Persze ki lehet cserélni. Én úgy csináltam hogy megdöntöttem a motort (mivel én nem akartam ezért leengedni az olajat mivel még majdnem új volt, de ha úgyis cserélsz olajat akkor leengedés után nem kell, megdönteni) levettem a lánckereket és két kis facsavart hajtottam bele a szimeringbe amit megfogtam fogóval és szépen kihúztam. De vigyázz ne tekerd a csavart a szimering szélébe mert össze lehet vele cseszni a szimeringházat. Ja és ne is tekerd nagyon mélyre mert akkor is össze tudod rondítani. Ott van még egy O gyűrű amit célszerű kicserélni. Arra már nem emlékszem hogy hova mennyi olaj kell de összesen 1,8-2,1 liter közt van. De nekem valahol van szerviz könyvem abban benne van minden. Ha gondolod előkerítem. Az enyém is 2002-es.
Hy!Egy 2002-es kiadásó ktm lc4-em van!A motort most vettem és érdekelne h az első lánckerék mögötti szimeringet ki lehet -e a saját oldaláról cserélni vagy szét kell szedni a blokkot?A másik kérdésem h mennyi kilóméterenként van az olajcseréje a motornak és h mennyi olaj megy a vázba és mennyi a blokkba?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Az Lc4-esem első féke rendetlenkedik. A tünetek: ha lassan húzom nem fog semmit, szép lassan be lehet húzni teljesen. Ha gyorsan húzom akkor meg fok mint a "ződ festék" . Mi lehet? Karmanyú? Munkahenger? Várom hozzáértők véleményét!
Úgy gondoltam hogy rámértek mondjuk hidegen adott egy ellenállás érték, és ha melegen drasztikus a változás akkor lehet ez a probléma. Ha nincs változás és hidegen tökéletesen megy, akkor lehet máshol kell keresni a problémát.
Üdv.
Lenne egy kérdésem!
KTM EXC530R 2008-ba megtudná vki mondani milyen olajat öntsek? Illetve mennyi kell a váltóba és mennyi kell a motorblokkba belőle?
Nemtom, hol jársz km-ben, de idővel megjön a mély. A csörgés csökken, már nem annyira csattogós, inkább kattogós, de egészséges.
Néha úgy érzem, nagyon hangos vagyok a gyári kipuffal is.
Volt, hogy megkértek, este csak az utca végén indítsam be :)
Persze ki lehet cserélni. Én úgy csináltam hogy megdöntöttem a motort (mivel én nem akartam ezért leengedni az olajat mivel még majdnem új volt, de ha úgyis cserélsz olajat akkor leengedés után nem kell, megdönteni) levettem a lánckereket és két kis facsavart hajtottam bele a szimeringbe amit megfogtam fogóval és szépen kihúztam. De vigyázz ne tekerd a csavart a szimering szélébe mert össze lehet vele cseszni a szimeringházat. Ja és ne is tekerd nagyon mélyre mert akkor is össze tudod rondítani. Ott van még egy O gyűrű amit célszerű kicserélni. Arra már nem emlékszem hogy hova mennyi olaj kell de összesen 1,8-2,1 liter közt van. De nekem valahol van szerviz könyvem abban benne van minden. Ha gondolod előkerítem. Az enyém is 2002-es.
Előre is köszönöm a válaszokat!
Az Lc4-esem első féke rendetlenkedik. A tünetek: ha lassan húzom nem fog semmit, szép lassan be lehet húzni teljesen. Ha gyorsan húzom akkor meg fok mint a "ződ festék" . Mi lehet? Karmanyú? Munkahenger? Várom hozzáértők véleményét!
Érdeklódnék,hogy megvan e még az akrapovic rendszer és ha igen mennyiért eladó?
Köszönöm
Üdv
vagy repair manual esetleg valakinek? az owner megvan, de azzal nem sokra megyek most, ezt meg nem találom csak fizetősbe
Nem tudja valaki hogy 2006os 525 EXC-nek a gyújtótrafójának mik a gyári értékei? Olyan mintha "elfogyna" a töltés melegen.
Váltó: 0,9 L Motor: 0,6 L
Lenne egy kérdésem!
KTM EXC530R 2008-ba megtudná vki mondani milyen olajat öntsek? Illetve mennyi kell a váltóba és mennyi kell a motorblokkba belőle?
Néha úgy érzem, nagyon hangos vagyok a gyári kipuffal is.
Volt, hogy megkértek, este csak az utca végén indítsam be :)