Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy kis angol tudás kell hozzá de ebben benne van minden az olajcseréhez: http://data.hu/get/5721294/LC4...
Szia!

Persze ki lehet cserélni. Én úgy csináltam hogy megdöntöttem a motort (mivel én nem akartam ezért leengedni az olajat mivel még majdnem új volt, de ha úgyis cserélsz olajat akkor leengedés után nem kell, megdönteni) levettem a lánckereket és két kis facsavart hajtottam bele a szimeringbe amit megfogtam fogóval és szépen kihúztam. De vigyázz ne tekerd a csavart a szimering szélébe mert össze lehet vele cseszni a szimeringházat. Ja és ne is tekerd nagyon mélyre mert akkor is össze tudod rondítani. Ott van még egy O gyűrű amit célszerű kicserélni. Arra már nem emlékszem hogy hova mennyi olaj kell de összesen 1,8-2,1 liter közt van. De nekem valahol van szerviz könyvem abban benne van minden. Ha gondolod előkerítem. Az enyém is 2002-es.
Hy!Egy 2002-es kiadásó ktm lc4-em van!A motort most vettem és érdekelne h az első lánckerék mögötti szimeringet ki lehet -e a saját oldaláról cserélni vagy szét kell szedni a blokkot?A másik kérdésem h mennyi kilóméterenként van az olajcseréje a motornak és h mennyi olaj megy a vázba és mennyi a blokkba?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Helló!

Az Lc4-esem első féke rendetlenkedik. A tünetek: ha lassan húzom nem fog semmit, szép lassan be lehet húzni teljesen. Ha gyorsan húzom akkor meg fok mint a "ződ festék" . Mi lehet? Karmanyú? Munkahenger? Várom hozzáértők véleményét!
komolyan gondolod, hogy egy 5 éves hirdetésből meglesz még az akra rendszer?
Hello
Érdeklódnék,hogy megvan e még az akrapovic rendszer és ha igen mennyiért eladó?
Köszönöm
Üdv
jaja.. mondjuk bridgestonem volt az forgott mindenhol most pilot rainem van ez azért jobban fog de meglehet csúsztatni 3. ba is
Csak telefonnal, dokumentációs céllal.
örülök hogy tetszett képeket csináltál?
keX, jártam az őrlőműben, Lajosházán. Még vállalható terep volt a duke-nak. Klassz volt!
Michelin Pilot Power, kb. 14 hónapos gyártástól. Még pöpec állapotban van a 8 ezer km ellenére. Általában nem forgatom 5 ezer fölé városban.
Úgy gondoltam hogy rámértek mondjuk hidegen adott egy ellenállás érték, és ha melegen drasztikus a változás akkor lehet ez a probléma. Ha nincs változás és hidegen tökéletesen megy, akkor lehet máshol kell keresni a problémát.
igen, akkor mi lenne a helyes érték?

vagy repair manual esetleg valakinek? az owner megvan, de azzal nem sokra megyek most, ezt meg nem találom csak fizetősbe
ha rámértek hidegen aztán melegen ?
Sziasztok!

Nem tudja valaki hogy 2006os 525 EXC-nek a gyújtótrafójának mik a gyári értékei? Olyan mintha "elfogyna" a töltés melegen.
Azért nagyban függ a gumitól is Nekem is elsikál 3.ba is ezzel a kemény metzeller túragumival.
Motorex 10w 50.
Gyárilag mit írnak neki elő Motorex 10w 60?
Bármilyen full szintetikus 10w 50-es motorolajat(motorkerékpár olajat)
Váltó: 0,9 L Motor: 0,6 L
hát nekem még 3. ba is a sötétebb aszfalton
Üdv.
Lenne egy kérdésem!
KTM EXC530R 2008-ba megtudná vki mondani milyen olajat öntsek? Illetve mennyi kell a váltóba és mennyi kell a motorblokkba belőle?
5-600 körül járok most. A gyári kipuffal szerintem kifejezetten halk, ez engem kicsit zavar is
Nemtom, hol jársz km-ben, de idővel megjön a mély. A csörgés csökken, már nem annyira csattogós, inkább kattogós, de egészséges.
Néha úgy érzem, nagyon hangos vagyok a gyári kipuffal is.
Volt, hogy megkértek, este csak az utca végén indítsam be :)
Én mostanában kezdtem hallani egy kicsit több mélyet a motor felől, de lehet, hogy csak beképzelem
Nekem így 6-7000 között kezdett kisimulni a blokk. Én finoman, könyv szerint járattam. Lehet, hogy nyomni kellett volna neki inkább.