 -es Ktm lc4 ülése alatt a légszürőház tetején a műanyag gyárilag van kivágva és onnan szívja a levegőt, vagy nem kéne h ott legyen?Esetleg ha tudnátok képet felrakni h egy gyári hogy néz ki nagyon megközönném!
Wössner hajtókar szett 31500ft,Wössner dugó 34400ft Wössner gyűrű 3990ft Wössner tömítés szett 8900ft,a henger hónolás nálunk 2000-3000ft,a szimmering az 6000ft/pár a csapágy az emlékszem az egyik 8700ft volt a másik az tényleg húzós 14e-19e ig vannak plusz átlag 15e-25e-ig szokott munka díj lenni!
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne h 250 sx-em van 2t 2003 és hát kellene benne cseréltetnem dugót, hajtókart, csapágyakat szimmeringet, tömítéseket! Beszéltem a szerelővel és hát elég húzós árat mondott rá! wössner dugó, prox kajtókar, csapágyat mondta h az nagyon drága valami speckó csapágy van benne! Kérdésem h munka díjjal együtt ez elérheti a 150e?
üdv mindenki. a segítségetekre lenne szükségem. egy barátom mocit szeretne venni és egy 2003-as KTM lc4 640 A kiszemelt. tudnátok mondani valamit erről a típusról. konkrétan típushibák, mire kell figyelni mit kell nézni a vásárlásnál. ez a kiszemelt gép Vélemény? Előre is köszönöm.
1,3 a blokkba és 0,6 a vázba a vázból úgy tudod leengedni hogy leszeded a nagy olajszűrőt előröl és ha alánézel a helyének akkor ott van 1 kis imbusz csavar azt tekerd ki és lejön a vázból az olaj a blokkból pedig úgy hogy a blokk alján van 1 nagy csavar meg 1 19 es vagy 17 es kulcsal kicsavarható a 3. at ne bántsd
14fogas és 16 fogas, teljesen újak.
A hirdetéseimnél megtalálható az elérhetőségem