és a féktárcsa méret az smafu? japánokén bevett, h hátul 240es a tárcsa míg a ktm ugye 220... akkor mégse jó ha van tárcsa a cserekereken ha nincs... jobb ha nincs és anniyval kevesebbért bizniszelik el és azon áron gyártatnak egyet xy-nal..
Olyat had kérdezzek hogy egy hajtókar élettartalma kb kettő dugattyúé igaz?
Na most közúton SM-ként használva azt mondják egy dugattyú kb 5-6 ezret megy el.
Hozzávetőlegesen akkor a hajtókar 10-12 ezer között kellene teljesítenie.
Szerintetek ez helytálló lehetnek ezek az adatok egy ilyen motornál?
Ha nem menesztős a kerék, akkor minden jobban kopik, főleg a hajtásláncban. Váltó, kuplung, stb. Ha supermotoként van használva, akkor meg a hajtókar, főtengelycsapágy is kiemelten kopik, egy terepes használathoz képest...
nem azt mondom hogy te mondtad.. csak hogy ismerheted az illetőt
egyébként nem is az útburkolattól függ, csak ugye másként van használva terepen meg utcán. de én hiszek neked akkor tudsz valamit a kérdéshez hozzáfűzni? mert ezesetben ne az én hülyeségem legyen itt
A furatkiosztás nyilván nem stimmel, de ha Te olyan kereket adsz, amin van tárcsa meg lánckerék és cserébe olyat ad(ná)nak, amin meg nincs, akkor egyértelmű hogy a különbözetet kifizetteted vele, nem?
Ha meg kapsz hozzá tárcsát és lánckereket, akkor hol a gond?
Szerintem a DRZ hátsókerék pont kompatibilis a KTMmel...nekem legalábbis a DRZ-be való Talon agy teljesen hibátlanul passzolt az LC4-be is meg az EXC-be is.
kekszi
az van hogy ah csere akkor csak ia kopatibilkis ktm.. hogy lehessen ki be dobálni a két kereket...vagy eladom pézé...bár még sehol meg sem hirdettem.. mert annyira nem zavaró hogy néha kroccokra beteszem a 19es kereket....de egyébként meg felesleges..
ez nagyon csalyos wÓt